Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-08-2008, 23:26   #51
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Wow, uke 33 alt :)

Sitat:
Opprinnelig postet av Molly Vis post
Star: grattis med salg av leilighet å det hele!! Her har det virkelig gått unna! Håper dere vil trives i nytt hus og gutta i ny,fin barnehage!!
Takker!
Kommer nok til å trives i huset. Får nok den sprettrumpa av å fly opp og ned trapper hele tiden ( 3 etasjer)
Og barnehagen virker veldig fin. Vi var der i går på bli-kjent-"møte".
Tar deg gjerne opp på avtalen vår jeg altså

Ble tur på oss ja frk.x. I morgen håper jeg jeg får gjort litt småting. Store ting får jeg ikke med meg i bilen for med kofferten til sambo og vogna så er det omtrent ikke plass igjen. Har mast om gitter i baksetet leeeeeeenge, så håper får ut fingeren snart.

Er veldig spent på hvordan det kommer til å gå med sovinga til lillebror i barnehagen. Nå har vi ikke latt han sove mer en 1 til 1 1/2 time for han har vært så umulig å legge.
Gammel 15-08-2008, 08:20   #52
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja PB nå er det helg

Vi merker ingenting på Elena på kveldene, og jeg pratet med dem i barnehagen om hun virket veldig trøtt etter dem vekte henne, men de sa de ikke hadde lagt merke til noe sånt. Jeg har merket at klokken har lett for å dra seg mot 2000 på kveldene om hun sover for mye på dagen, og det er litt for sent. Hun trenger timene fra 1900- 0630 på natta.
Så jeg tror de bare får fortsette som de gjør jeg, og som jeg sa til dem..merker dem at hun blir veldig trøtt ut på dagen i barnehagen så kan hun heller få seg en ekstra blun da, men det tror jeg ikke skjer.

Nå er det altså helg ja. I kveld skal vi til svigers på skaldyrkveld. Søstra til sambo med familie er på besøk, så det skal bli koselig. I morga skal vi hjelpe mamma å flytte siste rest fra huset. Det er vemodig, men men... barndomshjemmet mitt liksom Det positive er jo at dem kommer nærmere oss da. Fra å bo 20 min med bil unna, kommer dem nå til å bo 10 min med SYKKEL unna
Gammel 15-08-2008, 09:05   #53
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er fredag og eg fekk heim mann og eldste datter i natt

Idag skal eg ta tak i den store papirmølla det er å få tak i løyve til den nye lastebilen. det er jaggu mange instanser ein skal innom før lastebilen kan kjøre ut med gods
Gammel 15-08-2008, 13:50   #54
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 877
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post

Tar deg gjerne opp på avtalen vår jeg altså!
Ja! Jeg er med! Hadde vært kjempe koselig! Kan ta det da dere har kommet litt i orden... Men da har vi en date!
Gammel 15-08-2008, 15:17   #55
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Da er skoledagen over og det er helg ja herlig!

I kveld skal jeg til en veninne på ost og kjeks og slabbedask! Det skal bli sååå godt! Kan ikke huske sist jeg var ute av disse trange veggene

Ellers er det greit å være tilbake på skolebenken igjen. Gruer meg til praksis da, hører de er temmelig strenge på sykehuset men alle sier det kommer til å gåå sååå bra. Men en vet jo aldri! Håper ikke jeg gjør en svær tabbe som gjør at jeg stryker eller noe

Vel vel, god helg jenter
Gammel 15-08-2008, 18:46   #56
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post

Ellers er det greit å være tilbake på skolebenken igjen. Gruer meg til praksis da, hører de er temmelig strenge på sykehuset men alle sier det kommer til å gåå sååå bra. Men en vet jo aldri! Håper ikke jeg gjør en svær tabbe som gjør at jeg stryker eller noe
det kommer til å gå såååå bra
Gammel 15-08-2008, 20:50   #57
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Du får legge inn et godt ord du da neet som er innenfor dette. skryte villt av pb Hehe..
Ja, kom hjem fra jobb, har jobbet siden 09 imorges. Siste dag på jobb i min gamle jobb..nå er jeg "kun" bhg-assistent Var litt stusselig å si "hadet" da..med litt tårer i øynene og slikt.. Men jeg BOR jo ofte på kjøpesenteret da, så jeg kommer jo til å se damene igjen

Nå sal jeg bake oreo-kake til imorgen..Da skal vi i bryllupsfest til søskenbarnet vårt som gifta seg i vinter. Det blir Parteey! Har fiksa barnevakt, så vi får slå oss løs litt..
Gammel 15-08-2008, 21:19   #58
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Har akkurat kommet hjem fra mamma og pappa. Gutta var sengeklare før vi kjørte så de ble bare lempa i seng når vi kom hjem.
Gammel 16-08-2008, 09:49   #59
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Åh som jeg kosa meg i går altså! Ost og kjeks, og man kan ikke si hun var grådig heller, det var såååå mye godt der Lever lenge på dette altså. Brien var så perfekt, og jeg har lært meg at man skal trykke på brien for å kjenne at den er myk - da er den moden og perfekt Har aldri smakt så god brie før jeg iallfall

Trist å flytte fra barndomshjemmet da, supah, men det blir vel kjekt å få ho mor nærmere Er litt nysgjerrig på hvor hun flytter, s det må jeg spørre deg om en dag

Isse: du er no så søt da, ser deg for meg med tårer i øynene! Men du ser dem nok igjen ja

Nå er det lørdag! vi skal på sykkeltur med to venner gleder meg! Håvard har savna sykkelen sin hele uka og gleder seg han også! Dette blir kjekt!

Ønsker dere en flott lørdag! nå er d frokost her og så er det bare å gire ned på sykkelen og dra avsted i fineværet :dubadi:

Neet: takk skal du ha Håper jeg treffer deg! Kir 2 er passordet!
Gammel 16-08-2008, 21:03   #60
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja jajajajajajajajajajajaja Jenter.
Nå nermer jaggu sommeren seg slutten og ølet og smirnoffen mion seg slutten å.

*star* du vil ikkje kommer over og scrappe litt med meg da? Det hadde vore gørr koselig. I insist!

Det begynner å bli katl ute eg får ta ¨på meg ull jakka før eg går ut igjen

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:35.