Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-05-2008, 00:42   #1
Medlem

Zoda sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 298
MP Rating: 0% (0)
Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.
Lavera solkrem

Jeg trodde jeg hadde gjort en god handel. Skulle kjøpe en solkrem som bare hadde fysisk filter, så ble jeg anbefalt denne av helsekosten..

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så kommer jeg hjem og oppdager at F&B IKKE anbefaler den, mens Grønn hverdag ANBEFALER den.. Hvem skal en tro på?

Kan noen fortelle meg hva jeg skal kjøpe?

Den skal kun ha fysiske filter, helst ikke være så seig, og ikke farlig for barnet mitt!!

Hvorfor bakovervendt er bedre enn forovervendt!

Storesøster 25.06.07 ~ Lillebror 30.10.09
Zoda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2008, 07:49   #2
Medlem

Selene68 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 343
MP Rating: 100% (3)
Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.
Sv: Lavera solkrem

Så den testen jeg også, men velger å følge anbefalingene til Grønn Hverdag.

Jeg bruker Lavera solkremen på snupp og er veldig fornøyd med den. Fin å smøre ut er den også

Selene68 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2008, 13:25   #3
VIP-Medlem

millact sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 8,644
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har også kjøpt den og bruker den.
Gammel 31-05-2008, 14:18   #4
Supermedlem

Peaches sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 782
Peaches har en strålende fremtid.Peaches har en strålende fremtid.Peaches har en strålende fremtid.Peaches har en strålende fremtid.Peaches har en strålende fremtid.Peaches har en strålende fremtid.Peaches har en strålende fremtid.Peaches har en strålende fremtid.Peaches har en strålende fremtid.Peaches har en strålende fremtid.Peaches har en strålende fremtid.

Om jeg husker riktig fra forskjellige diskusjoner her inne så har F&B testet den med gul etikett og den som Grønn Hverdag anbefaler har hvit etikett. Hva som er forskjellen husker jeg i farten ikke.
Gammel 31-05-2008, 22:39   #5
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,339
Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.Tiki har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Peaches Vis post
Om jeg husker riktig fra forskjellige diskusjoner her inne så har F&B testet den med gul etikett og den som Grønn Hverdag anbefaler har hvit etikett. Hva som er forskjellen husker jeg i farten ikke.
Vi er nå veldig fornøyd med den solkremen. Men vi har også den med hvit ettiket som er i faktor 30. Den er spesielt for allergikere, da den er helt parfymefri. Den på bildet inneholder eteriske oljer som lukter, så det kan være forskjellen evt.
Gammel 31-05-2008, 22:40   #6
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,120
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes lavera er knallgod jeg. De testene bruker jeg som dasspapir Det er forskjellige vinnere og tapere hvert eneste år.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2008, 22:43   #7
Veteranmedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,047
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Tester som blir gjort av NAF, Foreldre og barn og slikt bryr jeg meg fint lite om, gitt...

Skal jeg være ærlig, så stoler jeg 100% mer på damene her inne...

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!

Sist endret av Arachnida; 31-05-2008 kl 22:46. Begrunnelse: Skriveleif...
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2008, 22:44   #8
Medlem

Selene68 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 343
MP Rating: 100% (3)
Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.Selene68 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Arachnida Vis post
Tester som blirm gjort av NAF, Foreldre og barn og slikt bryr jeg meg fint lite om, gitt...

Skal jeg være ærlig, så stoler jeg 100% mer på damene her inne...
Signerer denne!

Selene68 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2008, 23:59   #9
Medlem

Zoda sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 298
Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.Zoda har en strålende fremtid.

Takk for svar!

Jeg valgte å levere den tilbake pga det var alkohol i den og jeg likte ikke at det var eteriske oljer i den. Tenkte jeg skulle bytte den i den uten parfyme, men den hadde de ikke inne. Så da gikk jeg for Eucerin Junior Micropigment Lotion SPF 25 fra apoteket.

http://www.eucerin.no/ranges/sun/mic...lotion_25.html

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Hvorfor bakovervendt er bedre enn forovervendt!

Storesøster 25.06.07 ~ Lillebror 30.10.09
Zoda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2008, 00:43   #10
Veteranmedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,047
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Zoda:
Den er det veldig mye negative stoffer i...jeg kan godt skrive de opp om du vil...
(så er den på en utvidet test, ikke anbefalt til hverken voksen eller barn)

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:34.