Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-06-2009, 17:55   #11
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,644
MP Rating: 0% (0)
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.
Sv: Trening og vekt motivasjonstråd

Første helt godterifrie dag (i går altså) gikk som smurt, ikke noe prob. I dag har jeg vært like flink hittil, men er på kvelden det pleier å være verst...

Så har jeg trillet tur på 1,5 timer

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2009, 21:05   #12
Medlem

liza80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 122
liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.

Har hatt to godterifrie dager Men har et veldig søtbehov til tider og hadde vi hatt sjokolade i huset hadde jeg garantert sprukket...
Gammel 03-06-2009, 21:19   #13
Medlem

Kitty80 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 158
Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.

Her går det dårlig gitt, putter det jeg kan i munn, for noe mat er vanskelig å få i seg med en skrikende baby på skulderen 24 timer i døgnet.

Bonusmamma til født 1998 og født 2001
Kitty80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2009, 21:41   #14
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,644
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

kitty80 jeg vet så alt for godt hvordan du har det, det er grusomt. Hiv i deg det du kan, pass på at du får nok mat bare, slitsomt nok om man har masse energi, men uten mat funker man hvertfall ikke.

Jeg har sjokolade og godteri i hus liza80, og det er TUNGT å vite. Sliter nå, men skal klare det. Har laget improvisert brus av tropisk nektar og farris med lime Nå drikker jeg iste. To poser knaskerøtter og knekkebrød med ost har også gått med. Nesten så jeg vurderer å legge meg før søtsuget tar overhånd her.

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2009, 21:56   #15
Supermedlem

DamarisMamma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lillesand
Meldinger: 1,142
DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.

Nå har vi snart tømt huset for godteri her Er et par drops igjen..
Så nå skal det bli godtefrie ukedager på oss..Får holde med litt i helgen dvs fredag kveld og lørdag
Ellers har jeg vært å gått en liten tur hver dag de siste dagene..Er ikke så veldig lange turen for det tillater ikke bekkenet ennå Men jeg rører i allefall på meg
Samt at jeg tar noen enkle mage øvelser som fysio viste oss på sykehuset,når jeg husker de vel å merke..
DamarisMamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2009, 22:00   #16
Medlem

Surre sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Ullensaker
Meldinger: 142
Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.

Jeg faktisk ha godteri i huset, for det som ikke finnes jeg ha! Må ha ting jeg muligens får lyst på, slik at jeg kan tenke at "ja, det ligger i skapet - 2 meter unna, og du får det på lørdag"! Omvendt psykologi...
Gammel 03-06-2009, 22:35   #17
Medlem

Animor sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Tønsberg
Meldinger: 158
Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av supermammasiv Vis post
...Har laget improvisert brus av tropisk nektar og farris med lime
Det var lurt SMS Det skal jeg prøve i morgen!
Gammel 07-06-2009, 09:16   #18
Medlem

BitteLille sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 345
BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.

Aner ikke hvordan, men ned et kilo! Har vært liten storm hver dag denne uka med regn vind og hagel, så det har ikke akurat blitt noen trilleturer! Hadde en kjempesprekk i går iforhold til godteri, men det var jo lørdag da...
Utgangspunkt: 83 kg
Uke 1: -1
Uke 2:
Uke 3:
Uke 4:
Gammel 07-06-2009, 09:22   #19
Medlem

liza80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 122
liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.

Har klart å være flink så langt. Men nå er det helg...
Gammel 07-06-2009, 11:13   #20
Medlem

Surre sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Ullensaker
Meldinger: 142
Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.

Her har ikke nåla på vekten flytta på seg på flere dager!
Må få en fast veie-dag, ellers så klikker det for meg, tro jeg!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:58.