Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-06-2009, 11:43   #21
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,544
MP Rating: 0% (0)
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.
Sv: Trening og vekt motivasjonstråd

Var på vekten i dag og mangler bare 0,5kg på å være nede i førgravidvekt! Men skal gjerne se noen flere kilo av da. Er f.eks. noen igjen til der jeg var før første graviditet og kanskje enda et par burde av.

(Ori på SM)
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-06-2009, 12:09   #22
Medlem

monamor sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 71
monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.

Kan ikke påstå at jeg har vært veldig flink denne uken. Men det er fordi jeg har vært i diverse besøk hvor det har vært servert godsaker. Har vært i bursdag, på to grillfester og på barselbesøk. Hjemme har jeg vært flink da, ikke spist noe godteri. Har en pakke gele og vaniljesaus i kjøleskapet som har ropt på meg ofte, men jeg har stått i mot presset Så i og med at det har blitt en del kaker og diverse så må jeg vel si meg veldig fornøyd med å ha gått ned en kg siden forrige mandag

Utgangspunkt 61 kg.
Uke 1: 60 kg
Uke 2:
Uke 3:
Uke 4:
monamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 08:06   #23
Medlem

Surre sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Ullensaker
Meldinger: 142
Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.

Vekt før graviditet: ca. 60-63 kg. (siden jeg ikke går på vekten) Målet er å lande der om ikke så altfor lenge...
Vekt før fødsel: 83 kg...
Vekt uke 2: 76 kg.
Vekt uke 3: 75 kg. Gått ned en kilo joh!!

Etter å ha blitt tatt bilde bakfra, så skjønner jeg hvor kiloene ligger; jeg ser ut som en bryter!
Får faktisk nesten ikke på meg skinnjakkene mine som har smal modell!
Og så ligger resten over rompa, dah...
Gammel 10-06-2009, 08:46   #24
Medlem

liza80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 122
liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.

I går var jeg så desperat etter noe søtt at jeg gikk løs på bokstavkjeksen til storesøster i huset...

Er forsåvidt ikke så bekymret for kiloene - de tror jeg forsvinner. Det er værre med denne 6-mnd-gravid magen som fortsatt er der. Den tror jeg at jeg må slite med en stund...
Gammel 10-06-2009, 09:00   #25
Medlem

Keyla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 103
Keyla er fantastisk mot andre.Keyla er fantastisk mot andre.Keyla er fantastisk mot andre.Keyla er fantastisk mot andre.Keyla er fantastisk mot andre.Keyla er fantastisk mot andre.Keyla er fantastisk mot andre.Keyla er fantastisk mot andre.Keyla er fantastisk mot andre.Keyla er fantastisk mot andre.Keyla er fantastisk mot andre.

Første veiing etter fødselen i går, veldig fornøyd med resultatet!

Uke 4 etter fødsel: -15kg
Gammel 10-06-2009, 23:32   #26
Medlem

Animor sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Tønsberg
Meldinger: 158
Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.

Må si jeg er imponert damer, kiloene renner jo av her

Triumf til maidamene
Gammel 11-06-2009, 07:28   #27
Medlem

Surre sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Ullensaker
Meldinger: 142
Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.Surre har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Animor Vis post
Må si jeg er imponert damer, kiloene renner jo av her

Triumf til maidamene
Ikke hos ho gamlemor her nei! Med alderen går tydeligvis kiloene tregere av...
Og i følge presentasjonstråden her inne, så er jeg eldst, så jeg har lov til å være litt tjukk og rund; gamle damer er det, nemlig!
Gammel 14-06-2009, 08:31   #28
Medlem

BitteLille sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 345
BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.

Utgangspunkt: 83 kg
Uke 1: -1
Uke 2: -2
Uke 3:
Uke 4:
Gammel 18-06-2009, 21:05   #29
Medlem

monamor sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 71
monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.monamor er fantastisk mot andre.

Tja, hva skal man si.. Kan ikke skryte på meg å ha vært flink med maten akkurat. Men har meldt meg inn på treningssenter og begynt å trene da Har vært der tre ganger hittil og er støl som bare det. Men har ikke gått ned mer i vekt og kan fortsatt se langt etter de gamle buksene mine..

Utgangspunkt 61 kg.
Uke 1: 60 kg
Uke 2: 60 kg
Uke 3:
Uke 4:
monamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2009, 00:42   #30
Medlem

Animor sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Tønsberg
Meldinger: 158
Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Surre Vis post
Ikke hos ho gamlemor her nei! Med alderen går tydeligvis kiloene tregere av...
Og i følge presentasjonstråden her inne, så er jeg eldst, så jeg har lov til å være litt tjukk og rund; gamle damer er det, nemlig!
Du er så herlig, Surre

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:19.