Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-06-2009, 08:35   #31
Medlem

Animor sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Tønsberg
Meldinger: 158
MP Rating: 0% (0)
Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.
Sv: Trening og vekt motivasjonstråd

I dag gikk jeg på vekten og kunne endelig se 50-tallet igjen
Bare 2,5 kg til utgangspunktet! Får takke bikkja, hadde ikke vært så mye ute hadde det ikke vært for han.
Gammel 19-06-2009, 11:52   #32
Juniormedlem

Frangipani sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 40
Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.

Jeg har visst ikke skrevet her før jeg. Men jeg har iallefall veid meg hver uke siden fødselen, så jeg har sånn noenlunde oversikt over hvordan jeg ligger an. Må legge til at jeg er 1,85 høy og veide 70 kilo da jeg ble gravid, så kroppen min hadde nok godt av å legge på seg litt. Derav den høye vekten da jeg fødte...

Utgangspunkt: 90 kilo

Uke 1: 83 kilo
Uke 2: 78 kilo
Uke 3: 75 kilo
Uke 4:

Mercier på SM
Frangipani er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2009, 19:17   #33
Medlem

Kitty80 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 158
Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.Kitty80 er fantastisk mot andre.

Nå som lillegutt har begynt å bli litt mer rolig, så er det vel på tide å dra seg litt i nakkeskinnet og få på plass noen rutiner angående mat og trilleturer. Starter på mandag med å kutte ut sukkerholdig brus (der er jeg en skikkelig synder ) og å trille tur hver eneste dag. Ellers skal jeg be mamma komme hit med ergometersykkelen slik at jeg kan trå til skikkelig der om et par uker.

Jeg veide 83 kg ved fødsel og har nå gått ned til 72. Målet er som sagt før 66 kg.

Bonusmamma til født 1998 og født 2001
Kitty80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2009, 21:40   #34
Medlem

liza80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 122
liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.

Har veid meg i dag og vekta kryper sakte men sikkert nedover. Har overhode ikke vært flink i forhold til godteri, men har begynt å gå skikkelige turer nå og det er veldig deilig. Målet er en tur hver dag.

Mål 60 kg og mindre (les flat... ) mage...

Utgangspunkt (før fødsel): 83 kg
4 uker etter fødsel: 65 kg
6 uker etter fødsel: 63 kg
7 uker etter fødsel: 62 kg

Sist endret av liza80; 22-06-2009 kl 20:14.
liza80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2009, 17:00   #35
Medlem

BitteLille sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 345
BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.

Utgangspunkt: 83 kg
Uke 1: -1
Uke 2: -2
Uke 3: +/- 0 Kombinasjon av møkkavær og kjempesprekk på sjokolademuffins...
Uke 4:
Gammel 22-06-2009, 19:11   #36
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Sted: Hagan
Meldinger: 31
Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.Nurke1986 er som en lysfontene.

Utgangspunkt 93 kg
Uke 1: 82.6 kg
Uke 2:
Uke 3:
Uke 4:

mål:65kg

Lille Michelle
Nurke1986 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2009, 09:14   #37
Supermedlem

Ragdoll sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,176
Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.

Har gått mye ned i vekt etter fødselen. Mye skyldes at jeg er på "kvikk lunsj" - avvenning.
I min forrige barselsklubb ble vi hekta på skritt-tellere. Målet var 3000-5000 skritt om dagen. Jeg trilla og gikk som en gal for å nå 5000 skritt.
Så nå tror jeg jammen at jeg skal finne frem skritt telleren igjen! (og litt sit ups på kvelden!)

Storesøster Ingrid 6. mai -07
Lillesøster Stine 16. april -09
Galleri
Ragdoll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2009, 09:22   #38
Medlem

mamman til Jesper sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 70
mamman til Jesper er et navn alle kjenner.mamman til Jesper er et navn alle kjenner.mamman til Jesper er et navn alle kjenner.mamman til Jesper er et navn alle kjenner.mamman til Jesper er et navn alle kjenner.mamman til Jesper er et navn alle kjenner.mamman til Jesper er et navn alle kjenner.mamman til Jesper er et navn alle kjenner.mamman til Jesper er et navn alle kjenner.mamman til Jesper er et navn alle kjenner.mamman til Jesper er et navn alle kjenner.

Å, her vil jeg være med.
Jeg er så alt for glad i godteri til at jeg klarer å gi slipp på det
Prøver å begrense meg til helgene, men det er jammen ikke like lett.

Er ned i startvekten før fødsel, men har denne magen som "henger og slenger" som jeg gjerne vil fjerne. Skikkelig bolledeig

Skritt-teller hørtes veldig lurt ut Ragdoll. Det burde jeg kjøpe.
Jeg er ikke så innmari god på trilling enda, men prøver å komme meg ut en tur hver dag. Som regel belønner jeg meg selv i en sjokkis når jeg har gått en lang tur Og da er vi kanskje like langt...

mamman til Jesper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2009, 23:30   #39
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,644
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Jeg er tilbake fra ferie og en meeeegasprekk på godterifronten

Nå er det skjerpings, skal veie meg å få det nedslående resultatet i morgen...

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2009, 13:02   #40
Juniormedlem

Maggiz sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Asker
Meldinger: 44
Maggiz er som en lysfontene.Maggiz er som en lysfontene.Maggiz er som en lysfontene.Maggiz er som en lysfontene.Maggiz er som en lysfontene.Maggiz er som en lysfontene.Maggiz er som en lysfontene.Maggiz er som en lysfontene.Maggiz er som en lysfontene.Maggiz er som en lysfontene.Maggiz er som en lysfontene.

Sist gang gikk jeg ned mer enn min utgangspunkt-vekt (60 kg), så håper jeg går ned ikke mer enn det - var altfor tynn...

Målet er en trilletur om dagen.

Utgangspunkt: 78 kg
Uke 6: 65 kg

Mål: 60 kg

Sist endret av Maggiz; 29-06-2009 kl 09:42.
Maggiz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:35.