Flink og flink, jeg ser ut som et takras så har ikke så mye valg.
Dessuten vet jeg av erfaring fra sist, at når jeg bare er kommet ut dørene så er den tiden jeg er borte en deilig avlastning fra barna. Godt å koble litt av å bare få være seg selv og i egne tanker. Men det går jo så sakte nedover!!! Mister helt motivasjonen av det jeg. Jeg er jo enda bare 7kg under det jeg var da jeg fødte. Sist gikk jeg jo ned mer før jeg dro fra sykehuset
Motivasjon kom til meg
Jeg burde kanskje ikke klage, jeg spiser jo all den maten jeg vil, bortsett fra godteri, is og kaker. Men dog... Jeg fullammer jo et barn, pumper å leverer til sykehuset, spiser ikke godteri OG trener. Det burde jo funke litt bedre
Syns dere som er ute å triller mye tur er flinke jeg, det er ikke jeg god nok til. Blir liksom et tiltak på en måte, er vel spesielt siden vi har to her. Men det er også en sånn ting som er så deilig, hadde jeg bare kommet meg avgårde. Trenger et spark bak tror jeg
Og dere som spiser godteri og ikke trener. Nyt det! Ingenting er jo bedre, og å gjøre det med dårlig samvittighet er jo bare dumt. Kos dere med det
Så tar dere trening når dere har overskudd til det, det er jo sommerferie enda også