Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-07-2009, 20:36   #51
Juniormedlem

Mrs.K sin avatar

Medlem siden: May 2009
Sted: Sørlandet
Meldinger: 48
MP Rating: 0% (0)
Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.
Sv: Trening og vekt motivasjonstråd

Gikk ned 13 kg veldig fort, og nå er det bare 2 kg igjen til der jeg var før graviditeten. Det til tross for at jeg ikke har vært spesielt aktiv etter fødselen, pga keisersnittet. Mannen har vært mega-streng på at jeg ikke får gå i lange bakker med vogna, løfte tungt, gjøre husarbeid osv, så om halvannen uke når jeg kan begynne å "trene" litt regner jeg med at de siste kiloene forsvinner rimelig kjapt. Gleder meg til det!
Gammel 05-07-2009, 20:41   #52
Medlem

mamman til Jesper sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 189
mamman til Jesper har en strålende fremtid.mamman til Jesper har en strålende fremtid.mamman til Jesper har en strålende fremtid.mamman til Jesper har en strålende fremtid.mamman til Jesper har en strålende fremtid.mamman til Jesper har en strålende fremtid.mamman til Jesper har en strålende fremtid.mamman til Jesper har en strålende fremtid.mamman til Jesper har en strålende fremtid.mamman til Jesper har en strålende fremtid.mamman til Jesper har en strålende fremtid.

Gleder meg veldig til jeg kan trene litt igjen. Til å ta mageøvelser og sånn. Det er fortsatt mange uker igjen da, siden jeg har hatt KS
Men jeg prøver å være flink å trille hver dag. Gjerne et par timer.
Og jeg har ikke spist godteri annet enn på lørdag denne uken, så om det fortsetter sånn, kanskje jeg får på meg de gamle klærne om ei stund?

mamman til Jesper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2009, 15:20   #53
Medlem

kiera sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Taremareby
Meldinger: 383
kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.

Åh! Jeg og vil være med her!

Målet mitt er å komme meg ned til 63kg

Skal vi se..

Før graviditet: 83kg
Før fødsel: 90kg
Dagen etter fødsel: 83kg

Uke 2: 80kg
Uke 4: 78kg
Uke 6: 75kg
Uke 8: 74kg
Uke 10:

Maiblomstene
kiera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2009, 19:02   #54
Medlem

Kitty80 sin avatar

Meldinger: 239
Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.

........

Bonusmamma til født 1998 og født 2001

Sist endret av Kitty80; 27-08-2009 kl 15:24.
Kitty80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-07-2009, 12:16   #55
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,768
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Hva i alle dager gjør du for å gå så raskt ned i vekt Kiera???
Her krangler jeg for å gå ned de 12,5kg jeg gikk opp. Går ikke akkurat raskt kan du si...

I går ble det 45 min rask gåtur, og i dag har jeg booket meg for både en høypulstime og en mage/rygg time på treningssenteret. Håper det går greit at jeg stikker ut i kveld. Er ikke bare bare med to så små

Må bare legge til litt her på slutten. Jeg tror jeg må sette meg et litt mindre og kortsiktig mål i tillegg til hovedmålet. Mister helt motivasjonen når det går så sakte. Så nå er mitt neste mål å ha gått ned til 67kg innen 1.august. (Så ser jeg på første innlegget mitt at det egentlige målet til da var 65kg. Vel litt ambesiøst tror jeg. Så prøver heller på 67kg ja.)

Sist endret av supermammasiv; 07-07-2009 kl 12:47.
supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-07-2009, 21:18   #56
Medlem

liza80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 133
liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.

SMS: Høypuls og mage/rygg!!! Jeg er imponert!!!
Gammel 07-07-2009, 23:13   #57
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Gikk overraskende bra, håper bare det virket så godt som det kjentes ut som.

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2009, 17:34   #58
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Skriver med meg selv her jeg

Hvordan går det med dere andre? Får dere trent? Er dere flinke å ikke spise godteri?

Vekt før fødsel:76kg
Etter ferien: 71kg
Uke 1: 70kg
Uke 2: 69,5kg ()

Gammel 08-07-2009, 18:38   #59
Medlem

Kitty80 sin avatar

Meldinger: 239
Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.

......

Bonusmamma til født 1998 og født 2001

Sist endret av Kitty80; 27-08-2009 kl 15:25.
Kitty80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2009, 18:52   #60
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

You and me kitty80

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:47.