Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-07-2009, 19:58   #71
Medlem

liza80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 132
MP Rating: 0% (0)
liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.liza80 er et navn alle kjenner.
Sv: Trening og vekt motivasjonstråd

Skal begynne å trene når sommerferien er over og storesøster er i bhg igjen. Ellers triller jeg en del tur, og det er god trening det og. Særlig med en tvillingvogn på mange kilo og til sammen over 10 kg barn oppi. I tillegg bor vi på en ås, slik at jeg får oppover på hjemoverturen samme hvilken vei jeg går.
Gammel 16-07-2009, 20:00   #72
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,754
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Hørtes ut som om det var veldig bra trim det ja Jeg blir svett med bare ei i vogna, og når jeg har ei på ryggen også så blir jeg jo helt utslitt

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2009, 10:47   #73
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,634
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av liza80 Vis post
Skal begynne å trene når sommerferien er over og storesøster er i bhg igjen. Ellers triller jeg en del tur, og det er god trening det og. Særlig med en tvillingvogn på mange kilo og til sammen over 10 kg barn oppi. I tillegg bor vi på en ås, slik at jeg får oppover på hjemoverturen samme hvilken vei jeg går.
Oppoverbakke hjem her også! Evt bare et par hundre meter tur og det er litt tamt. Ikke at jeg har kommet meg på lengre tur helt enda da. I dag kanskje?

(Ori på SM)
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2009, 12:16   #74
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Frosken Vis post
Oppoverbakke hjem her også! Evt bare et par hundre meter tur og det er litt tamt. Ikke at jeg har kommet meg på lengre tur helt enda da. I dag kanskje?
Jepp! Trilletur! Hun sovnet ikke før på tilbakeveg i oppoverbakken og sov akkurat lenge nok etterpå til at jeg fikk tørket svetten i fjeset og varmet middagsrester til lunsj.

(Ori på SM)
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2009, 12:18   #75
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,754
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Så flink du er!!! Jeg sitter inne enda jeg i fineværet

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2009, 12:21   #76
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av supermammasiv Vis post
Så flink du er!!! Jeg sitter inne enda jeg i fineværet
Her har vært noen dager med regn, med 22 grader nå, litt vind og lett skyet så det var ikke direkte sol. Møtte svigermor på veg ut på trimtur da jeg kom tilbake.

(Ori på SM)
Gammel 17-07-2009, 12:51   #77
Medlem

BettySG sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 384
BettySG har en strålende fremtid.BettySG har en strålende fremtid.BettySG har en strålende fremtid.BettySG har en strålende fremtid.BettySG har en strålende fremtid.BettySG har en strålende fremtid.BettySG har en strålende fremtid.BettySG har en strålende fremtid.BettySG har en strålende fremtid.BettySG har en strålende fremtid.BettySG har en strålende fremtid.

Jeg har også begynt å trene. Sykler nesten 1,5 mil 2 ganger i uken. (prøver hvertfall på det) I tillegg har det blitt mange lange trilleturer på ca.6-7km i det siste. Har gått ned 12 kg siden fødsel. Bare 4 kg igjen til vekten før fødsel. Målet er å gå ned 7 kg til.
Gammel 17-07-2009, 17:45   #78
Supermedlem

DamarisMamma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lillesand
Meldinger: 1,171
DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.

Blitt dårlig med trim her altså
Vært en del i dyreparken i det siste da og dyttet på søskenvogn med lille tuppa og storebror i så jeg har jo i grunn fått noe trim da

Vekta ligger nå på 5 kg under start vekten da jeg ble gravid med lille tuppa Men har enda 15 kg som gjerne kan komme seg av
Skal få tatt bedre tak i det nå.. Er flinkere med maten denne gangen enn hva jeg har vært etter de andre fødselene.. Spiser sunnere og mindre porsjoner Funker vist det og
DamarisMamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2009, 21:07   #79
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,564
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.

Kommer snart inn her, jeg også. Skal bare...

Har enda 6 kg - minst - som skal bort, men sliter med motivasjonen til å komme meg ut/på trening. Litt for mye godteri og is i ferien og enda skal vi 3 uker til Spania i august. Men etter det, DA... ingen nåde lengre!
Gammel 19-07-2009, 11:10   #80
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Sted: Vestfold
Meldinger: 17
Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.Mamma til lillemann82 er bare skikkelig grei.
urk Sv: Trening og vekt motivasjonstråd

Nå som samboeren er i Nordsjøen, så er det ikke like enkelt å komme meg på trening. Synes lillemann er litt for liten til bli plassert på barnepass der. Eller er han det? Er det noen med erfaring?

Jeg trøster meg uansett med at det å være alene med lillemann i 14 dager innebærer dobbelt så mye bevegelse, enn når samboeren er hjemme og hjelper til. Mye gratis trim i små barn, og mer skal det sikkert bli! (Når de blir mer mobile).

Før fødsel veide jeg hele 106 kg!
Før graviditet veide jeg 74 kg, og det er vel målet i det lange løp. Vekten min er nå ihvertfall 83 kg.

Men jeg tar en kg av gangen jeg!
Mamma til lillemann82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:19.