Huff jeg har virkelig vært helt fraværende fra NM den siste tiden

Er så mye som skjer rundt meg. Lillegull er blitt skikkelig syk, hatt over 40,5 i feber i 3 dager nå. Var hos legevakta i går kveld og han hadde ne crp på 115. Stakkar liten. Fikk antibiotika pga vonde ører og hals. Møtte en helt utrolig SUPER lege, som lurte på littt ifht til gullet. Orker ikke skrive så mye om det nå, men gullet sliter veldig veldig mye. Han blir 1 år om en uke,veier 6,8 kg og er en liten og tynn guttepjokk. Han ble forløst ved hastekeisersnitt og det var bare på timen at han greide seg

Han var dysmatur (underernært), hadde lite oksygen og var helt blå og stille da han så dagens lys. Det har vært masse styr og komplikasjoner etter hvert. Jeg fikk betennelse i ks såret, og måtte åpne det på nytt, lå 14 dager på sykehus. Lillegull fikk etterhvert store suge/spiseproblemer, gråt mye, var skjev++++. Han fikk Rs viruset da han var 2 mnd gammel og det ble oppdaget melkeallergi på samme tidspunkt. Det ble oppdaget at han hadde Kiss syndrom da han var 2 mnd gammel. Begynte til manullterapaut. Hun synes det gikk veldig seint framover, og det ble i tillegg startet behandling hos fysioterapaut. Jeg har hele tiden sagt at det må sees ting i sammen heng med palgene til gullet mitt. Han har melkeallergi, er sen i utviklingen, liten og tynn, spiseproblemer, skjeler og er langsynt, kiss syndrom, dårlig og sen motorisk og lite språk/lyd. I tillegg er han veldig mye syk, han får "alt". dette sikkert pga av den generelle tilstanden hans. I over 5mnd nå har han kastet opp store deler av det flytende han får. Dette har jeg kontaktet barnelege ang, og han har vært inne der. Men de skal jo hele tiden "se det an"
Kjenner det snart tørner for meg. Jeg har jo ikke tid til å tenke på noe annet, og kjenner at jeg er helt på "felgen". Jeg tok med gullet til legevakten i går kveld, og der sto min "engel"

Denne legen " så" med en gang jeg kom inn døren, at det er "noe med" denne gutten. Tenk det da!!! Hva om alle leger hadde vært slik!! Han hørte på meg, klappet meg på skulderen og sa at dette skal vi ta videre. Jeg ble helt satt ut jeg! Begynte å gråte og takket mange ganger. Han skulle sende over et skriv til fastlegen, hvor det stod at gullet SKAL henvises videre til barnelegespesialist som skal se sammenhengen mellom ALLE palgene!
Åh, jeg ble så glad! Endelig sier jeg bare!!
Beklager, dette ble ALT for langt-men

det var deilig å få skrevet det ned!!