Hei igjen. LeHar vært stille en stund nå....
Har endelig tatt opp vektproblemene mine for legen og har starta på Reductil for å begrense "skadeomfanget" litt fram til energien en vakker dag kommer tilbake. Har tatt av 6 kg på ca 1,5 mnd
Ellers er det tøffe tider med en far som har blitt alvorlig syk og jeg kjenner det tærer på de få kreftene jeg har.
Har vært 20% sykemeldt siden midten av november, men det er en kamp å komme gjennom dagene, og det går med mye smertestillende mot hodepine/migrene/"voksesmerter". Har vært hjemme med egenmelding flere ganger, og synes ikke det er noen grei løsning heller. Men tør ikke å sykemelde meg 100%, for jeg fikk så j%&/ mye styr med avd.leder da jeg kom med den første sykemeldinga. Hun var kjempeskuffet over at jeg ikke hadde sagt noe om at jeg ikke var frisk da jeg ble ansatt og jeg ble skikkelig hakka på.
Men jeg er jo avhengig av å ha krefter for å kunne støtte mine foreldre i den tøffe tida som venter.... Og det går ikke når jeg er alene med 2 barn og jobber 4 dager i uka. Er jo veldig rett for at psyken skal få seg en knekk om jeg presser meg til jeg ikke vet bak-fram på meg selv.
Har vært borte fra jobb idag, og sitter og gruer meg til å ringe kontoret og si at jeg ikke kommer i morgen heller. Ikke får jeg sove heller....enda jeg er dønn sliten.