Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-03-2009, 21:27   #11
Cic
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 843
MP Rating: 0% (0)
Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Sitat:
Opprinnelig postet av Babyfly Vis post
Lurt
Jeg har akkurat tatt mine 10 min. Holdt på i ca to uker.
Det går mye bedre nå enn i begynnelsen.
4-5 cm er borte fra livvidden
Kjempebra, Babyfly!

Cic, mamma'n til Elias, f. 20.06.2005
og Selma, f. 19.09.2007

Cic er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2009, 21:53   #12
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hønefoss
Meldinger: 583
Studenten har mye å være stolt av.Studenten har mye å være stolt av.Studenten har mye å være stolt av.Studenten har mye å være stolt av.Studenten har mye å være stolt av.Studenten har mye å være stolt av.Studenten har mye å være stolt av.Studenten har mye å være stolt av.Studenten har mye å være stolt av.Studenten har mye å være stolt av.Studenten har mye å være stolt av.

Hvor lønner det seg å kjøpe en slik rokkering? Skulle absolutt fått trent opp rygg/mage og utholdenhet her igjen ja.
Studenten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2009, 11:20   #13
Supermedlem

Babyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 804
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cic Vis post
Kjempebra, Babyfly!

Takk
Det er så gøy når en ser gode resultater
Har nå fått rocket litt denne søndagen også.
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02
Babyfly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2009, 12:15   #14
Seniormedlem

Cathie sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 2,498
Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.

Her har hele huset vært syke, så har blitt litt lite rocking i det siste
Jeg har heller ikke vært så flink til å komme opp i antall minutter. Er foreløpig bare på 1,5min hver vei... Det gjør jo så HIMLA vondt

Men det kommer, det kommer. Starter for fullt i morgen med målebånd og greier... Skal være oppe i 3min hver vei på neste søndag! Så får vi se om jeg når målet da, og om det syns noe på målebåndet
Gammel 15-03-2009, 13:47   #15
Veteranmedlem

Janis sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,733
Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Babyfly Vis post
Lurt
Jeg har akkurat tatt mine 10 min. Holdt på i ca to uker.
Det går mye bedre nå enn i begynnelsen.
4-5 cm er borte fra livvidden
Oj, så bra! Vært på diett i tillegg?
Gammel 15-03-2009, 17:36   #16
Medlem

Blomsten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 98
Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.

Etter fem dager med rocking er jeg oppe i 5 minutt hver vei. Nå er jeg ikke så øm lenger, så nå går det lettere og lettere for hver dag. Hvor lenge bør vi rocke hver dag?
Gammel 15-03-2009, 18:12   #17
Seniormedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,956
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jada, jeg rocket for første gang igår og dro til med 20 min. Idag er jeg så øm at jeg sliter med å ikke skrike når jeg rocker Men jeg skal tvinge meg til minst 5 min hver vei om litt..
Gammel 15-03-2009, 18:21   #18
Medlem

Blomsten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 98
Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lykkelig77 Vis post
Jada, jeg rocket for første gang igår og dro til med 20 min. Idag er jeg så øm at jeg sliter med å ikke skrike når jeg rocker Men jeg skal tvinge meg til minst 5 min hver vei om litt..
Det er ikke noe i veien med motivasjonen din iallefall
Gammel 15-03-2009, 19:11   #19
Seniormedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,956
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Blomsten Vis post
Det er ikke noe i veien med motivasjonen din iallefall
Nei ingen skal klage på den
Gammel 15-03-2009, 21:37   #20
Supermedlem

Babyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 804
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Janis Vis post
Oj, så bra! Vært på diett i tillegg?
Ikke noe mer enn at jeg kutter ut snop i ukedagene og drikker maaasse vann.
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02
Babyfly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:07.