Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-03-2009, 17:03   #51
Seniormedlem

Akino sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 1,982
MP Rating: 0% (0)
Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

I dag hentet jeg rockeringen min på posten

Gleder meg til å prøve, blir å følge med i denne tråden da.. Lurer på om jeg klarer å rocke jeg
Gammel 29-03-2009, 00:05   #52
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 60
Øko babe er som en lysfontene.Øko babe er som en lysfontene.Øko babe er som en lysfontene.Øko babe er som en lysfontene.Øko babe er som en lysfontene.Øko babe er som en lysfontene.Øko babe er som en lysfontene.Øko babe er som en lysfontene.Øko babe er som en lysfontene.Øko babe er som en lysfontene.Øko babe er som en lysfontene.

Sånn må jeg bare ha

Men tenkte jeg kunne bestille en til datter`n min på 7 år også. Men får ungene også slike blå merker ... stakkars snuppa

(slapp vel porto ved kjøp av to eller fler..)

Noen som har prøvd å bruke rokkeringen på andre deler av kroppen ??
Tenkte liksom å bruke snuppas som ikke er så stor eller tung til å få trimmet overarmene på

Husker jo fra jeg var liten at vi rokket jo over hele kroppen. Men kjenner nå at jeg har blitt ganske så stiv i ryggen med årene... skal bli deilig å få "knekt" seg litt opp
Gammel 30-03-2009, 10:08   #53
Seniormedlem

Akino sin avatar

Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.

Jeg klarer ikke jeg........
Gammel 31-03-2009, 09:42   #54
Supermedlem

Cathymor sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 791
Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Akino Vis post

Jeg klarer ikke jeg........
Tok en uke før jeg klarte det ordentlig. Plutselig får du det til.
Cathymor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 10:48   #55
Seniormedlem

Akino sin avatar

Ja, får prøve litt hver dag.
Gikk liksom litt greit innimellom i går, men kan ikke forstå åssen noen klarer i flere minutter..
Går seg vel til med litt øving
Gammel 31-03-2009, 17:29   #56
Supermedlem

sjanett sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 537
sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.

Jeg er nå oppe i 10 min hver vei
Gammel 31-03-2009, 20:29   #57
Medlem

jonamam sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 194
jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.

Jeg er nå oppe i 15 min hver vei, og det går ganske bra Har ikke blåmerker lenger heller, blir bare veldig nummen etter jeg har rocket.

Men magen holder stand

jonamam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 20:48   #58
Medlem

Emanem sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 68
Emanem har mye å være stolt av.Emanem har mye å være stolt av.Emanem har mye å være stolt av.Emanem har mye å være stolt av.Emanem har mye å være stolt av.Emanem har mye å være stolt av.Emanem har mye å være stolt av.Emanem har mye å være stolt av.Emanem har mye å være stolt av.Emanem har mye å være stolt av.Emanem har mye å være stolt av.

Jeg kjøpte min på www.rockeringer.no og fikk den i posten etter noen få dager.

Var oppe i 20 min en kveld, men så har det vært dårlig med rocking etterpå. Vært mye styr med syke unger osv, så jeg har ikke orka. MEN planen er å starte opp igjen- kanskje aller helst i morgen- og IKKE spise snop utenom.

Ser det er en som har skrevet her at hun har gått inn 4-5 cm rundt livet på 2 uker? Det høres jo helt fantastisk ut
Emanem er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 16:54   #59
Juniormedlem

Cathrine_86 sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Otta
Meldinger: 17
Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.
kidoki Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Heisann!

Slenger meg med her jeg! Fikk min rockering forrige uke, men ikke før de 2 siste dagene jeg har fått skikkelig dreisen på den! Så nå prøver jeg dele det opp i 3 økter om dagen, morgen-dag-kveld 20 min hver gang! Nå skal bolledeigen vekk!!!!

Noen som har fått bort noen cm eller??

Har nå blåmerker etter tilvenningen ennå, var jammen meg vondt de første dagene gitt!! AO AO!
Cathrine_86 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 07:29   #60
Medlem

Blomsten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 98
Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.

Jeg rocker bare 5 minutt hver vei, hver kveld.
I dag skal jeg øke til 10 minutt
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:19.