Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-03-2009, 18:30   #31
Medlem

Blomsten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 98
MP Rating: 0% (0)
Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Sitat:
Opprinnelig postet av Studenten Vis post
Hvor lønner det seg å kjøpe en slik rokkering? Skulle absolutt fått trent opp rygg/mage og utholdenhet her igjen ja.
Jeg har kjøpt min på Innersvingen. Her jeg bor er det et treningssenter, men tror også den kan bestilles gjennom dem på nett.
Gammel 17-03-2009, 19:06   #32
Medlem

jonamam sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 191
jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.

Jeg kjøpte også min på Flust.no. Øverst på siden her står det link til en side som selger de også; sportsmaster.no

Ellers vet jeg mange kjøper fra usa, tror siden heter sports-hoop.com, men vet ikke om det er så mye å spare på det..

jonamam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 20:09   #33
Supermedlem

sjanett sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 536
sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.

Håper jeg snart blir litt herdet i sideflesket
Hadde en dag der jeg rocket 10 min totalt, og etter det har jeg vært helt mørbanket. I dag orket jeg 2 min
Gammel 18-03-2009, 10:08   #34
Medlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 144
Kirie har slått av rykte

Fant den ikke på flust.no jeg
Kirie er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2009, 11:16   #35
Veteranmedlem

Janis sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,733
Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kirie Vis post
Fant den ikke på flust.no jeg
Innersvingen Rockering | Flust

Da har jeg rocket 5 min hver vei. Fikk ikke gjort mer da snuppa masa så fælt i vippestolen. Skal ta 10 min hver vei til i dag
Gammel 18-03-2009, 19:57   #36
Medlem

jonamam sin avatar

jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.

Jeg er på dag to. Det står at en skal begynne forsiktig så jeg har rocket 2 min. hver vei i går, og tre-fire min hver vei i dag. Satser på å øke med et min eller to pr dag fremover. Det er jo kjempegøy, så håper dette funker på magefettet mitt.

jonamam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 20:57   #37
Seniormedlem

Vina sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: I nytt hjem!
Meldinger: 2,039
MP Rating: 100% (1)
Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg sliter sånn med å klare det mer enn ti sekunder!

Trenger rett og slett tips om hvordan jeg lettest får det til!

Snuppa sept-05
Lillebror mars-08
Vina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2009, 23:10   #38
Supermedlem

Babyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 804
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vina Vis post
Jeg sliter sånn med å klare det mer enn ti sekunder!

Trenger rett og slett tips om hvordan jeg lettest får det til!
Hvordan står du med føttene når du rocker?
Jeg står med den ene foten fremfor meg og beveger meg frem og tilbake, ikke sidelengs...
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02
Babyfly er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-03-2009, 19:23   #39
Medlem

jonamam sin avatar

Da har jeg rocket 5 minutter hver vei. Er blitt ganske blå på sidene, men det gjør ikke så vondt, så skal prøve å rocke litt lenger i morgen.

Dere andre da, rocker dere?

Gammel 23-03-2009, 20:24   #40
Medlem

DiaMamma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 352
DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.DiaMamma har en strålende fremtid.

Jeg fikk rockering i helgen og tar det foreløpig ganske forsiktig. Men øker litt hver dag. Har målt midjen og er klar for resultater
DiaMamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:36.