Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-05-2008, 12:21   #1
Seniormedlem
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,884
MP Rating: 0% (0)
@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.
Presentasjonstråd for alle i 2004

Det må vo ha nå når vi er slått sammen!

Jeg er da @nne, mamma til 3 søte "små" fra 10-4 år, og ferdig med babylaging
jobber 75 % som jordmor, og har en haug ekstravakter, så det blir mye jobbing for tiden. har lovet meg selv og familien å trappe ned en del etter august, håper jeg har viljestyrke til det.

Ellers; liker å sitte forann pc, fotigrafere, scrappe (papir og data), og håndarbeid.
Vi har en ny campingvogn på Oppdal , og bruker den så mye vi kan. Liker oss godt oppe på fjellet!! Turer, slalom, bortoverski osv. Ellers liker vi å reise utover landegrenser og, men det blir det mindre av. Skal til Sverige og til Tyrkia i sommer da, og så skal vi på Bruce Springsteen konsert i juli
__________________
Hilsen @nne

Pål-Sondre april-98
Cathrine oktober -01
Anna Charlotte januar-04
@nne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 12:40   #2
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,205
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd

Jeg er LindaSD, 23 år og mamma til Victoria født februar-04 da. Ønskelig med flere barn, men ikke enda. Enn så lenge må nok Victoria være enebarn ja. Noe som må på plass er egen bolig så. Nå bor vi i en familieleilighet på fjerde året... har ett igjen der. Kun ett soverom der f.eks. Og at iallefall èn av oss har fast jobb. har 1 år igjen av masterstudiet, og jeg er på jobbsøking. Har nå 50% midlertidig stilling på et kontor. Her er det pc, og jeg stikker stadig innom dere Så jeg er vel det man kan kalle overgjennomsnittlig aktiv på NM

Ellers datascrapper jeg. Har ikke blitt så mye i 2008 da, men dukker nå opp en LO i ny og ne ja. Og så liker jeg å lese, og gå på turorientering sammen med min herlige lille familie
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 13:34   #3
VIP-Medlem
 
Mondeo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,735
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Jeg er Mondeo, 33 år,gift og mamma til to turbogutter født 01 og 04. Jeg er også ferdig med babylaging.
Jeg jobber som renholder på en skole. Kun 38% for tiden, men har muligheter for å få mer etterhvert. Stortrives i jobben - har verdens beste kollegaer.

Jeg liker å lese, strikke, fotografere, trene, lage mat, skrive brev og sitter sikkert litt for mye foran pcen. Elsker å reise også, og har fått oppleve både Sør Afrika, Kina og en del land i Europa. Drømmen er USA.
__________________
Mondeo med 01 og 04









Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 14:02   #4
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Molde
Meldinger: 2,391
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Jeg er Karina, 29 år og samboer. Om tre mnd er jeg 30 og gift Jeg har ei jente som er født i 2001 og går i 1. klasse og en gutt som er født feb. 04 og går i barnehagen. Jobber for tiden 50% på kontor og er 50% på rehabilitering pga ei hofte som ikke vil samarbeide

Fritiden nå for tida går i bryllupsplanlegging, ellers er jeg veldig glad i å strikke og så sitter jeg vel en del forran dataen
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 16:03   #5
VIP-Medlem
 
lille krølle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,691
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Jeg er lille krølle, akkurat fylt 30, gift og har to barn, jente født i januar 2004 og gutt født i februar 2006.

Jobber som lærer og stortrives med det Fritiden går til familie, venner, lesing, oppussing, og pc da (sikkert litt for meg )
__________________
To krøllete solstråler 04 og 06
lille krølle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 16:09   #6
Veteranmedlem
 
(H)ilder sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,391
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Da prøver jeg meg også her

Jeg er 22, gift og har to små. Johannes født 26 mars 04 og ei jente født september 07.
Er sykepleierstudent og den store drømmen er å bli jordmor.
__________________
Johannes 26 mars- 04
Nora 04 september- 07

(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 17:37   #7
VIP-Medlem
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 8,256
MP Rating: 0% (0)
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Jeg er 32 år, gift og har to jenter, født i november 2004 og mai 2007. Akkurat nå bor vi i Houston, Texas, her har vi bodd i litt over to år. I juli flytter vi hjem til Oslo igjen, det gleder vi oss veldig til.

Jeg har jobbet 7 år i bokhandel, men har vært hjemmeværende siden jeg gikk ut i permisjon november 2004. Når vi kommer hjem regner jeg med at jeg finner meg en deltidsjobb i bokhandel. Neste høst blir jeg student.

Nå om dagen går det meste av tiden til å ta meg av Hannah, handle og gjøre klart til flyttingen. Ellers liker jeg å lese, se film, fotografere, surfe på nett, sitte ute og drikke vin og høre på musikk med mannen og ikke minst være sammen med jentene mine. Det morsomste de vet er å bade i bassenget vårt, så det kommer vi til å savne.
__________________
aurora nov 04 - hannah mai 07 - blågg

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 17:53   #8
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,597
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Jeg er snart 26 (under 3 uker til), gift og mamman til to gutter. Jonathan født i januar 04 og Alexander født i august 02.
Om jeg er ferdig med babylagingen enda.. tja.. tiden vil vise.

Jeg jobber som kostvert i 88% stilling.. en helt grei jobb, men ikke akkurat noe jeg vil drive med resten av livet.. så kikker nå litt sporadisk på nav sine sider etter noe anna.

fritiden.. tja.. ser på tv, leser endel, dataen blir flittig brukt, oppussing..
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 18:18   #9
Veteranmedlem
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,799
MP Rating: 0% (0)
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Jentå her. Er veldig etablert med villa, Volvo, to barn, lærerjobb, vinklubb, shopping, reising og nå vet jeg at jeg høres skikkelig kvalm ut, men jeg liker design, litteratur og god rødvin i tillegg.

Laster:
* sjokolade, tendens til overspising for å si det eksakt.
* lat, tendens til å henge på NM istedet for å gjøre det jeg egentlig skulle gjøre på pc'en.

Men - egentlig er jeg veldig grei og liker meg her på NM. I tillegg liker jeg meg inne på Foreldreportalen

Sist endret av Stavangerjentå; 23-05-2008 kl 18:20. Begrunnelse: Glemte sjokoladen
Stavangerjentå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 18:35   #10
Supermedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,480
MP Rating: 0% (0)
Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.Carisma har mye å være stolt av.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Carisma her
Mammaen til Trym -04 og Tirill -99. Jobber som sykepleier i akuttmottak/AMK i full turnusstilling. På fritia mi blir det for tiden veldig mye hest og ridning, være sosial med venner og kollegaer, photoshop, blogging og fotografering.

Er ikke så veldig aktiv å skrive, men er fortsatt inne her å leser og holder meg oppdatert.
__________________
Hilsen Carisma, mammaen til Tirill -99 og Trym -04

Ble "fru" den 17. august -07
Carisma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:46.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com