Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-05-2008, 06:12   #41
Supermedlem

Ulla sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Australia
Meldinger: 954
MP Rating: 0% (0)
Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.Ulla har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Får vel ta en liten presentasjon jeg også. Jeg er 32 år, mamma til som er født i okt-04, og som er født i mai-06 (to år i morgen!). Bor for tiden i Australia, men flytter tilbake til Norge og Østlandet i september. Jobber for tiden 45%, og har ungene to dager i uka i barnehagen. Føler meg for tiden mest som "mamma" og "husmor"

Er ikke så ofte innom her lenger, henger mest med juniklubben på BP, men jeg har ikke akkurat en travel hverdag, så da rekker jeg innom her innimellom også.
Gammel 30-05-2008, 06:41   #42
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 5,973
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei hei!

Tuppesjura her. Mamma til Emma på 3 og Jonas på 1, og samboer på snart 9.året...

Har ikke vært så mye innom 2004 gjengen i det siste, har vært så lite som har skjedd der...men, nå som vi blir så mange, så blir det vel mer liv!

Jeg jobber for tiden nattevakt, men passer ikke til det, så jeg er på full jobbsøking for tiden. Får komme på masse intervju, men som oftest så blir det med det. Mangler erfaring...kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få erfaring når det ikke er noen som vil gi meg en ordentlig jobb?? Ønsker meg en kontorjobb, så jeg er ikke mer kravstor enn det...

Ellers sysler jeg litt med oppussing. Har masse planer, men det er jo ikke bare jeg som skal bestemme, så da er det mye som bare blir med planene
Gammel 30-05-2008, 08:42   #43
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,228
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tuppesjura Vis post
Mangler erfaring...kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få erfaring når det ikke er noen som vil gi meg en ordentlig jobb?? Ønsker meg en kontorjobb, så jeg er ikke mer kravstor enn det...
Jeg klarte heller ikke å komme inn i kontorverden på egen hånd... frustrerende, og lei av å jobbe på butikk når jeg faktisk har noe kontorutdanning.
Løsningen for meg ble å kontakte vikarbyråer. Registrerte meg på mange, og var innom på samtale hos 3 stk. For meg var det Adecco som absolutt var det beste. De var såå gira på å få meg ut i jobb, og ei uke senere var jeg det. Det er nå 6 mnd siden, og jeg er enda her Ikke full stilling, og bare midlertidig - men det er en start! Og jeg får erfaring Jeg har allerede vært på intervjuer jeg nok ikke ville vært på om det ikke hadde vært for at jeg har foten innenfor nå. Ring til Adecco den dag i dag!

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2008, 09:36   #44
Seniormedlem

c3po sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,704
c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skulle si det samme om vikarbyråer. Jeg hadde en positiv periode som Manpower-vikar da jeg var jobbsøker.
Gammel 30-05-2008, 11:00   #45
Seniormedlem

Stina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Oslo
Meldinger: 2,040
Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.Stina har en strålende fremtid.

Hej, jag är Stina.

Jag är snart 34 (en vecka kvar) och har en son född -01 och en dotter som är född -04.
Jag har bott i Norge i 14 år och bott ihop med min man i lika många år... Vi har dock bara varit gifta i 4 av dessa år. Jag jobbar i finansbranchen och sjunger i kor på fritiden. Har varit medlem på NM sedan den späda starten i 2001, men är inte väldigt aktiv.
Gammel 02-06-2008, 11:19   #46
Veteranmedlem

Ritamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,389
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Spennende med sammenslåing!

Jeg er -74 modell. Gift og fortsatt forelsket... Har to jenter hestejenta født i -99 og prinsessa født i februar -04.

Jobber i helsevesenet, assistent i en PU-bolig, og forhåpentligvis ferdig utdannet hjelpepleier om ca. 1 år.

Fritiden min bruker jeg til hest og stall, strikking og lesing. (og selvfølgelig familien min)
Gammel 09-06-2008, 09:29   #47
Eli
Seniormedlem

Eli sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,622
Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.

Da får vel jeg presentere meg også, da. Jeg er Eli, samboer, og mamma'n til Edin (feb-04) og Eskil (august-06). Snart kommer tredjemann. Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehagen rett oppe i veien her, der også Edin og Eskil går på hver sin avdeling. Nå har jeg nettopp gått ut i permisjon, og har masse tid å tilbringe på pc'n.
Gammel 10-06-2008, 10:10   #48
Supermedlem

manzana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 1,103
manzana er fantastisk mot andre.manzana er fantastisk mot andre.manzana er fantastisk mot andre.manzana er fantastisk mot andre.manzana er fantastisk mot andre.manzana er fantastisk mot andre.manzana er fantastisk mot andre.manzana er fantastisk mot andre.manzana er fantastisk mot andre.manzana er fantastisk mot andre.manzana er fantastisk mot andre.

Jeg er snart 30 år, så godt som nygift med pappan til en jente på 8 år og gutt født i mars 2004.

Full jobb og er i tillegg aktiv innen svømming (både som utøver og instruktør/trener). Foto er også en stor interesse, både fotografering og ikke minst det som skjer etter bildet er tatt....
Gammel 10-06-2008, 20:23   #49
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Eidsvoll
Meldinger: 2,421
MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.

Oj... Sammenslått, jo, der ser man hvor aktiv jeg er på NM for tida

Jeg er da MorStine, 28 år( i tre uker til), bosatt i Eidsvoll, men er født og oppvokst på Lørenskog. Jeg er mamma til verdens beste firkløver, 4 flotte gutter fra 2 1/2- (snart) 9 år. Unnagjort fire unger på 6 1/2 år Ergift med pappan deres som jeg har vært sammen med siden 95, altså fra jeg var 15 år. Vi har 7 års bryllupsdag kommende mandag

Jeg har vært hjemmeværende i 8 av de 9 årene jeg har hatt barn, men den 1. august skal jeg ut i jobb igjen, blir litt av en overgang og det er ett prøveprosjekt, om vi klarer å administrere dette med 4 unger og begge i jobb vites ikke før vi har prøvd. Men nå MÅTTE jeg ut, jeg holder på å kveles og føler at jeg har mista meg selv på veien... Er i ferd med å finne meg selv igjen om vil nå utvikle meg litt videre fra å være bare mamma, kone og husmor om dere skjønner...Føler meg litt egoistisk, men dette MÅ til for at vi alle skal få det bedre- tror jeg...

ellers har jeg maaaange interesser. Jeg er lidenskapelig fotballintressert, og har Vål'enga dypt i mitt hjerte, ansatt i Vål'enga-sjappa, jobber hver kamp på Ullevål som leder for billett og supp-effektsalg. STORtrives, hobby og jobb i ett, liker å sykle og holde meg i bevegelse, kosthold er også en stor lidenskap, har gått ned 28 kg på ett år, de første 24 ble borte på under 5 mnd, så dette er også noe jeg brenner for (lavkarbo), ellers driver jeg med scrapbooking. Og at familien og vennene mine betyr aaaalt for meg regner jeg med at jeg ikke behøver å nevne en gang?

Dette ble langt, men jeg har problemer med å fatte meg i korthet
Gammel 12-06-2008, 13:41   #50
Supermedlem

Ginger sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: finnmark
Meldinger: 575
Ginger har mye å være stolt av.Ginger har mye å være stolt av.Ginger har mye å være stolt av.Ginger har mye å være stolt av.Ginger har mye å være stolt av.Ginger har mye å være stolt av.Ginger har mye å være stolt av.Ginger har mye å være stolt av.Ginger har mye å være stolt av.Ginger har mye å være stolt av.Ginger har mye å være stolt av.

Her kommer en presentasjon av oss også.

Jeg er 29 år.
Samboer.
2 barn. Nora på fem år, og Jonas på fire.
Jeg er nettop ferdig med påbygningsår på videregående. Til høsten begynner jeg forhåpentligvis på sykepleierskolen. Det blir spennende!
Ellers jobber jeg som pleieasistent på en sykestue. Kjempekos!
I fritiden sykler jeg mye, og er mye med barna. Ellers er jeg med familie og venner.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:52.