Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-05-2008, 09:13   #31
Seniormedlem

jeanett sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lindeberg, Oslo
Meldinger: 1,993
MP Rating: 0% (0)
jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Sitat:
Opprinnelig postet av Emjo Vis post
Hei Jeanett!
Hyggelig å være med deg i begge klubbene nå ( 04 og okt 07).
Kjempe koselig Emjo
Er nok som deg jeg også,mest aktiv i 07, men titter innom her nå å da

08.08.09 Bryllupstråden min
jeanett er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2008, 14:12   #32
Veteranmedlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,530
Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.Elisabet har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei på dere. Her var det forandringer nå med sammenslåing. Koselig å se mange her.

Jeg er 35 år gammel Vestfolding og mamma til tre små. Jente okt.-02, jente feb.-04 og gutt juli -06. Alle tre går i samme barnehagen på forskjellige avdelinger. Jeg jobber 75 % jobb i et stort bilfirma med regnskap + er selvstendig Krokofanten forhandler (sesongbetont) i tillegg. Utenom jobb så er det ikke så mye tid til annet enn unger og hus (oppussing), og selvfølgelig nettsurfing.
Gammel 26-05-2008, 14:44   #33
Seniormedlem

perper sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,819
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.

Heisann "nye" og gamle!
Jeg er Perper og er 37 og gift. Har en tulle født på slutten av 2004. Jeg elsker å scrappe, gå på tur med hunden og fiske.
er ikke her inne så ofte lenger, men siden vi var en så flott barselgruppe, så har jeg ikke klart å gi slipp. Kommer nok til å titte innom her avogtil, men jeg "leker" for det meste på FP.
Gammel 26-05-2008, 15:07   #34
Supermedlem

magnolia sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,111
magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.

Heisann!

Jeg er Magnolia. Jeg er mammaen til Mini, født februar 2004 og Junior, født januar 2007. Jeg bor "på landet" litt utenfor Bergen sammen med ungene og mannen min. Jeg er 36 år gammel Er økonomiutdannet, og har en spennende jobb som jeg stortrives i. Det har blitt altfor mye jobbing altfor lite fritid det siste halve året, og jeg håper at det snart snur. Min forumtid blir tilbragt enten her i 2004-klubben eller på FP.
Gammel 26-05-2008, 16:00   #35
VIP-Medlem

B@mbino sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rennesøy
Meldinger: 5,958
B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.

Hei!

Jeg er B@mbino, 24 år og bor i Stavanger sammen med min mann og våre 3 gutter.
Storebror født februar 2004 og tvillingbrødre født april 2006.
Jeg jobber deltid i butikk men skal begynne i 100% stilling fra midten av august når tvillingene skal begynne i samme barnehage som storebror.

B@mbino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2008, 17:40   #36
Gus
Seniormedlem

Gus sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: hovedstaden
Meldinger: 2,392
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.

er blitt 31 år, bor i oslo sammen med pappaen til mine to prinsesser, som er født jan -04 og 07 så jeg er for tiden hjemme med lille prinsesse.
Gammel 27-05-2008, 21:18   #37
Seniormedlem

c3po sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,704
c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.

Eldstemann her. Jeg ble ufrivillig moden mor, og fikk dermed Daniel i februar 2004 og Emilia i februar 2006. Som regel tror jeg at jeg er ferdig med babylaging, men den endelige avgjørelsen er ennå ikke tatt.

Jeg er gift og som god ubestemmelig utlending, er jeg statsautorisert translatør, og jobber for meg selv. Hobbyer er science fiction, film, bøker, reising og trening (jeg har gått ned 19 kg siden i høst).

Interessant at gruppesammenslåingene alltid skjer når jeg er bortreist.
Gammel 28-05-2008, 21:11   #38
VIP-Medlem

Cilo sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 6,370
Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.Cilo har en strålende fremtid.

Jeg er nok ikke den mest aktive på NM om dagen jeg heller, da hele klubben flyttet, men vil gjerne hilse på! Jeg er 28, bor i Trondheim, men er Finnmarking. Min mann er herifra, så her blir vi nok!

Vi har 2 barn, snart 3;

Adrian -sept 04
Linnea -juni 06
Lillesnuppen i magen med termin 16 sept 08.

Travelt skal det bli!

2006

2008
Cilo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2008, 21:23   #39
Supermedlem

Lise_25 sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,450
Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.

Hei jeg er Lise_25
Jeg blir 30 år i sommer. Jeg bor i Vestfold sammen med sambo og våre 3 jenter som er født i 01,04 og 07
Gammel 29-05-2008, 00:25   #40
Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Øvre Romerike
Meldinger: 209
Carla har mye å være stolt av.Carla har mye å være stolt av.Carla har mye å være stolt av.Carla har mye å være stolt av.Carla har mye å være stolt av.Carla har mye å være stolt av.Carla har mye å være stolt av.Carla har mye å være stolt av.Carla har mye å være stolt av.Carla har mye å være stolt av.Carla har mye å være stolt av.

Heisan!

Så moro å se at 2004 er slått sammen.

Jeg er Carla. er snart 43 år(hjelp) - så jeg er vel kanskje den eldste her inne... Ble mamma i moden alder og trives kjempegodt med mine to sjarmtroll f. januar 2001 og desember 2004.

Jobber innen Nav og trives med det. Har fullt opp med jobb, familie og hus og rekker ikke stort annet nå... Er glad for at det nå ser ut som om sommeren er kommet. Godt å være mye ute.

Jeg har ikke vært så aktiv på disse sidene de siste to årene, men er innom av og til og titter litt...
Blir moro å bli kjent med flere...

Klem fra Carla
Carla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:52.