|
|
|
25-05-2008, 18:05
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ørsta
Meldinger: 2,605
|
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004
|
|
Heisann
Atter ei januarmamma her er mamma til Sofie, 75-modell, sambuande med pappaen til Sofie. Bur på Søre-Sunnmøre, likar å styre med hage, pc, bøker og fotografering.
|
25-05-2008, 21:12
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,373
|
|
|
Hei! Løvemor her. Av den relativt uoppdaterte signaturen min kan dere se at det er en stund siden jeg har vært veldig aktiv her. Men bildene er av mine to skjønne jenter; Mathilde (des 04) og Johanne (Jun 06)
Jeg er 30 år, bor i Oslo, er utdannet sosionom og jobber med psykisk helsevern. Akkurat nå er jeg mest opptatt av at jeg vil videreutdanne meg. Tror jeg vil ta en master i managment - men vi får se.
Ellers er jeg stort sett fornøyd med livet; bra mann, spennende jobb, fin familie, mange gode venner, støtt og stadig gode opplevelser, en hverdag som stort sett går greit uten alt for mye stress, etterhvert ganske så 'trygg i meg selv' og ikke minst to nydelige jenter som jeg er fryktelig glad i! Synes selvfølgelig barneoppdragelse er en utfordring og jeg blir alt for ofte irritert, sint og føler at jeg misslykkes. Da er det godt å ta en tur inn hit for å får noen tips og se at andre sliter med de samme tingene. Dessuten har jeg blitt kjent med noen veldig hyggelige jenter her inne som gjør at jeg ikke klarer å gi helt slipp på NM.
JOHANNE 14.06.06
|
|
|
25-05-2008, 21:30
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: På landet
Meldinger: 737
|
|
|
Hei alle sammen!
Jeg heter da Vildjan her inne, er 35 år, gift, og vi har 3 flotte gutter!
Sander er født i desember 04, mellomsten er født i -99 og eldstemann i -97!
Har også hund og katt!
Jeg jobber som sekretær på sykehus i ca. 50 %, og trives veldig godt med det!
Ellers så skal vi flytte i mnd.-skiftet juni-juli, da vi skal til å bygge hus snart!
Har leid et hus like i nærheten av tomten vår som vi skal bo i de månedene vi skal bygge, siden vi skal flytte fra kommunen her, og også fylket!
Blir utrolig spennende, og vi gleder oss kjempemasse!
Har utrolig mange hobbyer, men det blir litt for lite tid til å holde på med alt!
Er glad i data, scrapping, kortlaging, maling på tre og akrylmaling m.m.
Får ta det igjen når vi kommer oss inn i nyhuset en gang før jul!
|
|
|
25-05-2008, 21:32
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,055
|
|
|
Jeg heter Emjo og kommer fra vakre Jæren. Jeg er mamma til verdens vakreste jente, Emma født feb 04, og gutten vår Jonas på 7 måneder. Jeg er 31 år og er gift med verdens beste mann
Jeg jobber innen offentlig anskaffelse og trives med det. Bor landlig til på Jæren (nei ikke alle gjør det her ) og har mine jordbærplanter og masse blomsterbed - selv om jeg føler jeg ikke har tid.
Er ikke så aktiv her inne på 04 - kan treffes litt oftere i okt 07, men er innom her og oppdaterer meg.
|
25-05-2008, 21:37
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,055
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av jeanett
Jeg er Jeanett 24år - mamma til snuppa okt 04 og lillegutt okt 07, glad i oktober vi, lillegutt er født på dagen til pappaen sin også
forlovet med verdens herligste mann som jeg snart skal gifte meg med
Jeg er hjemme i permisjon med lillegutt nå, men skal begynne på skolen igjen i august regner jeg med - så lenge vi får bhg plass i okotober..
Er nok ikke den mest aktive her inne, føler liksom ikke at tiden strekker helt til, men er flink til å lese her inne da
Koselig å bli kjent med alle dere
|
Hei Jeanett!
Hyggelig å være med deg i begge klubbene nå ( 04 og okt 07).
|
25-05-2008, 21:54
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,264
|
|
|
Dæven..
Dette har jeg ikke fått med meg
Jeg er Kine, kjent som litt rappkjefta
Mamma til 2 "små"
Noah f. des04
Leon f. Apr07
Samboer med pappan til begge.
Utdanna til med.sekretær, jobber nå i omsorgsbolig. Så jeg er pleiemedarb. Men dette er kun kveldsjobb da, bare for å få litt penger + få jobbet litt (komme meg ut )
Så moro at vi har blitt slått sammen, gleder meg til å bli kjent med flere hyggelige damer
Har kost meg MASSE med Des04, for ikke å glemme OND04
|
25-05-2008, 22:07
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,586
|
|
|
Får vel hilse pent jeg også. Jeg har akkurat kommet hjem fra en kjempe deilig tur til Paris m kjæresten min. Jeg er mamma til verdens nydligste Emma født i januar 04 Har vært alene med henne hele tiden, og syns det har gått helt fint. Pappa'n hennes bor i USA, og han ser vi ikke så ofte, men har kontakt på telefon av og til. Planen er å dra på besøk i slutten av september. Hun begynner å bli så stor at hun får noe ut av det nå. Har lovet henne en tur innom Disneyland i samme slengen.
Har som sagt kjærste nå, men ingen planer om å flytte sammen, men begge har lyst på flere barn, så vi får se hvordan vi løser det.
Ellers så jobber jeg som lærer på videregående skole, trives med trening og kafèbesøk. Akkurat nå gleder jeg meg veldig til skoleåret er slutt og sommerferien begynner.
|
25-05-2008, 22:28
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,996
|
|
|
Jeg er Appelsin, som bor i Bergen med mine to søte små født i 04 og 07 - Maja og Leonard. Jeg er 29 år gammel, nesten 30, og det er på tide synes jeg
Nå er jeg i fødselspermisjon med lille, begynner i jobb igjen 7. juli og det grue-gleder jeg meg til. Har en lang og krevende utdannelse bak meg, og er vel for alltid stuck med en krevende jobb - men håper å kunne kombinere med den herlige familien jeg har
Jeg har altfor mange hobbyer og ting jeg har lyst til å gjøre, når det meste jeg egentlig driver med er husarbeid og barne-dill. Når lillebror slutter å tulle på kveldene, skal jeg på fjellet igjen! Elsker å gå på fjelltur *lengte*
Ellers har jeg strikke-dilla, en lur hobby jeg håper jeg fortsetter å ha dilla på (klær til barna og alle vi kjenner )
|
|
|
25-05-2008, 22:49
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,264
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Appelsin
Ellers har jeg strikke-dilla, en lur hobby jeg håper jeg fortsetter å ha dilla på (klær til barna og alle vi kjenner )
|
Søren at du ikke er min venninne, ingenting er som hjemmestrikka ting
Så DET må du fortsette meg.
Heldige venner du har rundt deg
|
25-05-2008, 22:55
|
|
Æresmedlem - Moderator
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 12,975
|
|
|
Kan jo presentere meg, jeg også, selv om jeg ikke har vært noe særlig aktiv i barselklubben på en stund..
Jeg "heter" isilme, og er 29 år gammel. Er mamma til Storebror, født januar'04, og Lillesøster, født april'06. Har vært alene med ungene siden seinsommeren 06, og de er hos pappaen sin annenhver helg.
Jeg har ny kjæreste, som det er litt komplisert med for tida, men jeg håper det ordner seg.
Om jeg er ferdig med barn - tja.. Ingen planer om noenting, men utelukker ikke noe enda heller.
Er pr i dag hjemmeværende, men har startet med opplæring i et firma hvor jeg håper å få fast jobb etterhvert.
Jeg bruker en del tid på NM, eller på pc generelt egentlig, og ellers går kveldene (etter at ungene er i seng) stort sett til å lese bøker, eller se filmer og tv-serier (laster ned og ser mange episoder i slengen).
Jepp, det var kjapt om meg. Håper jeg får tid til å bli litt mer aktiv her i 2004-klubben framover!
|
|
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:51.
|