Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-06-2008, 00:00   #51
Supermedlem

mymlen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Moelv
Meldinger: 1,368
MP Rating: 0% (0)
mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Hei, Mymlen her!

Jeg her tre barn, (eldstemann påstår han ikke er barn lenger..liksom ), samboer med pappa'n til de to yngste.

Ble ferdig utdannet sosionom våren 2007, men har ikke jobbet som det enda. Er for tiden hjemme i permisjon med snuppelure, mens november-04-gutten min går i barnehage.
Mymlen
Snusmumrikken født mai 1990, Sniff født november 2004 og LilleMy født 3. februar 2008

Husk i disse trange tider, bruk på papiret på begge sider.
Tenk også på din venn, og heng papiret opp igjen
mymlen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2008, 18:00   #52
Seniormedlem

hornberta sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,733
hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.

Heisann!!

Jeg er horny, 25 år og bor i Bergen. Straks skal jeg og snuppa mi flytte til Volda slik at jeg får studert barnevern.
Er alene med snuppa mi på 4 år (28.juli), og eeelsker det Vi har det så bra atte

Snuppa mi er en aktiv, hysterisk morsom jente som gir meg mangt et latteranfall. Noen ord som vil beskrive henne er: oppfinnsom, kreativ, rotehue, sta, energisk, engasjert og utroolig kosete

Har hengt en del på NM før, men alle forsvant til BP. Men hvis det blir liv her så stikker jeg nok innom av og til
Koselig at det er mer liv!
Gammel 03-08-2008, 00:31   #53
amo
Seniormedlem

amo sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,916
amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.amo har et ubeskrivelig bra rykte.

Så artig at -04 er blitt til en klubb nå,kanskje det blir litt mer liv her enn i den gamle juli-04 klubben.

Jeg er 39 år.(Måtte sjekke profilen til c3po for å se om hun leder enda,noe hun gjør. )
Er gift på 13. året og vi har vært kjærester i 22 år nå.
3 barn. Jente-87, gutt -97 og minstejenten -04.
Jeg jobber på opplæringskontor og følger opp lærlinger gjennom læretiden og frem til fagbrevet. Interessant,spennende og moro.
Gammel 04-08-2008, 09:25   #54
Veteranmedlem

*non-stop* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,537
*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.*non-stop* har en strålende fremtid.

*non-stop* på 26 år her!
Er mamma til jente sept 04, også lillebror 06.
Koselig at det er noen i 2004 igjen!

Jeg stikker gjerne innom iblandt!

*non-stop* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 11:22   #55
Medlem

IzaDora sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 191
IzaDora er fantastisk mot andre.IzaDora er fantastisk mot andre.IzaDora er fantastisk mot andre.IzaDora er fantastisk mot andre.IzaDora er fantastisk mot andre.IzaDora er fantastisk mot andre.IzaDora er fantastisk mot andre.IzaDora er fantastisk mot andre.IzaDora er fantastisk mot andre.IzaDora er fantastisk mot andre.IzaDora er fantastisk mot andre.

Hei hei!
Jeg er 22år og kommer fra Bergen, men bor nå på en "øde" øy utenfor.
Er samboer og mamma til prinsen født desember 04 som snart blir storebror. Er 26dager igjen til termin, og alle venter spent.
Jeg jobbet som butikkmedarbeider i dagligvarebutikk og kosmetikkforetning fram til jeg ble sykemeldt i vår, og skal se etter ny jobb etterhvert.
Interesserer meg for data, miljø, kosmetikk, hage, familie ++
Gammel 06-08-2008, 14:42   #56
VIP-Medlem

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,665
Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi, jammen lenge siden jeg har vært her inne....
Jeg er Unicorn, og har en nydelig sønn som blir 4 år i oktober. Vi har vært alene hele tiden, men nå har jeg endelig truffet mannen i mitt liv

Jeg sitter alt for mye foran pc'en. Ellers leser jeg bøker, ser filmer, og prøver å komme meg ut med venner av og til. Jeg er utdannet førskolelærer, og jobber som ped.leder på en småbarnsavdeling. Har vært sykemeldt siden februar, så jeg savner "mine" søte små...
Gammel 07-08-2008, 09:37   #57
Veteranmedlem

Smurfen sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord Trøndelag
Meldinger: 4,014
Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.

Hei og hå!

Jeg er Smurfen, mamma til to gutter født i september 04 og april 08. Jeg er 30 år i et par dager til, gift med mannen i mitt liv og bor på landet. Akkurat nå i permisjon, men snuser på utdanning fra høsten 09 eller 10.

Lilleprinsen 03.04.2008 - (36+5) 2990 gr og 49 cm
Fix på SM
Smurfen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 21:54   #58
Seniormedlem

hornberta sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,733
hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.

Så kjekt med flere her inne
Gammel 17-08-2008, 22:03   #59
Supermedlem

Emma Johanne sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 778
Emma Johanne har en strålende fremtid.Emma Johanne har en strålende fremtid.Emma Johanne har en strålende fremtid.Emma Johanne har en strålende fremtid.Emma Johanne har en strålende fremtid.Emma Johanne har en strålende fremtid.Emma Johanne har en strålende fremtid.Emma Johanne har en strålende fremtid.Emma Johanne har en strålende fremtid.Emma Johanne har en strålende fremtid.Emma Johanne har en strålende fremtid.

Skjønner jeg er lite her inne...

Jeg er da Emma Johanne, nå 27 år og bosatt i Telemark.
Har ei jente, Emma, født i desember 04. Er nå gravid med nr 2 som også blir desember (med termin 11.des, 2 dager før Emma's bursdag).
Er samboer med pappa'n til begge to.

Er sykemeldt for tiden og har vært det hele svangerskapet pga hyperemesis og nå bekkenløsning. Er til vanlig utdannet hjelpepleier og jobber på en rehabiliteringsavdeling.
Er veldig sliten for tiden og har i tillegg en ekstremt trassen snart 4 åring

Har ikke så mange interesser, men er glad i pc'n, interiør, lese bøker og lage album.

Koselig å "se" dere alle sammen
Gammel 20-08-2008, 22:16   #60
Veteranmedlem

Mimosa sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 3,610
Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.Mimosa har en strålende fremtid.

Dette har visst ikke jeg fått med meg...

Jeg er da Mimosa, mamman til 2 gutter født i mai-04 og april-06. Jeg selv er en 75-modell som er godt gift med en 76-modell.
Jeg er utdannet vernepleier og jobber i en avlastningsbolig for barn, hovedsaklig natt.

Mulig jeg blir mer aktiv her nå som 04 er slått sammen.

Husbyggertråd
Mimosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:52.