Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-05-2008, 20:17   #11
Medlem

Hufza sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Leirsund
Meldinger: 318
MP Rating: 0% (0)
Hufza er fantastisk mot andre.Hufza er fantastisk mot andre.Hufza er fantastisk mot andre.Hufza er fantastisk mot andre.Hufza er fantastisk mot andre.Hufza er fantastisk mot andre.Hufza er fantastisk mot andre.Hufza er fantastisk mot andre.Hufza er fantastisk mot andre.Hufza er fantastisk mot andre.Hufza er fantastisk mot andre.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Hufza, mamma til Martine som er født i november 04 (hadde termin i oktober da, så det var i oktoberklubben jeg var mest). Er ikke særlig mye her inne, men det hender da jeg slenger innom. Tiden strekker ikke helt til til alt jeg vil...
Gammel 23-05-2008, 20:25   #12
VIP-Medlem

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Maggie her!

Er skilt og gift igjen, har M med mann nr. 1 i 94 og C med mann nr. 2 i 04. Har ingen planer om hverken mann nr. 3 eller barn nr. 3.

Ellers bor vi i en flott leilighet sammen med 1 hund, 2 pusekatter og 2 nymfeparakitter... også det tonnet med hybelkaniner som aldri vil flytte ut!!

Jeg er i ferd med å søke uføretrygd, mens mannen min jobber i staten. Jeg bruker masse tid på nettet egentlig, men jeg liker også å bruke mine søvnløse netter til å lese bøker. Lager til og med grafer på hvor mange bøker jeg leser pr. år! Mannen min mener jeg burde jobbet med grafer og analyser og sånt... Joa... kan hende det. Men er ikke helsa der, så er det vel ikke lett.

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 20:26   #13
Seniormedlem

Heidipus sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,986
Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.

Heidipus her
Jeg er snart 26 år og samboer(forlovet). Er mamma til to fantastiske jenter, Hannah født i oktober 04 og Mina født januar 08.
For tiden går jeg hjemme med minstemor. Ellers er jeg lærerstudent på 3.året, bor i enebolig med store hage og kjører volvo st.vogn. Sambo er it-konsulent.
Fritid.. Nææ, hva er det? Pleide å være skikkelig hestejente, men nå har jeg liksom ingen ordentlig hobbier... Når kvelden kommer er jeg for sliten. Men jeg elsker å lage mat, brodere, male glass, lese og spiller gitar/bass. Også er jeg veldig glad i planter og blomster.

Som flere andre her leser jeg mer enn jeg skriver.
Heidipus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 22:17   #14
Veteranmedlem

ankimor81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: ski kommune
Meldinger: 3,122
ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.

Anki her
Er 27 år, har samboer og 2 barn. Mathias født jan 04 og Annicken født desember 05.
Bor i hus med stor hage , to biler og bikkje i hagen(ikke våres hund).
Jobber i bhg, men ser for tiden etter litt nytt og drive på med.
Er aktiv støttemedlem på treningsenter og liker å være sammens med venninder,prate tull og kose oss. Har ingen spesielle hobbier, men skal lære meg og sy! Titter ofte innom her.
Gammel 24-05-2008, 00:42   #15
Seniormedlem

Botero sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,854
MP Rating: 100% (3)
Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.Botero har et ubeskrivelig bra rykte.

hola!
jeg er Vicky, snart 29. mamma til Daniel som hadde sin 4 bursdag i går og Oskar som blir 2 i juni.
Jeg er hjemme med Oskar og Daniel gå 50% i barnehage. Men 1 august blir 100% barnehage for begge gutter og job/norsk kurs for meg!
Gammel 24-05-2008, 17:52   #16
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 595
Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.

jeg heter Lindaog er snart 30.
Jeg har to barn, Jørgen som er født i desember 04 og Julie som er født i januar 07.
Jeg jobber 60% i hjemmesykepleien på natt. Jørgen har full plass i barnehage og i august begynner Julie også i barnehage.
Jeg scrapper og trener litt (håndball og treningssenter). (Jeg har drevet med hest før men det har jeg ikke tid til nå)
Gammel 24-05-2008, 19:24   #17
Supermedlem

Hege M sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 864
Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.Hege M har en strålende fremtid.

Hallo
Jeg heter Hege M(iriam), er 36 år, gift og mamma til to herlige unger. Mats født 14. feb.-01 og Nora 13 jan. -04. Jeg jobber som kundebehandler i bank og trives godt med det

Fritidssysler..... Hm... Nå har vi pusset opp hus i laaaaang tid, og er veldig nære å ta i bruk den nye 2. etg. (bare elektrikeren kunne innfinne seg ) Sånn ellers er jeg nok i likhet med "Jentå" bra lat, men jeg koser meg mye
Gammel 24-05-2008, 20:52   #18
Seniormedlem

smbr sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,738
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.

smbr her. *hilser pent* Mamma til Hannah som ble 4 i februar, og Noah som blir 2 i juni.
36 år, gift, og jobber som bioingeniør.

Fritid??? Er ikke mye av den, gitt. Men prøver å få tid til litt spinning, bruker litt tid ved PC`en, og så elsker jeg å gå på kafè med venninner....
Gammel 24-05-2008, 22:44   #19
Seniormedlem

jeanett sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lindeberg, Oslo
Meldinger: 1,993
jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er Jeanett 24år - mamma til snuppa okt 04 og lillegutt okt 07, glad i oktober vi, lillegutt er født på dagen til pappaen sin også
forlovet med verdens herligste mann som jeg snart skal gifte meg med

Jeg er hjemme i permisjon med lillegutt nå, men skal begynne på skolen igjen i august regner jeg med - så lenge vi får bhg plass i okotober..
Er nok ikke den mest aktive her inne, føler liksom ikke at tiden strekker helt til, men er flink til å lese her inne da

Koselig å bli kjent med alle dere

08.08.09 Bryllupstråden min
jeanett er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2008, 23:37   #20
Seniormedlem

Imiles sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,375
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.

Så gøy at vi er blitt 1 klubb nå!!!
September 2004 forsvant jo for en stund siden fra NM- og jeg savnet veldig å ha en klubb her på disse sidene...

Litt om meg:
-31 år gammel
-er gift og bor i Oslo
-Jobber som resepsjonsansvarlig på et hotell
-opprinnelig tysk-flyttet til Norge for 14 år siden

Jeg har 2 barn.Første er født i 2004.En gutt som heter Adrian.
Også fikk jeg ei jente i februar 2007, som heter Adelina.

Er ikke helt ferdig med babylagingen. Satser på neste -og siste i 2009

født september`04 og
født februar `07
med termin i April `09
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:51.