Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2008, 20:54   #61
Seniormedlem

Siri sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,732
MP Rating: 100% (1)
Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd for alle i 2004

Bedre sent enn aldri... Men omsider fikk jeg også med meg denne sammenslåingen. Jeg snek meg bare såvidt inn her, dat snuppa tøyde det i det lengste og kom ut rett over nyttår 2004, en eeeevighet på overtid...

Jeg er ihvertfall Siri, og har to jenter født i januar 2004 og 2006. Jeg titter fortsatt innom NM med ujevne mellomrom og synes det er veldig koselig med denne sammenslåingen.
Gammel 26-08-2008, 21:08   #62
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,360
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.

Har visst ikke skrevet her jeg heller....

Heohappy kalles jeg. Er opprinnelig fra februar-04 klubben med Mathildejenta mi. Har etterpå fått Bendik, i april-07.

Startet i jobb i vår etter permisjonsslutt. Skiftet jobb i mai, er nå prosjektleder i et it-firma. Mye å lære, spennende og travelt.

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 09:49   #63
Seniormedlem

Adriana sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre & Romsdal
Meldinger: 1,807
Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.

Hei!
Kanskje jeg skal skrive noen ord her jeg også..
Veldig sjeldent innom her for tiden..og først nå så jeg at hele 2004 var blitt sammenslått

Jeg er Adriana, 28år, mamma til to skjønne prinsesser og samboer og forlovet med barnas pappa..
Storesøster oktober-04 og lillesøster november-07.
Var i oktober-klubben..men nå er jeg mest aktiv i den nye klubben for minstemor, nov-07..

Jeg har nå bare noen uker igjen av permisjonen min og skal snart tilbake i jobb..ca 80% stilling..Hverdagen kaller
Tiden flyr med små i huset..og fort blir de store også!!

Storesøster går i barnehagen..og nå er også lillesøster på tilvenning der..Begge to trives veldig godt der..heldigvis

Store-snuppa oktober 2004 Lille-snuppa november 2007

Adriana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 14:53   #64
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,396
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.

Sniker meg inn hit også, jeg

Jeg heter HUmlesnurr, er 23 år og mamma til en gutt, og en jente. Storebror er født i april 2004. Er vel mest aktiv i august 07-klubben.
Begge ungene går i barnehagen, jeg jobber 100%.

Ellers har jeg ikke så mye å fortelle
Gammel 27-11-2008, 22:08   #65
Supermedlem

Twix sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Irland
Meldinger: 822
MP Rating: 0% (0)
Twix er et navn alle kjenner.Twix er et navn alle kjenner.Twix er et navn alle kjenner.Twix er et navn alle kjenner.Twix er et navn alle kjenner.Twix er et navn alle kjenner.Twix er et navn alle kjenner.Twix er et navn alle kjenner.Twix er et navn alle kjenner.Twix er et navn alle kjenner.Twix er et navn alle kjenner.

Hei allesammen!

Jeg har vert veldig uaktiv de siste årene på grunn av studier men har veldig lyst til å bli aktiv igjen.
Bor i Irland med samboer og 4 rakkerunger så jeg har det rimelig hektisk, har nå 6 mnd igjen for Bachellor graden og gleder meg som en gal til å bli ferdig!
Har begynt å tenke på om vi kanskje skal flytte tilbake til Norge, så vi driver å veier litt opp med det for tiden, begynner å savne norge jeg gitt
Chloe som er minste jenta er så god som hun er lita og jeg håper at mange er er fortsatt fra gamleklubben samtidig som at det er gøy å bli kjent med nye 04 modeller

Twix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:46.