Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-07-2008, 10:18   #1
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,482
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki Stempelbyttering #2

Kriterier:
- sort eller brun stempelpute må brukes
- fine trykk
- godt med plass rundt stempeltrykket
- stemples på akvarellark

Alle stempler opp så mange ulike motiver de ønsker. Hvert motiv stemples i samme antall som vi er påmeldte (8 stykker = 8 av hvert motiv).

Stemplene sendes meg sammen med en ubrukt smartkonvolutt med egen adresse på,(sjekk at portoen dekker vekta) så fordeler jeg slik at alle får like mange, og sender tilbake til hver enkelt

FRIST FOR Å SENDE STEMPELTRYKKENE TIL MEG: 25.juli

Påmeldte:

*Beate*
Q-melk
Tinus76
Bimalv
Pusa
veslevensen
Mamma Rosa

Sist endret av *Beate*; 18-07-2008 kl 18:31.
*Beate* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2008, 10:25   #2
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,669
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Stempelbyttering #2

Jeg er med !

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2008, 10:55   #3
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,876
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Count me in!!
Har flere nye stempler klare!!

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2008, 20:34   #4
Supermedlem

Bimalv sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 764
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.

Jeg er med. Skal på ferie til sørlandet og har hørt om en søt liten butikk der... Stor fare for at det dukker opp nye stempel ja...
Kan vi sende noen av de vi sendte sist??
Gammel 17-07-2008, 20:58   #5
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bimalv Vis post
Kan vi sende noen av de vi sendte sist??
Jeg synes i hvertfall det er helt greit, vi fikk jo bare et hver av de ulike trykkene, og det rekker jo bare til et kort (logisk ja )
*Beate* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2008, 21:16   #6
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,645
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Kanskje jeg skulle være med på denne ja

Men er det noen regler for stemplene da, store/små? Og hvordan unngår man at man får samme stempeltrykk i retur?
Gammel 17-07-2008, 21:26   #7
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Men er det noen regler for stemplene da, store/små? Og hvordan unngår man at man får samme stempeltrykk i retur?
Vi sender de stemplene vi har...noen har store, noen har små, noen har tekststempel...det var mye forskjellig sist Den som sendte flest ulike trykk sist, sendte 11 stykker, men det er jo så forskjellig det også, noen har nettopp begynt med stempling.

Hvis vi er 10 påmeldte og alle sender 10 trykk av hvert stempel, vil det bli enklest for meg, da fordeler jeg jo bare et til hver, og da får man også et av sine egne tilbake....
Gammel 17-07-2008, 22:24   #8
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tenkte mer på hvis fler trykker opp samme stempel? Lager jeg ureelle problemstillinger nå eller?
Gammel 17-07-2008, 22:42   #9
Seniormedlem

Tinus76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,876
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.

Og der var Bimalv også - fine!

Jeg syns det er helt greit å få noen av de fra sist, jeg tar imot alt jeg!!

Det er nok lettest å fordele likt og at en da får egne i retur. Må gjøre det lettest mulig for *Beate* som gidder å gjøre dette for oss

Sist endret av Tinus76; 18-07-2008 kl 09:35.
Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2008, 22:50   #10
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinus76 Vis post
Og der var Bimalv også - fine!

Jeg syns det er helt greit å få noen av de fra sist, jeg tar imot alt jeg!!

Det er nok lettest p fordele likt og at en da får egne i retur. Må gjøre det lettest mulig for *Beate* som gidder å gjøre dette for oss :bomst:
Ja jeg ser ikke på det å få mitt eget tilbake som noe problem. Som jeg skriver i innlegget over så var det om fler trykket samme stempel.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:16.