Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack (2) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-09-2006, 12:12   #91
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Sv: Sommerpose/snøggel

Abonerer..
Gammel 23-09-2006, 10:26   #92
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2006
Sted: i havgapet
Meldinger: 659
MP Rating: 100% (3)
Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tuttan
Kor lange er glidelåsane du brukte?
Det er meininga å bruke posen til vinteren sant???
Spør domt fordi eg skal sy vintersnøggel sjølv og er usikker på fyllet
Brukte 2 ganger 80 cm
Og ja, tenkte å bruke den til vinteren, ihvertfall her hvor vi bor!! (Sjelden veldig kaldt på nordvestlandet...)

mars 06
juli 07
Ninnin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 15:08   #93
Seniormedlem

ayli sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,551
ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gammel 23-09-2006, 17:30   #94
Supermedlem

lise77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Det blide Sørland
Meldinger: 919
lise77 er som en lysfontene.lise77 er som en lysfontene.lise77 er som en lysfontene.lise77 er som en lysfontene.lise77 er som en lysfontene.lise77 er som en lysfontene.lise77 er som en lysfontene.lise77 er som en lysfontene.lise77 er som en lysfontene.lise77 er som en lysfontene.lise77 er som en lysfontene.

Kjempefin er den!
Gammel 26-09-2006, 22:16   #95
Supermedlem

Lille Beth sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 650
Lille Beth har mye å være stolt av.Lille Beth har mye å være stolt av.Lille Beth har mye å være stolt av.Lille Beth har mye å være stolt av.Lille Beth har mye å være stolt av.Lille Beth har mye å være stolt av.Lille Beth har mye å være stolt av.Lille Beth har mye å være stolt av.Lille Beth har mye å være stolt av.Lille Beth har mye å være stolt av.Lille Beth har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av ~Lykke~
Kjempe fine poser, og så bra "oppskrift"!!
Er det mulig å legge glidelåsene på din oppskrift slik Fjolla har laget på denne? Jeg driver og skal sy meg en jeg også nå

Denne var bare SÅ lekker!!!!! Jeg vil å ha sånnen!!!! Helt perfekt!!!!

Dere er kjempeflinke jenter!! Takk for alle gode tips!!

Storebror -03
Vesla -06
Lille Beth er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2006, 20:57   #96
Supermedlem

Bimalv sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 767
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.

Tusen takk for bra oppskrift! Nå må det bare bli jul snart (ønsker meg symaskin...) så skal jeg og prøve meg. Nydelige poser dere lager!!
Gammel 21-10-2006, 22:55   #97
Medlem

Theo sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 247
MP Rating: 100% (2)
Theo er et navn alle kjenner.Theo er et navn alle kjenner.Theo er et navn alle kjenner.Theo er et navn alle kjenner.Theo er et navn alle kjenner.Theo er et navn alle kjenner.Theo er et navn alle kjenner.Theo er et navn alle kjenner.Theo er et navn alle kjenner.Theo er et navn alle kjenner.Theo er et navn alle kjenner.

Flott beskrivelse!

Har lyst å prøve jeg og en dag...

-04
Theo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2007, 19:42   #98
Medlem

Karin1977 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 315
Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.Karin1977 er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av ayli
Legger inn bilde av posen jeg har sydd til Sebastian også da...

PS. Alle posene kan brukes på begge sidene.

Han har fått samme trekket på koseputen sin også.

Så flott!! Vad slags stoff brukar du på utsidan? vanntett? Var köpte du detta mönstrade? Superfint!
Ska försöka sy en påse till Emil jag..

Lill prins bus född August 2005
busan född Juni 2008

Hobbybloggen
Karin1977 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-01-2007, 16:22   #99
Seniormedlem

ayli sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,551
ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Karin1977
Så flott!! Vad slags stoff brukar du på utsidan? vanntett? Var köpte du detta mönstrade? Superfint!
Ska försöka sy en påse till Emil jag..
Denne posen har svart bomull på utsiden... De siste posene jeg har sydd, har jeg brukt poplin utenpå. Den er vind og vanntett. Var ikke så vktig da jeg hadde simoen, for den hadde fotpose. Oth'en har ikke fotpose...

Det stoffet som er inni den posen på bildet der er kjøpt på Ikea... (du kan gjerne kjøpe den av meg om du vil... )
Gammel 01-02-2007, 11:23   #100
Supermedlem

Soldugg sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 799
Soldugg er fantastisk mot andre.Soldugg er fantastisk mot andre.Soldugg er fantastisk mot andre.Soldugg er fantastisk mot andre.Soldugg er fantastisk mot andre.Soldugg er fantastisk mot andre.Soldugg er fantastisk mot andre.Soldugg er fantastisk mot andre.Soldugg er fantastisk mot andre.Soldugg er fantastisk mot andre.Soldugg er fantastisk mot andre.

Jeg vil ha meg symaskin!!!

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Oppskrift på vognpose - anyone? - Foreldreportalen Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 21:43
Hobby Serafin: Å sy vognpose Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 17:37

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:29.