Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack (2) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-02-2007, 21:41   #101
Medlem

saybia sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 293
MP Rating: 100% (5)
saybia er fantastisk mot andre.saybia er fantastisk mot andre.saybia er fantastisk mot andre.saybia er fantastisk mot andre.saybia er fantastisk mot andre.saybia er fantastisk mot andre.saybia er fantastisk mot andre.saybia er fantastisk mot andre.saybia er fantastisk mot andre.saybia er fantastisk mot andre.saybia er fantastisk mot andre.
Sv: Sommerpose/snøggel

Så utrolig bra oppskrift!flink du er! Abonnerer og SKAL BEGYNNE Å SY!!!
Gammel 16-03-2007, 13:52   #102
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 33
MP Rating: 0% (0)
Thilli er som en lysfontene.Thilli er som en lysfontene.Thilli er som en lysfontene.Thilli er som en lysfontene.Thilli er som en lysfontene.Thilli er som en lysfontene.Thilli er som en lysfontene.Thilli er som en lysfontene.Thilli er som en lysfontene.Thilli er som en lysfontene.Thilli er som en lysfontene.

Fy så flinke dere er, dette må jeg også prøve!
Ut å kjøpe stoff og dyne i dag!
Tusen takk for den flotte oppskriften!
Thilli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2007, 21:39   #103
Supermedlem

Anitra sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sørpå..i en typisk s
Meldinger: 1,175
Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.Anitra er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Dette må jeg prøve meg på, ikke at jeg trenger det selv, men har noen venninner med babyer, og lurte på å sy opp noen å selge.
Anitra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2007, 18:23   #104
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 691
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

*printer ut til svigermor*

Hva trenger jeg av materiale? Hvor mye stoff, hvilket stoff, glidelås osv....

(uff, jeg forstår meg virkelig ikke på slikt! )
Gammel 03-05-2007, 09:21   #105
Seniormedlem

ingbing-mor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 1,511
ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

må bare abonere litt, oppskriften var kjempefin!
you’re right.”
ingbing-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2007, 11:35   #106
Medlem

Siri81 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 339
Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marilyn
*printer ut til svigermor*
Jeg også
Siri81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2007, 16:16   #107
Juniormedlem

Turbosprell sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 22
Turbosprell er en ukjent størrelse akkurat nå.

Abonerer jeg og! Utrolig mange fine poser!
Gammel 18-07-2007, 15:38   #108
Supermedlem

mammastine sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 730
mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.mammastine har mye å være stolt av.

abonnere, kjempe flinke er dere!

Tusen takk for tips og råd!
mammastine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2007, 23:21   #109
Medlem

StarShine sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 250
StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.

Abonnerer på denne
En utrolig flott oppskrift på vognpose!!! Jeg har akkurat sydd min vognpose nr1.. mangler bare strammestrikk/tråd.. men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til... jeg har vridd hode i timesvis nå... men jeg skjønner ikke bæret
StarShine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2007, 08:55   #110
Moderator

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,980
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

abbonere, abbonere..

Lillebrøster er ventet 2.oktober
Isse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Oppskrift på vognpose - anyone? - Foreldreportalen Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 21:43
Hobby Serafin: Å sy vognpose Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 17:37

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:38.