Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack (2) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-09-2006, 13:48   #81
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2006
Sted: i havgapet
Meldinger: 659
MP Rating: 100% (3)
Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.
Sv: Sommerpose/snøggel

Her er min pose nr 2! Var oppskriften din Ayli som fikk meg til å sette igang med den første... på den andre her er jeg blitt inspirert av fjolla sine poser, men hadde fortsatt en del av din fremgangsmåte i hodet da jeg sydde! Ble fornøyd med denne!! Mangler bare hull til selene... ikke helt kommet frem til hvordan jeg skal gjøre det ennå...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Har brukt poplin på utsiden, thermodyne som for, teddystoff på innsiden av lokket og marimekkobomullsstoff på sittedelen. Brukte 2 kraftige tovegs glidelåser og satte etterhverandre. Og anorakkstrikk (? er det det det heter? sånn rundt strikk på metervare..) med stoppere på hver side på sittedelen og midt på på lokket.

mars 06
juli 07
Ninnin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2006, 15:32   #82
Seniormedlem

ayli sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,551
MP Rating: 0% (0)
ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.

Den var jo knallstilig da!!! Kjempeflink er du!!!
Gammel 06-09-2006, 16:32   #83
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 19
chickabe er som en uslipt juvél.chickabe er som en uslipt juvél.chickabe er som en uslipt juvél.chickabe er som en uslipt juvél.chickabe er som en uslipt juvél.chickabe er som en uslipt juvél.chickabe er som en uslipt juvél.chickabe er som en uslipt juvél.chickabe er som en uslipt juvél.chickabe er som en uslipt juvél.chickabe er som en uslipt juvél.

Så flinke dere er!!

Dette må jeg også prøve!!
chickabe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2006, 21:49   #84
Juniormedlem

Lana06 sin avatar

Meldinger: 11
Lana06 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Lana06 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Lana06 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Lana06 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Lana06 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Lana06 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Lana06 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Lana06 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Lana06 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Lana06 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Lana06 er en kommende stjerne på ryktebørsen.

abonnere!!
Gammel 08-09-2006, 20:21   #85
Medlem

maypia sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 446
maypia er et navn alle kjenner.maypia er et navn alle kjenner.maypia er et navn alle kjenner.maypia er et navn alle kjenner.maypia er et navn alle kjenner.maypia er et navn alle kjenner.maypia er et navn alle kjenner.maypia er et navn alle kjenner.maypia er et navn alle kjenner.maypia er et navn alle kjenner.maypia er et navn alle kjenner.

Oi,så flinke dere er Kan jeg få spørre om hvor mye en pose kommer seg på i pris?? Og hva bruker dere til vinterposene??
Gammel 09-09-2006, 09:10   #86
Seniormedlem

ayli sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,551
ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av maypia
Oi,så flinke dere er Kan jeg få spørre om hvor mye en pose kommer seg på i pris?? Og hva bruker dere til vinterposene??
Prisen kommer an på hvor dyre materialer du kjøper. Trenger ca 2x1.5 meter stoff, 1 lang, eller to kortere glidelåser, strikk, stoppere og dyne....
Gammel 09-09-2006, 18:08   #87
Medlem

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: I et lite kvitt hus
Meldinger: 173
Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ninnin
Her er min pose nr 2! Var oppskriften din Ayli som fikk meg til å sette igang med den første... på den andre her er jeg blitt inspirert av fjolla sine poser, men hadde fortsatt en del av din fremgangsmåte i hodet da jeg sydde! Ble fornøyd med denne!! Mangler bare hull til selene... ikke helt kommet frem til hvordan jeg skal gjøre det ennå...

Har brukt poplin på utsiden, thermodyne som for, teddystoff på innsiden av lokket og marimekkobomullsstoff på sittedelen. Brukte 2 kraftige tovegs glidelåser og satte etterhverandre. Og anorakkstrikk (? er det det det heter? sånn rundt strikk på metervare..) med stoppere på hver side på sittedelen og midt på på lokket.
Kor lange er glidelåsane du brukte?
Det er meininga å bruke posen til vinteren sant???
Spør domt fordi eg skal sy vintersnøggel sjølv og er usikker på fyllet
Gammel 09-09-2006, 18:18   #88
Supermedlem

Misty sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 1,481
Misty er et navn alle kjenner.Misty er et navn alle kjenner.Misty er et navn alle kjenner.Misty er et navn alle kjenner.Misty er et navn alle kjenner.Misty er et navn alle kjenner.Misty er et navn alle kjenner.Misty er et navn alle kjenner.Misty er et navn alle kjenner.Misty er et navn alle kjenner.Misty er et navn alle kjenner.

Tror jeg må få tante til å se på denne tråden her

Smitt&Smule
Misty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-09-2006, 06:23   #89
Medlem

Albah sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 239
Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.Albah har mye å være stolt av.

guri mailla, må bare få si hvor flinke dere er!!
Det er helt imponerende!

Albah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2006, 02:22   #90
Supermedlem

Tigerbaby sin avatar

Meldinger: 605
Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.

Abonnerer!!!!

Tigerbaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Oppskrift på vognpose - anyone? - Foreldreportalen Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 21:43
Hobby Serafin: Å sy vognpose Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 17:37

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:29.