Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack (2) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-08-2006, 09:06   #61
Medlem

acthor sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 408
MP Rating: 0% (0)
acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.
Sv: Sommerpose/snøggel

Så flink du er!
Gammel 16-08-2006, 16:58   #62
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2006
Sted: i havgapet
Meldinger: 659
MP Rating: 100% (3)
Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av ayli
Overdelen må minst være like lang som glidelåsene. Dvs. over 80 cm. Jeg ville klipt den 95 cm, slik at du får stoff til sømmer og strikk...

Strikket på toppen av bunnen strammer jeg litt. Da henger posen fint over ryggen.
Ahh..!! Tusen takk for hjelpen!!

mars 06
juli 07
Ninnin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-08-2006, 16:19   #63
Medlem

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: I et lite kvitt hus
Meldinger: 173
Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.Tuttan er et navn alle kjenner.

Sukk, eg er såååå imponert!!!
Gammel 24-08-2006, 08:39   #64
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2006
Sted: i havgapet
Meldinger: 659
Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.

Takker igjen for oppskrift og hjelp underveis!! Her er sluttresultatet!! Ikke 100% fornøyd.. men alikevel ganske bra med tanke på at jeg ikke har tatt i en symaskin siden ungdomsskolen!!!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

mars 06
juli 07
Ninnin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2006, 10:29   #65
Seniormedlem

ayli sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,551
ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ninnin
Takker igjen for oppskrift og hjelp underveis!! Her er sluttresultatet!! Ikke 100% fornøyd.. men alikevel ganske bra med tanke på at jeg ikke har tatt i en symaskin siden ungdomsskolen!!!

Posen ser kjempefin ut!!! :applaus:
Søt bamse du har applikert på også. Er det ikke morsomt å ha fått det til selv?
Gammel 26-08-2006, 10:10   #66
Seniormedlem

Alpengold sin avatar

Sted: Hordaland
Meldinger: 1,991
Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.

Utrolig flott!!!
Gammel 29-08-2006, 10:29   #67
Medlem

maya78 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 296
maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.maya78 har mye å være stolt av.

abonnerer jeg også
Gammel 29-08-2006, 20:55   #68
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,657
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempe fine poser, og så bra "oppskrift"!!
Er det mulig å legge glidelåsene på din oppskrift slik Fjolla har laget på denne? Jeg driver og skal sy meg en jeg også nå

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2006, 21:02   #69
Seniormedlem

ayli sin avatar

Sted: Trondheim
Meldinger: 1,551
ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av ~Lykke~
Kjempe fine poser, og så bra "oppskrift"!!
Er det mulig å legge glidelåsene på din oppskrift slik Fjolla har laget på denne? Jeg driver og skal sy meg en jeg også nå

Studerte bilden der delene lå ved siden av hverandre på Fjollas pose. Hun har jo en helt annen form på posene sine. De er knallfine. Skal prøve å lage neste posen slik jeg også. Går ut fra at framgangsmåten blir den samme, bare at man forandrer formen på posen.
Gammel 04-09-2006, 11:50   #70
Seniormedlem

Kazama sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Byen
Meldinger: 1,579
Kazama er fantastisk mot andre.Kazama er fantastisk mot andre.Kazama er fantastisk mot andre.Kazama er fantastisk mot andre.Kazama er fantastisk mot andre.Kazama er fantastisk mot andre.Kazama er fantastisk mot andre.Kazama er fantastisk mot andre.Kazama er fantastisk mot andre.Kazama er fantastisk mot andre.Kazama er fantastisk mot andre.

Nå skal jeg straks begynne på min pose etter din oppskrift, og Fjolla sine mål

Men jeg skjønner enda ikke hva du gjør med fotdelen jeg. Jeg skjønner du bretter inn og syr, men hvordan får de bedre plass til beina!???

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Oppskrift på vognpose - anyone? - Foreldreportalen Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 21:43
Hobby Serafin: Å sy vognpose Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 17:37

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:31.