Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack (2) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-06-2006, 10:08   #11
Seniormedlem

Simba77 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,920
MP Rating: 100% (2)
Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.Simba77 har en strålende fremtid.
Sv: Sommerpose/snøggel

oj den ble kjempefin Ayl!i gleder meg til å ta den i bruk tusen takk!
Gammel 21-06-2006, 10:13   #12
Supermedlem

Milja sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 830
MP Rating: 0% (0)
Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.

Næmmen, se på den,du! Ikke verst...men for avansert for meg
Milja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 10:18   #13
Supermedlem

Dorris sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,191
Dorris er fantastisk mot andre.Dorris er fantastisk mot andre.Dorris er fantastisk mot andre.Dorris er fantastisk mot andre.Dorris er fantastisk mot andre.Dorris er fantastisk mot andre.Dorris er fantastisk mot andre.Dorris er fantastisk mot andre.Dorris er fantastisk mot andre.Dorris er fantastisk mot andre.Dorris er fantastisk mot andre.

Flott den ble! Du er flink altså
Gammel 21-06-2006, 10:22   #14
Seniormedlem

gurgle sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,854
MP Rating: 100% (1)
gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.

Kjekt med mønster, men du skulle lagt det ut før helgen!!!! Jeg sydde meg nemlig en pose på søndag. Ble ok den altså, lillegutt storkoser seg i den når han sitter i sportsvogna. (Har nettopp byttet fra bag til sportsvogn, så nå ser han litt mer når vi er ute på tur)
Gammel 21-06-2006, 10:23   #15
Seniormedlem

gurgle sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,854
gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.gurgle har en strålende fremtid.

Du er kjempeflink, forresten!!!
Gammel 21-06-2006, 10:59   #16
Seniormedlem

ayli sin avatar

Meldinger: 1,551
ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.

Sebastian storkoste seg da han fikk prøve posen!!!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nå mangler bare selehullene. De må jeg lage etter å ha prøvd den i den vogna den skal være på i framtiden.
Gammel 21-06-2006, 11:15   #17
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,847
Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.

Så flink du har vært, Ayli! Nå fikk jeg lyst til å sy en pose til.
Gammel 21-06-2006, 11:26   #18
Medlem

Mumin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 375
Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.

Så flink du er!! Kjempefin pose!

Mumin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 12:32   #19
Seniormedlem

Candy sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: på bøgda..
Meldinger: 1,933
Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.

Kjempe lekker pose Ayli!
Også den du har vogna di

Trur jammen meg jeg må på ikea og "hente" meg ei dyne jeg altså, for slik SKAL snuppa ha i rosa

Tuuuuusen takk for oppskrift

På tur til ett lettere liv. -24,3kg.
Candy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-06-2006, 15:38   #20
Seniormedlem

ayli sin avatar

Meldinger: 1,551
ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.

Da er jeg faktisk ferdig med enda en snøggel Denne har blått fleecepledd utenpå og knallgrønt badelaken inni. Kan ta av toppen på denne også

Bitt av basillen.... Jeg?

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Oppskrift på vognpose - anyone? - Foreldreportalen Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 21:43
Hobby Serafin: Å sy vognpose Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 17:37

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:43.