Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack (2) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-06-2006, 19:39   #31
Supermedlem

Moongirl sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,351
MP Rating: 0% (0)
Moongirl er fantastisk mot andre.Moongirl er fantastisk mot andre.Moongirl er fantastisk mot andre.Moongirl er fantastisk mot andre.Moongirl er fantastisk mot andre.Moongirl er fantastisk mot andre.Moongirl er fantastisk mot andre.Moongirl er fantastisk mot andre.Moongirl er fantastisk mot andre.Moongirl er fantastisk mot andre.Moongirl er fantastisk mot andre.
Sv: Sommerpose/snøggel

Du er virkelig dyktig!
Gammel 23-06-2006, 22:41   #32
Supermedlem

Rubella sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 581
Rubella har mye å være stolt av.Rubella har mye å være stolt av.Rubella har mye å være stolt av.Rubella har mye å være stolt av.Rubella har mye å være stolt av.Rubella har mye å være stolt av.Rubella har mye å være stolt av.Rubella har mye å være stolt av.Rubella har mye å være stolt av.Rubella har mye å være stolt av.Rubella har mye å være stolt av.

Skikkelig flotte snøggler . Skal jammen meg prøve å sy en med dyne i jeg også, det var jo genialt. Skal forsøke meg på din oppskrift da, se hvordan det blir. Måbare få flyttet ordentlig inn i det nye huset vårt først da... *sukk*
Gammel 04-07-2006, 22:20   #33
Seniormedlem

ayli sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,551
ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.ayli har mye å være stolt av.

Har sydd enda en snøggel til ei veninne:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Glidelåsen litt mer opp:
Bare som sitteunderlag:
Gammel 05-07-2006, 05:53   #34
Medlem

Mumin sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 375
Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.Mumin er fantastisk mot andre.

Mumin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2006, 06:59   #35
Medlem

Tigermor sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 264
Tigermor er som en lysfontene.Tigermor er som en lysfontene.Tigermor er som en lysfontene.Tigermor er som en lysfontene.Tigermor er som en lysfontene.Tigermor er som en lysfontene.Tigermor er som en lysfontene.Tigermor er som en lysfontene.Tigermor er som en lysfontene.Tigermor er som en lysfontene.Tigermor er som en lysfontene.

Siden kan jeg ikke sy , har jeg lyst å prøve etter den flott forklaring!
Tigermor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2006, 05:48   #36
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Kanskje jeg må lage en til....!
Kunne jo trenge en til vogna når Sara skal sove i barnehagen

Imponert
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2006, 07:52   #37
Medlem

ærta sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 423
ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av ayli
Har sydd enda en snøggel til ei veninne:
Glidelåsen litt mer opp:
Utrolig kult det stoffet... Vet du hvor det er kjøpt?
Må si, jeg er imponert!!! Kjeeeempeflink!!!
~håpe håpe~
ærta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2006, 08:24   #38
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,462
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skjønte ikke det der med den fotplassen.....hva gjør du med den firkanten som ble igjen etter at du hadde klippet bort på sidene?? :måhadetinnmedteskje:
Gammel 06-07-2006, 08:34   #39
Supermedlem

vårmor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Milano
Meldinger: 869
vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.vårmor har mye å være stolt av.

Oj, så mange fine snøggler du lager, da! Det kan jo hende at jeg en dag klarer å manne meg opp til å prøve meg selv også. Enn så lenge sitter vesla i en kjøpt snøggel og er vel egentlig fornøyd med det!
Gammel 06-07-2006, 09:16   #40
Supermedlem

ivrig sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 754
MP Rating: 100% (1)
ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.ivrig har en strålende fremtid.

Abbonerer

ivrig er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Oppskrift på vognpose - anyone? - Foreldreportalen Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 21:43
Hobby Serafin: Å sy vognpose Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 17:37

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:44.