Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2008, 09:23   #1
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,174
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.
Uke 34

skravle i veg
Gammel 18-08-2008, 09:26   #2
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 34

I dag er jeg hjemme med Elena. Hun har fortsatt feber, ikke så høy, men det bruker den ikke å være om morgenen heller. Hun har blitt forkjøla igjen også, skikkelig ekkel slimhoste

Tror jeg skal benytte "sjangsen" å vaske videre i huset. Ikke alle gulvene jeg rakk å ta i går..Så er det vel noen stakkars planter utendørs som trenger litt stell

Ha en toppers dag jenter
Gammel 18-08-2008, 12:36   #3
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 519
Blogginnlegg: 1
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.

Ny uke og der var jeg på plass på skole benken igjen
Er nesten 2år siden sist,det skal jeg nok få kjenne....

Jeg som har vært så glad for at J var en drøm å levere i bhg,det gikk for over iforrige uke. I dag begynte han å grine når han så bhg,ble helt hysterisk når vi gikk inn døra og enda verre ble det når jeg skulle levere han.Det gjorde vondt langt inni mammahjertet. Men jeg vet jo at han stor koser seg der,når det triste er over....

Ellers er planene kjipe i dag,jeg må støvsuge og vaske,kanskje vaske og brette litt tøy også. Vi var såheldige at vi fikk 4skadet dører og 1skadet skuff når vi bestilte kjøkken fra ikea,så vi blir liksom ikke helt ferdige.I tillegg til at vi mangler litt.Så kjedelig,det tar så lang tid å bli ferdig når sånt skjer,benkplata vår var forresten også skadet.Så venter på ny der også.får ikke gjort noe

Høres ikke no morro ut med ei syk lita pie,shuupaahGirl.Håper fet går raskt over
Gammel 18-08-2008, 14:15   #4
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 598
Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.

i dag har julie vært i bhg, første dag. hun var ikke der uten meg da, men imorgen skal hun det.
spennende
Gammel 18-08-2008, 14:16   #5
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 598
Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.

god bedring til Elena
Gammel 18-08-2008, 16:46   #6
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

God bedring til Elena

Første dag i barnehagen her også. Gikk ganske bra. Jeg var sammen med storebror og med lillebror. Tror lillebror syns det kanskje var litt kjedelig til tider for han måtte et par turer over til oss.
Gammel 19-08-2008, 08:04   #7
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Hei hei..

Da er jeg tilbake på jobb og snuppelura er plassert i barnehagen. Hun hadde ikke feber i går og heller ikke i dag, så nå er det bare forkjølelse og rennende nese. Litt morsomt å høre på henne nå, for hun snakker sånn "dett i desen"

I går fikk vi gjort en del i heimen gitt. Etter husvasken fikk jeg stelt litt i hagen og sørget for de stakkars plantene jeg har ikke dør med det første. Så, på kvellinga malte jeg og sambo garasja. Møkkajobb, jeg blir så fort lei av å male!!!! det blir sambo også, så dere skjønner....vi er et superteam. Vi begynner bare å tulle vekk heile greia med å søle maling på hverandre osv...MEN, vi blei ferdig! DET er det viktigste
Gammel 19-08-2008, 09:04   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Supahhg: Hørtes moro ut Godt å bli ferdig tenker jeg!

Skal straks avgårde på skolen jeg, første skoledag Blir deilig å komme i gang igjen, blir så sløv av å ha ferie atte...

Ha en fin dag alle sammen!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2008, 09:13   #9
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,675
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sånn er eg og mannen min og, begge hater å male. Så nå blir det (innendørs ihvertfall) KUN ferdig malte plater
Me har fremdeles små detaljer på påbygget å male, eg skal få gjort det, en eller annen dag snart....

Da var det andre skoledag for andreklassingen min... ÅÅÅÅ ho er så veslevoksen og selvstendig... Eg lurte på om eg skulle hente henne på skolen men da fikk eg bare til svar om at kunne møte henne ved veien her hjemme...
Ho har fått ei hollansk jente i klassa si, og takket være jugde judy klarte eg i dag og kommunisere med mamman til ho jenta. (har lært mange engelske retts uttryk der ifra ja )
Gammel 19-08-2008, 09:50   #10
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Sånn er eg og mannen min og, begge hater å male. Så nå blir det (innendørs ihvertfall) KUN ferdig malte plater
Me har fremdeles små detaljer på påbygget å male, eg skal få gjort det, en eller annen dag snart....

Da var det andre skoledag for andreklassingen min... ÅÅÅÅ ho er så veslevoksen og selvstendig... Eg lurte på om eg skulle hente henne på skolen men da fikk eg bare til svar om at kunne møte henne ved veien her hjemme...
Ho har fått ei hollansk jente i klassa si, og takket være jugde judy klarte eg i dag og kommunisere med mamman til ho jenta. (har lært mange engelske retts uttryk der ifra ja )
Kanskje vi fire skal slå oss sammen da, snakk om maler team. Kunne jo blitt gøy da, MALERKRIIIIG!!!!

Ååh, tenk så stor hun har blitt allerede da. Tenker nå at det er jo år og dag til Elena skal begynne på skolen..samtidig så tenker jeg: jammen herreGUD, det har jo snart gått 2 år allerede. Lille snuppelura mi si, blir jo heilt sentimental av bare å tenke tanken liksom

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:16.