Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-08-2008, 07:40   #41
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 34

det huset var råååå fint neet likte det veldig godt

Amalie har begynt å våkne tidligere og tidligere for tiden....nå våkner hun kl 05.45
Jeg er alene i huset nå...Jeg er sliten for tiden..derfor ikke vært her så mye og skravlet Amalie skal være en stund hos oldemor, mens jeg bare skal slappe av og eventuelt vaske soverommet...

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 08:43   #42
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære upsi, glem den vaskinga og gå heller og legg deg
Det er søvn som er vel fortjent
Gammel 21-08-2008, 09:36   #43
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

PB: Ikke for å ødelegge beskrivelsen din....men må bare kommentere til mobbingen. Jeg jobbet sammen med ei før som rett og slett måtte flytte fra Gåseide pga av at sønnen blei sånn mobba der (dei flytta faktisk til Åse).

Så jeg ville ikke avskrevet mobbing helt der heller.... noen elever passer inn den ene plassen mens andre passer bedre inn andre plasser.

Bortsett fra det er Gåseide ei lita pærle. Veldig fint strøk for småbarnsfamilier...også er det sentralt, ikke minst! (men jeg er litt sær da og vil helst være LITT mer på landet)
Gammel 21-08-2008, 09:46   #44
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av suupaahGirl Vis post

Bortsett fra det er Gåseide ei lita pærle. Veldig fint strøk for småbarnsfamilier...også er det sentralt, ikke minst! (men jeg er litt sær da og vil helst være LITT mer på landet)
jeg trives også egentlig godt på "landet"
Vi vurderer faktisk sterkt Skodje. Var det ikkje du som hadde bodd der Suuup? Kan du anbefale det eller? Fikk ikkje dei noko pris for beste oppvekstkommune i møre og romsdal eller noko slikt? Det er jo skikkelgi i oppsving der inne, masse nybygg, mange unge familier og kort og fin vei inn til byen.
Og skikkelig på landet
har jo blandt anna dette prosjektet her. Ganske fine dei eneboligane der.

Sist endret av neet; 21-08-2008 kl 09:48.
neet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 10:44   #45
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Jo, neet...jeg er fra skodje (eller riktigere sagt VALLE *viktig*. På riktig side som vi bruker sei).
Litt mer butikker og sånt på Skøye sida, mens vi har "bare" tanken (bensinstasjonen som selger alt mellom himmel og jord).
OM jeg skulle bosatt meg der inne en plass hadde jeg valgt valle, men det er nok bare pga av hva jeg er vant til fra før.
Skøye har forresten komt seg BETRAKTELIG bare på det å se bra ut som bygd spør du meg. Før følte en at en nesten kjørte gjennom et slumområde med en sparbutikk i sentrum liksom. Nå har dei laga miljøgate, reve mange av dei rotna husa som sto trykt inn i vegen. Så har dei (som du lenker til) mange fine tomter.
Når en tenker på barn og oppvekst der, så er det så midt i blinken. Det er jo barn i nesten hvert hus. Gåavstand til det meste (som ulike fritidssysler). Det er litt aberet med valle siden. Skal en spille fotball, må en som regel til skøyesida. Det er der det skjer liksom (tenk at JEg sier noe sånt).

Jeg hadde GLATT flytta innover...Nada problemos!! Men nå huka jo vi tak i ei drømmetomt i fjor vår da, så vi blir nok boende der. Det er jo litt landlig da, slipper bygater rundt meg hvertfall. DET hæler jeg IKKJE!
Gammel 21-08-2008, 10:47   #46
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Var forresten på kontroll med Elena i dag..oh my god, jenta har blitt så STOR. Hun er nå 88 cm lang og 13.4 kg.
Er det rart jeg syns hun har vokst i det siste??!
Hun var 80,5 på sist kontroll syns jeg å huske (men som HS sa, det er mulig dei ikkje strakk beina skikkelig ut den gangen).

Store, herlige jenta mi
Gammel 21-08-2008, 11:58   #47
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

88 cm? hjelpe meg så store dei har begynt å bli. Husker eg riktig når eg sei at pappan var ganske høg?
Min som var størstemann ved fødsel har tydligvis mista forspranget.. hehe. Han var 86 cm og 12,2 kg på kontroll forrige veke. Stor og god han også.
Vi skal forresten på utredning på sjukehuset med eldstmann om to veker. Han er 5 år om 3 mnd og har akkurat brutt 1 meter grensa. 14 kg.

Valle, ja.... det tenker eg på som et bilkryss med en bensinstasjon på... unnskyld for det Har forresten sett endel bra hus som ligg på Valle. Men eg trur det blir Skøye dersom vi drar innover dit. LItt av poenget må vere det at ungane kan vere ute meir sjølve og komme seg på fotballtrening og slikt på egenhånd (er litt sånn anti "kjøre unger på fotballtrening" og "kjøre til alt mulig anna også for den del") og da forsvinn poenget litt når man må over på andre sida, som du sei, og ikkje minst den veien som er imellom der.

Tenkte vi skulle ta en biltur til Skodje en søndag og kikke på forholda. Trur vel kanskje at det blir litt som å bo i Sykkylven (der eg kjem fra) men uten ferga. Det er absolutt ikkje aktuelt å flytte over på hi sida ta ferga.

Husjakt er spennande! Men flytting er forferdelig kjedelig. Så eg satser på at dette blir siste flytting på leeeeenge!
Gammel 21-08-2008, 12:23   #48
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff ikke snakk flytting Bare tanken på at vi skal gjøre dette til neste år igjen (mest sannsynlig) orker jeg ikke helt akkurat nå.

Gutta er i barnehagen og jeg er alene hjemme. Var innom naprapaten og så Maxi før jeg satte snute hjem. Brukte alt for mye penger Nå skal det ryddes og ordnes litt.
Gammel 21-08-2008, 12:25   #49
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Pappan er høy ja...så det er nok ikke meg hun har arvet høyden fra (lille krølle som jeg ble kalt, nå med mine 1,66 cm). Pappan er sikkert snart 1.90, så LITT forskjell på oss kan du si.
Det jeg har merket spesielt på Elena i det siste er at hun blir mer og mer jente. Hun har ikke det samme babyfettet som hun hele tiden har hatt. Nå strekker hun seg mer enn hun legger på seg liksom.

Valle et lite bilkryss du LIKSOM
whatEVER

Vil så absolutt anbefale en biltur innover å spionere litt rundt på bygda der. Er SÅ enig med deg i det å slippe åjkøre barne sine hit og dit. blir på en måte nok kjøring uansett, så greit om de kan komme seg slike plasser selv.

Lykke til med utredning for elstegutten da.
Gammel 21-08-2008, 13:19   #50
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,219
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei hei alle sammen.

Rekker ikke å skrive så mye om dagen. travelt opptatt i ny jobb.

Lykke til med husjakt Neet. Høres koselig ut å komme seg litt ut på landet da. Det første huset du la ut var utrolig flott.. det andre prosjektet hørtes også spennende ut. Skal dere flytte nå? Eller om en stund?

Stor jenta di har blitt Suupaah!

Her går det stort sett bare bra. Alexander har funnet seg godt til rette i barnehagen og det er veldig godt. 2 dager uten skriking og grining ved levering nå.
Men han er et lite troll når han kommer hjem da.. Sur, grinete og vanskelig med middagen..

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:48.