Jo, neet...jeg er fra skodje (eller riktigere sagt VALLE *viktig*
. På riktig side som vi bruker sei).
Litt mer butikker og sånt på Skøye sida, mens vi har "bare" tanken (bensinstasjonen som selger alt mellom himmel og jord
).
OM jeg skulle bosatt meg der inne en plass hadde jeg valgt valle, men det er nok bare pga av hva jeg er vant til fra før.
Skøye har forresten komt seg BETRAKTELIG bare på det å se bra ut som bygd spør du meg. Før følte en at en nesten kjørte gjennom et slumområde med en sparbutikk i sentrum liksom. Nå har dei laga miljøgate, reve mange av dei rotna husa som sto trykt inn i vegen. Så har dei (som du lenker til) mange fine tomter.
Når en tenker på barn og oppvekst der, så er det så midt i blinken. Det er jo barn i nesten hvert hus. Gåavstand til det meste (som ulike fritidssysler). Det er litt aberet med valle siden. Skal en spille fotball, må en som regel til skøyesida. Det er der det skjer liksom (tenk at JEg sier noe sånt
).
Jeg hadde GLATT flytta innover...Nada problemos!! Men nå huka jo vi tak i ei drømmetomt i fjor vår da, så vi blir nok boende der. Det er jo litt landlig da, slipper bygater rundt meg hvertfall
. DET hæler jeg IKKJE!