Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-08-2008, 22:00   #61
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 34

Har fått tante besøk i dag og eg såååååå drit sur, spyr bare ut eder og galle
Gammel 21-08-2008, 22:02   #62
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,208
MP Rating: 0% (0)
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.

Lillebror har endelig begynt å ta noen skritt. De første pålørdag, og litt nå og da. Rekorden er 6-7 kjappeskritt i går. Håper det går ganske fort fremmover nå. Ellers merker jeg at jeg har begynt i full jobb igjen, ikke mye ekstra tid nei.
Gammel 21-08-2008, 22:06   #63
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Nattinatt PB, sove godt!

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:07   #64
Seniormedlem

lijander sin avatar

lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

ååååh, så moro da Tiki

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:08   #65
Seniormedlem

lijander sin avatar

Så kjedelig frk.X.. Hadde krysset både armer og bein for deg...men snart, snart sitter den!

Gammel 21-08-2008, 22:23   #66
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 652
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Her har vi hatt foreldrene til på besøk fra England i noen dager, og Bøllefrøet har selvsagt vært småsjuk hele tiden. Typisk. Hun som har vært frisk så og si siden februar. Ikke at jeg helt skjønner hva som feiler henne. Hun er bare syk, liksom, uten at det virker som hun har en sykdom, hvis dere skjønner hva jeg mener. Feber og dårlig matlyst og ekstremt mammadalt.

Så jeg forresten at det er unger i klubben som er blitt 88cm!? Hjelp! Jeg tror ikke Bøllefrøet er mer enn 80 cm, og jeg synes hun er stor.

neet: Det var litt av et hus å sikle etter da. Jeg sikler litt selv også her jeg sitter. Mange rom og masse flott uteplass.
Gammel 21-08-2008, 22:37   #67
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Victor var 88cm for 2 måneder siden han, så jeg er veeeldig spendt på hva han er neste gang Men så har han å slektes på..Jeg er 178, sambo 180, Broren min er 197 foreldrene og besteforeldrene mine er lange..Sambos noe kortere, men ikke noe pygméer der heller. Jeg har litt lyst til å få tatt røntgen av håndflatene hans for å se hvor høy han vil bli.

lijander: Hehe..jeg sa også at aldri i livet om jeg skal flytte inn i de boligene der! Men så flyttet et vennepar av oss bort dit og vi ble veldig positivt overassket når vi var der. Så nå er jeg litt mer åpen Det positive er spesielt at det er skjermet fra andre naboer og trafikk. Nå har vi slik at folk kan se rett inn på stua. Vi har projektor, og har opplevd at folk har stilt seg opp og sett inn Også er det muligheter..Både til å forandre litt inni, og også til å bygge på. Vi får se..har ikke hørt noe idag fra megler..vi venter liiitt til
Gammel 21-08-2008, 23:46   #68
Seniormedlem

lijander sin avatar

Link til hus, Fjoralv?
Jeg synes det er så moro med hus jeg

Isse: Jeg ble skikkelig positivt overrasket når jeg så inni huset..
Når det gjelder huskjøp, så er det jo om å gjøre å ha is i magen.. Selv om det ikke alltid er like lett
Mye større plass vil dere få der i forhold til hva dere har nå?

Gammel 22-08-2008, 07:18   #69
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Har fått tante besøk i dag og eg såååååå drit sur, spyr bare ut eder og galle
du får satse på at det er et års tid til neste mens

Sitat:
Opprinnelig postet av Tiki Vis post
Lillebror har endelig begynt å ta noen skritt. De første pålørdag, og litt nå og da. Rekorden er 6-7 kjappeskritt i går. Håper det går ganske fort fremmover nå. Ellers merker jeg at jeg har begynt i full jobb igjen, ikke mye ekstra tid nei.
så gøy!! Så flink lillebror
Gammel 22-08-2008, 07:45   #70
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ååå så moro Tiki Flinke lillebror !! Da er det bare Amalie igjen

Da var det endelig fredag jeg elsker fredager...!! da er det fajiiiitaaass

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:15.