Upsi: Han går ikke veldig myemere enda, men hatt på sandalene litt inne her i dag. I ukedagene kommer nok sandalene til å stå i bhg., og han bruker de der, men ikke hjemme, så tar vi de med hjem i helgene,så han får brukt de litt da også. Han synes fremdeles det er mest stas å gå noen skritt hvis jeg setter han på gulvet forran meg og går noen skritt mot meg, ikke sånn helt av seg selv mellom ting, men det kommer vel snart.
neet: Ja vi ammer litt her fremdeles også, stort sett en gang på morgenen og før legging. Når vi er hjeme.....nå i helger da, på dagen blir det litt pupp før formiddagsluren også. Han har vært litt syk i det siste, og da må jeg innrø
mme det har blitt en gang på natta også i håp om å få han fortest mulig i søvn igjen.
Er vel snart klar for å slutte jeg også, men tenker samtidig det kan være greit å fortsette litt siden han akkurat har begynt i bhg. Både i forhold til overgangen generelt for han, og for imunforsvaret. Men han er heldigvis ikke slik som drar opp genseren min i all offentlighet da
Hadde liksom sett for meg amming til ca. 1,5 år, og begynner jo å vippe den tiden nå. Ikke gira på å amme en veldig stor gutt jeg heller, men han er jo ikke så veeeeeldig stor enda da
Lillebror sover, et styr å få i han penicelin, men det går mot en "Kina" etterpå
Storebror og samboer er en tur på sjøen med noen venner. Så jeg tengte å prøve å få vaska Buggisen min, og kanskje få lagt den ut for salg snart.