Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-08-2008, 19:20   #31
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 34

isse: grattis ja, glemte helt av det. Og spennende med husjakt da

Da er gutta i seng og mamman føler seg slettes ikke bra. Hvis jeg har ligget nede eller sitti litt sånn henslengt, så kommer jeg søren da meg nesten ikke opp. Og er jeg så uheldig at jeg får litt feil bevegelse så gjør det noe så innmari vondt. Værre enn riene syns nå jeg. Så håper virkelig at naprapaten kan gjøre underverker i morgen. Hvis jeg kommer meg ut av senga
Gammel 20-08-2008, 21:19   #32
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av neet Vis post
veit ikkje kem ass. avd leder er, man avd. leder er en veldig hyggelig fyr. Ikkje farlig i det heile tatt. Lykke til! Håper du har en flott første dag!

Isse: kor dokke skal på visning da? Spennande da. Håper dokke finn drømmeboligen! Vi har lagt husdrømmen litt på hylla. Sambo skal gjere ferdig pedagogikk biten først og så får vi sjå. Greit nok i den tomannsbiligen vi bor no, sjølv om det hadde vore fint å komme seg i hus i det området vi vil bu før skulestart på eldstemann neste haust. SÅg forresten et veldig bra hus på Gåseid i går. *drømme drømme* hadde vært flott beliggenhet i forhold til jobb også...... men men.. det kjem vel fleire hus om et års tid også
Gåseidet tror jeg er å anbefale..rolig område, men veldig sentralt! Det negative er vel prisene på bolig
Vi var på visning ved sykehuset, de flate husa som tidligere ble leid ut av sykehuset..Nå selges de hele gjengen..20 stykk sa megleren, og de nærmer seg slutten.. det vi så på er på 100kvm. ligger 2 like/speilvendte ute..Har vært på vising på begge, og venter Spørsmålet er om vi klarer å presse prisen bittelitt, for vi må ha råd til å pusse opp litt
Gammel 20-08-2008, 21:20   #33
Seniormedlem

Isse sin avatar

Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

suupaah: Jeg har bursdag, om litt under 2 uker, men sambo klarte ikke vente med å gi det til meg. Han bestilte det igjennom jobben, og det kom riemlig kjapt..Så det kriblet etter å overgi det
Gammel 20-08-2008, 21:50   #34
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Link til hus?

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2008, 22:11   #35
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av neet Vis post
kan du anbefale det strøket eller? Er skolen bra? Barnevennlig område?
Absolut! Skolen er veldig bra. De begynner jo først på en liten skole (og blir skjermet fra store snart ungdomsskole barn), der bare 1-2 og 3 går. Deretter flytter de over på en større skole (den ved veien). Men underveis på de tre første årene har de masse besøk bort på storskolen, så de er godt kjent der og fullt innforstått med at de skal gå der - så det blir ikke et "sjokk" å flytte over dit

Ellers trives storejenta mi veldig godt her! Jeg tenker jo ofte at vi burde hatt mer plass, men bla det at jenta mi har det så bra i gata her gjør at vi holder ut det året vi har igjen her i byen! Hun er ute åleker hele ettermiddagen, og de finner på alt mulig her.. skog, mark, bekken, sykle, rulleskøyter, tegne me kritt, akebrett osv... Seriøst masse ute!!! Så jeg syns det er veldig bra!
Ellers syns jeg det er lite mobbing der, feks sammenlignet m åse skole - der jeg vet det er mye tøffere miljø. Vi kjenner ei som går der og hun har gjennomgått siden dag en... (pga hudfarge). Vi har flere med annen hudfarge på vår skole og det har ikke vært nevnt med et ord, og jeg tror ikke det er et problem i det hele tatt. Så jeg syns ungene er veldig snille og gode her oppe! Det kan jo bare være flaks og tilfeldigheter, men jeg tror også skolen spiller en rolle der

Ellers er det jo midt i mellom alt... moa, byen, vigra osv.

Også har vi borgundgavlen i gangavstand, kjempefin søndagsmål! og naturstien der borte. Og dyreklubben kommer jo tilbake etterhvert. Prinsen på sommers tid, og is på lerstadvannet om vinteren. Du har Aksla fotballklubb for gutta her, som er omtrent bare rett over veien for det huset jeg tenker på iallfall (stort hvitt ett? notar?)

En kjempestor fin barnehage er det også, bare 100 meter fra det huset. En grønnmyr barnehage med mange avdelinger. Den er kjempefin å være i om ettermiddagen sammen m barna, og det er endel andre voksne der man kan snakke med

Så ja - det er fint her på gåseid/ratvika! Kveldssol har vi også! Så fint atte
Gammel 20-08-2008, 22:11   #36
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

også har du disse "småfjella rundt her som er fine å ta m ungene på! høgnakken og hatlaåsen!
Gammel 20-08-2008, 22:36   #37
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

høres ut som en fantastisk plass å bo isse/PB. Ja, det er det store kvite vi har kikka på. Syntes det ser veldig bra ut, stort og ikke så innmari dyrt (sammenlignet med det man må gi for andre tilsvarende ellers her i byen)
Np var det jo bare det at vi gjerne skulle ha solgt dette vi bor i nå først.... Tror uansett vi drar på visning neste uke bare for å kikke. Dersom det er like bra som det virker får vi vurdere det litt mer. Hadde egentlig bestemt oss for å sette husjakten på hold i ca 1 år til, men dukker drømme huset opp så må vi vel slå til Takk for utfyllende svar begge to

Se atriumhusene har stort potensiale. Og dersom man pusser de opp burde de være en god investering. Alltid noen som er intr i bolig så nær sjukeuset. De er litt stilige også syntes jeg. Lykke til!!
Gammel 20-08-2008, 22:39   #38
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Link til hus?
jeg sikler litt på dette
Gammel 20-08-2008, 22:58   #39
Seniormedlem

Isse sin avatar

Dette er jo midt imellom pb og meg hehe, kjempefint hus! Jeg vet hvem som selger. Har en datter som er et år eldre enn meg.
Gammel 20-08-2008, 22:59   #40
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjør på neet!
det var kjempe fint!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:16.