Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-08-2008, 14:43   #101
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 34

Velkommen hit Bittelille
Mex: vi leier hus på Hamar inntil svigermor finner seg en leilighet. For øyeblikket håper jeg egentlig at det ikke blir før jul
neet: så morro da. Her må det nok heftig overtalelse til , men jeg sitter med et lite trumfkort da

Da har besøket vårt dratt hjem. Veldig koselig og gutta har kost seg veldig. er vel straks hjemme igen og så skal vi til svigermor og spise middag senere. Var egentlig søstra til sambo med familie som skulle dit, men de var visst blitt syke. Så da stod plutselig svigermor med masse mat og ingen til middag.
Gammel 24-08-2008, 19:24   #102
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Neet: Så koselig da....Og spennende å følge med for oss NM jentene vettu

I går hadde vi besøk av bror med dame og mamma og dem. Da stekte vi vafler utendørs og kosa oss ute i sola. På kvelden grilla jeg og min kjære og avslutta med å se siste flmen av

I dag gikk jeg først en tur til ei veninne som fikk ei lita jente i juni (LITT forsinka besøk kan man si). Vi trilla så videre en fin tur og skravla litt. Så dro vi hjem og slengte oss på sykkelen. Vi har nemlig investert i sykkelhenger nå, så da går det unna gitt. Åååh, ,det var deilig å sykle utendørs igjen. Elena har jo ikke ro i rompa i 2 sekund da, ("GÅÅÅÅ!!!" hører vi fra hengeren bak etter at ho har såtte still i 5 min) så jeg fant ei ripsbusk langs vegen, og raska med meg noen bær og ga til snuppa. Da ble det stilt gitt.

I morga er det jobb igjen..åååg, vil ha mer fri. Det er så koselig med helg og bare syssle sammen med miiine sine..
Gammel 24-08-2008, 20:31   #103
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Neimen så kjempe moro Neet!!
Me ammer ikkje lengre, var på guri kvar gang puppen kom fram så nå pakker ho inn igjen puppen om den skulle komme fram

Har vært på 10 årsjubileum i helga, det var skikkelig moro!!
Og eg som grudde meg så! Fikk virkelig tatt igjen for alle dei åra følte eg, også hadde eg det sååååå rå moro!
Blei skikkelig dritings og fikk så mange koselig meldinger i dag tidlig
Blei tidlig kveld da, var i sengs kl 01, men starta jo tidlig så det veide opp
Gammel 24-08-2008, 20:47   #104
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har akkurat kommet hjem fra helgatur på landsstedet til sambos familie. DEILIG! Det er skiikkelig på landet 5 minutter med bil herfra og ned på båthavna, og 10 minutter med båt over på ei øy uti fjorden. Stille og rolig, med store marker og herlig område rundt. Vi skulle egentlig bare over i går på dagstur, men endte opp med å dra tilbake å hente overnattingsting
Vi har knipsa bilder som gale..for det har vært knallvær og mange flotte ting å ta bilde av.

Jaja, siste kveld før nok en jobbuke. Disse helgene går innmari fort synes jeg
Gammel 24-08-2008, 20:48   #105
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

neet: spennende!
Gammel 24-08-2008, 21:31   #106
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

frk.x: så morro

Nå er jeg sur
har et ærend i Oslo i morgen og poenget var at jeg skulle bli med og så skulle vi innom IKEA på veien hjem. MEN, nå har gubben funnet ut at han må dra før barnehagen åpner.
Gammel 24-08-2008, 21:49   #107
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

vi har bare sagt kanskje og det er endel dersom,om og hvis. Dessuten er vi ikke så flinke til å produsere uten medisinsk bistand (og det orker jeg ikke en gang til) så det er vel helst det at vi ikke kommer til å forhindre evnt uhell. Så sannsynligheten er ganske liten for at det blir noe, men man skal aldri si aldri...

frkX: så artig da. Sånen treff bruker å bli mye mer gøy enn hva man hadde trodd.

Sist endret av neet; 24-08-2008 kl 22:15.
neet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 22:05   #108
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Supa: D ble henger istede for sete ja, det kommer du nok ikke til å angre på
Vi har brukt vår masse siden vi kjøpte den. Helt super! Hvor og hvilken kjøpte du? Jeg fant bare en da vi var på jakt så vi har en fra Merida .. som vi kjøpte på mx sport i vika

isse: så koselig da hørtes ut som en kjekk helg!!!

Neet: jeg ammer ikke enda nei, all ære til deg som ammer enda!!

d ble fjellet i dag, men vi måtte vente ganske lenge på veninna mi og jenta hennes. Gud så kjedelig d er å vente i timesvis på andre gikk liksom å sparka småstein og venta på at tida skulle gå... ville ut av huset!!! Men i 2 tida var vi på vei opp til rollon hytta. Sola skinte og det var steike varmt!! Men en veldig fin tur Godt med brødskiver på fjellet .. eller "fjellet".. det er vel ikke sååå høyt opp dit.
Nå har kjæresten min kommet hjem. Han har vært i surnadal i helga og fixa hytte til oss, så nå har vi sitti å drømt litt i ikeakatalogen gleder meg til den er innredet og vi kan være der nu og dah blir nok fiiiint! Skal vise dere bilder en annen dag

God natt jenter, jeg skal jobbe i 12 dager i strekk jeg nå - så dere hører nok ikke så mye fra meg de neste dagene (vel jeg skal nok få til å stikke innom tenker jeg )
Gammel 25-08-2008, 08:47   #109
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Supa: D ble henger istede for sete ja, det kommer du nok ikke til å angre på
Vi har brukt vår masse siden vi kjøpte den. Helt super! Hvor og hvilken kjøpte du? Jeg fant bare en da vi var på jakt så vi har en fra Merida .. som vi kjøpte på mx sport i vika
Ja, det var vel sambo som bare skjærte gjennom. Jeg har hele tiden sagt det ser mye tryggere ut, men han har vært litt sånn...njaa...eehh...næææi! Men han ble enig med meg til slutt,.
Vi kjøpte på biltema vi. Helt grei!
Joda, vi komer til å bruke den masse...men det er ikke bare for oss å legge ut på timersturer nei, da må vi i så fall legge inn MASSE pauser så lille får ut å løpe litt. Hun har ikke til overs med tolmodighet den frøkna der for å si det sånn!! Men nedoverbakker var STOR stas
Gammel 25-08-2008, 11:39   #110
Medlem

*Linn* sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 266
*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.*Linn* har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Blei skikkelig dritings
Å det kan eg skrive under på
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:24.