Supa: Jeg fraskriver IKKE mobbing på den skolen! Selvfølgelig ikke! MEN jeg tør påstå at de små får en mykere start gitt at de går på en liten skole først, og så over på den store. Ingen store skumle sjuendeklassinger som henger på. Men selvfølgelig kan mobbing oppstå over alt, og man har jo hørt om episoder. Men jeg vet ikke av noen som har blitt systemisk mobbet over tid der - på vero sitt trinn. Har ikke hatt noen sånne saker gående.
Fine tall på kontroll da
spørs nok om hun vokser fra mor si en vakker dag, hvis hun har fars gener
Jeg har også strekt meg forbi mamma tror jeg... eller var d hun som krympa
Neet: Ja det må du se på
kansje vi blir naboer
Åh jeg har skallebank...!
første dag var intensiv. MASSE nytt. Har satt veneflon og blanda infusjonssett ++. TIng jeg bare har hatt teori om før
Føler meg litt tygd og spytta ut igjen. Må gå hele dagen på pinne for å få med seg alt, være intressert i alt, lære alt osv... Merker godt at 3/6 studenter har jobbet/hatt praksis i sykehus før... jeg og 2 andre har IKKE det - og vi føler oss temmelig grønne. Håper de forstår at alle må være kalv en gang
Nej nå har jeg en pizza i ovnen, og skal sige ned i sofaen. Skulle egentlig til surna i helga for å se på huset vi arver, men jeg orker rett og slett ikke. Samtigi har jeg masse praksis papirarbeid jeg må fikse, samt diagnoser jeg må lese om. Jeg får bli hjemme, så får gubben ta masse bilder
Vel vel... vi prekas!