Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-08-2008, 14:46   #51
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
MP Rating: 0% (0)
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 34

star: lurt å flytte sånn 1 gang i året da... samler seg ikkje opp så mykje skit og rot på den måten

Suup: når unger kjøres til bhg, skole, trening, kor osv osv mister man jo et viktig sosialt område og ikke minst mosjonen. Jeg husker da jeg drev og gikk og gikk og gikk og gikk som barn. Det skjedde jo mye spennende mens man gikk, og man hadde mye tid med venner mens man trasket gatelangs. Jeg har lyst til å bo slik at mine barn skal få mulighet til det samme.

Mex: grattis med nyjobb. Trives du? Vi har egentlig vært litt på husjakt 1 års tid. Men det ligger egentlig litt på is. Syntes det kan være greit å se hva som skjer i forhold til renter og huspriser siden ting er så usikkert nå. Dessuten har sambo begynt å ta litt studier ved siden av igjen og siden vi bor billig nå er det greit å ha økonomisk frihet til slike ting en periode til. Men jeg klarer ikke å slippe det helt.. og kommer drømmehuset er vi ganske klare likevel.

Ang det med bhg husker jeg at det var på samme måten med begge ine da de begynte. Det er slitsomt og mye som skal på plass, og mine reagerte også med å begynne å tulle med legging og søvn. Men det gikk seg til etter 2-3 uker. Håper det med dere også!

Noen som så handballkampen. Jeg fik med meg siste 10 min. Herregud så spennende!
Gammel 21-08-2008, 16:13   #52
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ja jeg som ikke har en smule interesse for sport holdt på å dø under de siste ti min på håndballkampen..det startet med at jeg hørte kommentatoren på p4..jeg trodde særiøst jeg skulle le meg ihjel...så da måtte jeg bare se

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 17:17   #53
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Supa: Jeg fraskriver IKKE mobbing på den skolen! Selvfølgelig ikke! MEN jeg tør påstå at de små får en mykere start gitt at de går på en liten skole først, og så over på den store. Ingen store skumle sjuendeklassinger som henger på. Men selvfølgelig kan mobbing oppstå over alt, og man har jo hørt om episoder. Men jeg vet ikke av noen som har blitt systemisk mobbet over tid der - på vero sitt trinn. Har ikke hatt noen sånne saker gående.
Fine tall på kontroll da spørs nok om hun vokser fra mor si en vakker dag, hvis hun har fars gener Jeg har også strekt meg forbi mamma tror jeg... eller var d hun som krympa

Neet: Ja det må du se på kansje vi blir naboer

Åh jeg har skallebank...! første dag var intensiv. MASSE nytt. Har satt veneflon og blanda infusjonssett ++. TIng jeg bare har hatt teori om før Føler meg litt tygd og spytta ut igjen. Må gå hele dagen på pinne for å få med seg alt, være intressert i alt, lære alt osv... Merker godt at 3/6 studenter har jobbet/hatt praksis i sykehus før... jeg og 2 andre har IKKE det - og vi føler oss temmelig grønne. Håper de forstår at alle må være kalv en gang

Nej nå har jeg en pizza i ovnen, og skal sige ned i sofaen. Skulle egentlig til surna i helga for å se på huset vi arver, men jeg orker rett og slett ikke. Samtigi har jeg masse praksis papirarbeid jeg må fikse, samt diagnoser jeg må lese om. Jeg får bli hjemme, så får gubben ta masse bilder

Vel vel... vi prekas!
Gammel 21-08-2008, 19:24   #54
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Har da fått gjort litt mens gutta har vært i barnehagen. Synes ikke så godt, men det er alltid så mye små dilldall som man aldri vet hvor man skal plassere.
Gammel 21-08-2008, 19:29   #55
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Svigers har bygd seg hus inne på Valle, de har bodd fra skarbøvika, nørva, vika og nå på landet Vi har jo også vurdert å flytte innover dit..Skulle visst få ei billig tomt der inne om vi ville..MEN jeg liker ikke Brusdalen..ALTFOR lang og treig for meg som ikke liker så godt å kjøre bil
Så vi holder oss på rett side av den, rett side av vegsundbroa, og rett side av nørvasundbroa Det er vel derfor vi enda sitter her og venter på at det rette skal dukke opp i vår prisklasse

Men Valle er koselig da..Veldig landlig ikke sååå langt unna moa.(som jeg helst bør ha i gåavstand)

SNART HELG!!
Gammel 21-08-2008, 20:46   #56
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, den berømmelige brusdalen er litt kjip. Spesielt på vinterføre...men men.

Åååh, pizza PB...vil haaa!!! Det er så jummie!

Elena var SÅ sur og grinete etter barnehagen i dag. ALT var galt og hun skulle gjøre ALT hun ikke skal gjøre. Når hun fikk høre at det ikke var lov...ja da kom surelippa. Det var ei som omtrent hoppa opp i senga sjøl i kveld gitt. Litt trøtt stakkars. Vet ikke hvorfor, hun har ikke brukt å være sånn, så det var vel bare one of the days.

Fikk forresten igjen go-skoa mine, eller dvs besteste skoa mine EVER! Jeg kjøpte et par ecco (goretex) sko i fjor sommer. Har brukt de omtrent hver dag, men så plutselig ble stoffet bak helen slitt slik at jeg fikk gnagsår og ikke kunne bruke dem mere. Jeg tok dem like godt med til skomakeren jeg. Men joda, han fikset dem han.Jeeey, så nå har jeg sko igjen (jeg kødder ikke når jeg sier at jeg er utsultet på skofronten. Kanskje ikke likt jenter flest, men thats me)

snaaaaaart HELG!!!!
Gammel 21-08-2008, 21:03   #57
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

suupaah: er litt sånn jeg også. HATER å kjøpe sko og har gått to vintre uten skikkelige vintersko. Men nå har jeg faktisk et lite utvalg av sko jeg virkelig liker.
Gammel 21-08-2008, 21:21   #58
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post
suupaah: er litt sånn jeg også. HATER å kjøpe sko og har gått to vintre uten skikkelige vintersko. Men nå har jeg faktisk et lite utvalg av sko jeg virkelig liker.
Da er me tre... har heller ikkje flust med sko. Hater å gå på sko shopping, finner aldri noe eg liker likevell. Eller fant et par ecco sko (joggesko) for 4 mnd siden. men eg klarer ikkje gå dei inn. får heile tida gnagsår og dei som satt så godt på foten i butikken....
Gammel 21-08-2008, 21:53   #59
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

God natt jenter
Gammel 21-08-2008, 21:57   #60
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Steike for ett hus Neet!

Første bildet jeg så på huset "deres" Isse, så tenkte jeg...NEEEEI! Men det var jo veldig fint inni Så jeg ble positivt overrasket Og selvfølgelig, to forskjellige prisklasser..

Moro å kikke på hus.. pusser opp for harde livet hjemme, så skal vi få takst på det.. Hvis vi får en prisantydning vi er fornøyd med, så skal vi selge

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:49.