Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-08-2008, 08:00   #71
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 34

Ja, deilig,herlige NYDELIGE fredag!!! Det er så deilig å sitte hjemme på fredagskveldene å vite at en faktisk har to dager fri, sammen med sin herlige lille familie.

Svigers dro på hytta sammen med søstra til sambo med familie. Vi valgte å bli hjemme å heller få komt litt videre på prosjekt kjeller. Ting tar tid altså, men sånn blir det når man jobber hele/fulle dager (pluss litt til) og skal gjøre en del på kveldstid. Men det blir så fint at.
På lørdag skal vi av gårde å bestille flisene til badet. Vi har bestemt oss for hvite 30x60 på veggene (glatte) og mørkegråe marmor på gulvet. Jeg har sagt at jeg ikke vil ha dem for mørke, for da vises ALT som måtte finne på å legge seg på gulvet (hår o.l). Det gidder jeg ikke, så da ble det noen marmor fliser som er litt spragla kan man si. Det er litt mørkt og litt lyst (nei, dette var bare dårlig forklart)

I går baka ej brød (ei oppskrift ej fant her inne om noen saftige brød). Da jeg hadde deiga/røra (den er litt klissete/rennende. Kan ikke eltes for hånd), fylte jeg den litt over halveis. (de brødene jeg har laget før har ikke brukt å heve SÅ mye). Joooda, her esa det utover og det klistra seg overalt. Jeg slengte dem etterhvert i ovnen og omtrent halve brødet låg jo på steikepapiret (hadde runnet av ).
Det var LITT av en jobb å få løsnet brøa ut av formene kan man si, de hadde jo festet seg så grosalt langs kantene. MEN, da vi fikk dem ut og smakte på dem, så var de veldig gode. Så jeg får ta det som en lærepenge: DE HEVER MASSE!!!!!! (Jeg kler ikke å være husmor)
Gammel 22-08-2008, 08:43   #72
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Så herlig Tiki!!!

Grå fliser på badegulvet har jeg også god erfaring med suupaah Hadde svarte i leiligheten vi bodde i før, og det var et mareritt.

Har dere alle vært til 1,5 års kontroll? Det har ikke vi.... Lillegutt har strekt seg denne sommeren, men jeg har ikke fått målt han på lenge.

I dag er jeg hjemme fra jobb, er ikke syk -men så forferdelig sliten. På mandag kommer endelig sjefen hjem fra ferie og jeg kan fortelle om den lille mageboeren min. I morgen runder jeg 4 mnd
Gammel 22-08-2008, 08:50   #73
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ååååå tenk det da Marilyn.....bare fem mnd igjen

på tide med et magebilde kanskje ?

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 08:51   #74
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Jaja, jenter
Er bare innom for å si farvel
Er her igjen på mandag, ønsk meg lykketil på 10 årsjubileum
Gammel 22-08-2008, 08:51   #75
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

lykke til snuppa

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 09:01   #76
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
lykke til snuppa
takk
Gammel 22-08-2008, 09:26   #77
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

God tur frk.x

Gutta er levert i barnehagen og jeg skal til å spise frokost. Blingsa visst litt på antall brødskiver jeg tinte, så da ble det ikke igjen noen til meg.
Har planer om å fortsette å smårydde og ordne. Blir vel en rundtur i byen også. Vil ha på plass et ordentlig spisebord veldig snart, men da må jeg jo bestemme meg først
Gammel 22-08-2008, 09:56   #78
Seniormedlem

lijander sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Star, det er derfor jeg alltid har noen knekkebrød stående
Nå tiner ikke vi skiver, men det hender faktisk at glemmer å kjøpe brød..

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 09:57   #79
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

lijander: joda, har knekkebrød i skapet. Men stekte heller rundstykker når jeg kom hjem
Gammel 22-08-2008, 10:03   #80
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

frk.X: Først og fremst vil jeg si at den forbanna tanta kan bare ta å pelle seg til vekkistan neste mnd. Da skal det være en liten spire der i steden.
(sånn, da har jeg sagt i fra, så da regner jeg bare med den lyr!!)

Så vil jeg si GOD TUR også får du (prøve å) kose deg masse!!

Isse: Vi har vel alltid konkludert med at Victoren kommer til å bli den høye mørke. Dere må vel ha hemmelig nr etterhvert når de fjortisjentene begynner å ringe til tider og utider.

Føler oss ikke heeelt trygg vi heller. Høy, blond frøken.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:23.