Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-08-2008, 13:32   #81
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 652
MP Rating: 0% (0)
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.
Sv: Uke 34

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Link til hus, Fjoralv?
Jeg synes det er så moro med hus jeg

Isse: Jeg ble skikkelig positivt overrasket når jeg så inni huset..
Når det gjelder huskjøp, så er det jo om å gjøre å ha is i magen.. Selv om det ikke alltid er like lett
Mye større plass vil dere få der i forhold til hva dere har nå?

Ja, nå må jeg presisere at vi ikke har råd til å kjøpe så mye som et uthus med hull i taket og manglende byggeløyve. Vi har det forsåvidt fint her vi bor, med lav leie og et område som bokstavelig talt er en eneste stor lekeplass. Barnehager rett rundt hjørnet og svært gode bussforbindelser til sentrum og til så og si alt annet. Men når vi har folk på besøk så merker vi at 60 kvadrat ikke er all verdens.

Og siden det er moro med hus, så sikler jeg litt. Foreksempel synes jeg dette huset så koselig ut. Det ligger i et område jeg gjerne kunne bodd i, og kommer med vinkjeller og hundetrimrom; særegenheter man må vite å sette pris på selv om man ikke har hund.

http://www.finn.no/finn/realestate/o...=null&tot=null

Men hvorfor begrense seg til en noenlunde normal prisklasse? Siden vi ikke har råd til noe som helst så kan jeg like gjerne sikle på en villa til 5 mill. Litt skeptisk til nabolaget da... ikke langt fra golfbane liksom. Hørte jeg sossestrøk?

http://www.finn.no/finn/realestate/o...=null&tot=null

Forresten Isse: Jeg trodde du skulle komme til Bergen og studere? Ombestemt deg, og blir værende på Sunnmøre?
Gammel 22-08-2008, 13:45   #82
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Hehe, jeg kunne trengt hundetrimmerom
Og det er alltid lov til å sikle litt

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2008, 16:26   #83
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Fjordalv: Jeg klarer nok aldri å bestemme meg, og jeg ble såpass usikker at jeg har lagt studeringa på hylla noen år. Vil jobbe litt i bhg nå, kanskje det er dette jeg vil videre..hvem vet Men ja, jeg snakket om Bergen tidligere, men nå har vi bestemt oss for å bli boende her en god stund..Jeg har fått meg 100% stlling og vi stortrives..Jeg er enda ung får jeg trøste meg med

lijander: her vi bor nå er 80kvm, der 100. Men her vi bor nå er det meste gang Og stue kjøkken i et stort rom, så føler vi ikke har så mye plass...
Gammel 22-08-2008, 20:01   #84
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Da er begge gutta i seng. Håper de kan ligge litt lenge i morgen.

Er litt deilig å ha doblet størrelsen på leiligheta altså. Men til å være et såpass nytt hus, så skjønner jeg ikke helt hvorfor de har lagt parkett på doen nede, satt sentralstøvsugeren på kontoret (lillebror sitt soverom), laget et så lite kjøkken med null benkplass omtrent og til slutt, ingen skap i gangen.
Ser frem mot IKEA-turen på mandag. Da får de siste tingene sin egen plass

Ser det er noen store januaringer her. Lillebror er nok ganske så på normalen. Storebror derimot ligger i øvre sjikte
Gammel 23-08-2008, 02:05   #85
Seniormedlem

lijander sin avatar

lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Hehe, er vist ikke alt man skal skjønne, Star

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-08-2008, 06:48   #86
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sen morgen, right
Har vært oppe en time alt

I dag kommer mamma og pappa på besøk og skal bli til i morgen. Blir stas for gutta
Gammel 23-08-2008, 07:18   #87
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,208
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.

Flere som tar morran tidlig ser jeg

Her var det tur til legeakta i går. Lillebror har den 4. barnesykdom mest sansynlig, var full av utslett fra torsdag faktisk, og feber i går, så han hadde ørebet. i tillegg. To ørebet. på sommeren, så hvodan skal det bli til vinteren. Må vel bare regne med det nå med bhg. oppstart.
Gammel 23-08-2008, 13:25   #88
Seniormedlem

lijander sin avatar

Så kjedelig med ørebetennelse da, Tiki.

Gammel 23-08-2008, 13:45   #89
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,219
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Star: Hvor har dere kjøpt hus da?
Gammel 23-08-2008, 16:11   #90
Medlem

BitteLille sin avatar

Meldinger: 284
BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.

Hei!
Kan jeg gjøre som Kavring jeg og, og komme luskende fra februar?
Det er jo så stille der, og ser jo at her er det liv!
Lillemor er født 14 februar 07, jeg er 27 år og bor på landet i n-trøndelag.
Har jaktet på nr to en stund nå.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:56.