Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-09-2008, 08:16   #91
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,291
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilke nick kjenner du igjen?

Jeg husker en del her inne ifra

Slik som barselklubbene jan, feb 07. Og noen fra des 06, siden de er i samme barselgruppe nå
De fra unge
Og fra august 08 (en del iallfall)

Så er det Niobe (hun har mange kloke svar, og skulle jeg prikket henne hver gang jeg synes hun sa noe fornuftig noe, så kunne jeg holdt på hele dagen ), Berta (ikke alltid enig med henne, men hun svarer overalt, og fornuftige svar), HH, Meo (ikke bare pga unge-gruppen liksom ) , Zemoc, Anjus, Reggius+++ veldig mange flere som ammetåka mi har blokket ut nå Dessuten er jeg dårlig med nick, slik at jeg husker de når jeg ser de, men ikke nå
Nå vet vi hva kjærlighet er
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 08:43   #92
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,668
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.

tja...

kine
berta
niobe
isilme
thea84
zemoc
venna
isa
meowouch88
anjus
silkepels
autofil
moderatorene -er det de som er "førstedamer"+ "glis"
upsidaisy...
kom jeg på en i fart, men jeg husker igjen mange flere når jeg leser tråder.

takk til dere som husker meg, da...

Charlie & Prinsessen, født 2003 og Tingeling, født 2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 08:58   #93
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 6,128
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Ja, jeg ser for meg 12 halvdritings (hel?), single, oppgirte damer, i skauen med rifle, feller og camoutstyr...

Bør noen advare bergenserne?

Næh, vi lar det stå til!

Med tanke på hva bergenserne SELV klarer, så er nok ikke det nødvendig nei.... Selvom det unektelig høres dritskummelt ut med AF's Jaktlag....
-stemamma til enda ei jente født -00

Venna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 09:15   #94
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av charlie Vis post
tja...

kine
berta
niobe
isilme
thea84
zemoc
venna
isa
meowouch88
anjus
silkepels
autofil
moderatorene -er det de som er "førstedamer"+ "glis"
upsidaisy...
kom jeg på en i fart, men jeg husker igjen mange flere når jeg leser tråder.

takk til dere som husker meg, da...
Førstedamene er damene med barn fra jan 06

Sitat:
Opprinnelig postet av Venna Vis post
Med tanke på hva bergenserne SELV klarer, så er nok ikke det nødvendig nei.... Selvom det unektelig høres dritskummelt ut med AF's Jaktlag....

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 09:21   #95
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,719
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.

Husker mitt nick ganske godt *konstanterer*
Gammel 12-09-2008, 09:26   #96
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg husket deg, men husket ikke nicket Skjønner?

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 09:34   #97
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 6,128
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Frysh Vis post
Husker mitt nick ganske godt *konstanterer*

Flink du!
-stemamma til enda ei jente født -00

Venna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 09:42   #98
Supermedlem

aussie_l sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Vestlending i Bærum
Meldinger: 713
aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.aussie_l har en strålende fremtid.

Husker en del nick ja, men legger nok kanskje aller best merke til avatarer og signaturer jeg da….:

- Skytedama + ”fisken” i signaturen til Niobe (litt James-Bond-dame-aktig)
- Cala avataren til Cala (en av de flotteste blomstene jeg vet!)
- Den lille ”fjasete” figuren til Fjolla
- ”Vuggedama” til Berta
- Dykkerbildet til Meowouch88 – en blir sååå stilig med snorkel og maske
- Den blide bjørnen til Stratos 73
- Musa til Helene Harefrøken – jeg forventer liksom egentlig å se en kanin, ikke en mus – he he…
- Signaturen (med mye bra innhold til Autofil
- …også den signaturen med to menn som tisser på hverandre – hvem eier den igjen? Pussig at jeg ikke husker det i farten – den er så kul!

Gammel 12-09-2008, 09:54   #99
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,624
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av aussie_l Vis post
Husker en del nick ja, men legger nok kanskje aller best merke til avatarer og signaturer jeg da….:

- Skytedama + ”fisken” i signaturen til Niobe (litt James-Bond-dame-aktig)
"James Bond dame"? Det er jo Niobe.
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 09:56   #100
Seniormedlem

Starlight sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,748
Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post

+ sånne som Palmolive, Silkepels, Niobe, Tammis, Kattrine, Annba, Berta, Helene Harefrøken, Autofil, Mamma Rosa, Pusa, Starlight, Reggius, Arachnida, Tjorven, Anjus og sikkert mange, maaaange flere
You made my day!

Stikkord
namedropping, nick

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:05.