Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-11-2009, 00:43   #211
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hvilke nick kjenner du igjen?

Berta: Fordi hun er tøff og ikke lar seg pille på nesen.

Isa: Fordi det alltid har forundret meg at noen som ikke har barn, og ikke engang har noen å få barn med enda, tilbringer så mye tid på et mammaforum. Klarer ikke helt å ta hennes meninger seriøst, hun vet ikke hva det er å være mamma.

niobe: Fordi hun er tøff, men også litt arrogant.

Mariposamamma: Fordi jeg husker at hun mistet sin første datter og det er så uendelig trist. Klarer ikke å tenke på annet når jeg ser nicket.

Hondacrv: Fordi uansett hvor mange ganger jeg ser nicket så tror jeg alltid at det står Hondacry.

Væren75: Fordi tegnsettingen hennes er mildt sagt underlig.

Høns: Fordi jeg liker nicket, vet ikke hvorfor.

Slafsemusa: Det nicket er da umulig å ikke legge merke til.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 07:23   #212
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,732
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med å lage en ny tråd om dette? Hehe
E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 08:41   #213
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,314
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Start en du slafsa

04 & 07

_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 08:59   #214
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Hehe kanskje det
E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 10:18   #215
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,719
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.

Berta; Fordi hun er en god "forumist"(ja,det er ord),som kan diskutere en sak opp og ned ganske saklig. Og fordi hun har en mann som tisser i signaturen sin.

Loppeskrull; Fordi hun har en elefant som hopper på trampoline i avataren sin.

Jeg kjenner igjen flere bare pågrunn av avatarene,overfladisk tankegang.

Annba: Fordi hun skriver innleggene sine i grønt og fordi jeg tenker at jeg ikke hadde orket å skifte farge på skriften min i hvert innlegg jeg skriver.
Gammel 11-11-2009, 10:22   #216
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har skiftet nicket mitt, men ingen legger merke til det, for "alle" har bare brukt Meo uansett

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 10:41   #217
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,719
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Meo Vis post
Jeg har skiftet nicket mitt, men ingen legger merke til det, for "alle" har bare brukt Meo uansett
Ja,har du sett.
Det har jeg ikke sett..
Gammel 11-11-2009, 10:42   #218
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Hehe, jo Meo, jeg så du hadde byttet det istad.
E april -07
A april -08
Takk!
Gammel 11-11-2009, 10:51   #219
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Jej!

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 10:52   #220
Seniormedlem

Imiles sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,682
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.

MTN
Niobe
Kine

Det er de 3 jeg har lagt mest merke til.

Er stort sett enig med Niobe sine innlegg. Gjør ikke noe at hun virker arrogant som noen andre skriver her. Jeg tenker nemlig stort sett det samme som henne

MTN har ofte "utradisjonelle" meninger om ting og i noen av dem er jeg hjertens senig!!!!

Kine liker å vise seg frem, tror jeg-derfor husker jeg henne også

født september`04
født februar `07
født mai `09

Sist endret av Imiles; 11-11-2009 kl 11:02.
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
namedropping, nick

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:45.