Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-09-2008, 09:56   #101
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 9,014
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilke nick kjenner du igjen?

aussie, er det ikke berta som har den med tissende menn da?
Gammel 12-09-2008, 09:57   #102
Seniormedlem

Starlight sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,748
MP Rating: 0% (0)
Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.Starlight har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
Gammel 12-09-2008, 10:39   #103
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,719
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Jeg husket deg, men husket ikke nicket Skjønner?
*noterer bak øret at jeg må skaffe meg et nick som er lett å huske*

Sitat:
Opprinnelig postet av Venna Vis post
Flink du!

Gammel 12-09-2008, 10:40   #104
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,291
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Husket også Frysh, men var usikker på om jeg ville klare å stave det riktig..så droppet å skrive det
Nå vet vi hva kjærlighet er
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 10:41   #105
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 18,352
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
I signaturen ja, men ikke som avatar
Gammel 12-09-2008, 10:57   #106
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,719
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Husket også Frysh, men var usikker på om jeg ville klare å stave det riktig..så droppet å skrive det

Husket ikke nicket ditt,men avataren din.
Gammel 12-09-2008, 11:04   #107
Seniormedlem

sjura83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: tromsø
Meldinger: 2,555
sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.

Husker veldig mange nick rundt om på forumet + alle i september klubben, har ikke tid til å skrive ned alle

Men anus (anjus) husker jeg godt
Gammel 12-09-2008, 11:12   #108
Seniormedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,517
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Ja, jeg ser for meg 12 halvdritings (hel?), single, oppgirte damer, i skauen med rifle, feller og camoutstyr...

Bør noen advare bergenserne?

Næh, vi lar det stå til!
Det der hørtes jo knall ut, kanskje vi skulle tatt oss en utblåsning i skogen FØR vi går på byn

Sitat:
Opprinnelig postet av Venna Vis post
Med tanke på hva bergenserne SELV klarer, så er nok ikke det nødvendig nei.... Selvom det unektelig høres dritskummelt ut med AF's Jaktlag....
Neida, vi er så greie så.....litt utrygt blir det i Bergens gater men vi har ikke med noe våpen
ikke skytevåpen ihvertfall

Sitat:
Opprinnelig postet av Frysh Vis post
Husker mitt nick ganske godt *konstanterer*

Ser jo at det kun er EN som husker meg ja , og det er

MEG!

Jaja, får visst ta meg sammen

Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 11:40   #109
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,898
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
"James Bond dame"? Det er jo Niobe.
Er ikke det Matrix-dama da?

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 11:56   #110
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,645
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Går jeg virkelig stille i gangene her??

Stikkord
namedropping, nick

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:51.