Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-09-2008, 01:41   #161
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 9,340
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilke nick kjenner du igjen?

Lurer på hvor lang tid det tar før det kommer en tråd fra Uregistrert: Jeg ble ikke nevnt i "Hvilke nick kjenner du igjen"-tråden.. Har jeg rett til å bli lei meg da?!

Vi savner deg!
tinwin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 02:28   #162
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,718
MP Rating: 0% (0)
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har mange jeg legger merke til her inne, og jeg hverken gidder eller vil ramse opp alle.
(En ting er at jeg jo skal sove en gang i løpet av natta, og en annen ting er risikoen for å glemme noen som kan bli så såra og vonbroten at de ikke kommer over det...)

Men noen vil jeg nevne alikevel...

Anjus-fordi jeg alltid ler og tenker anus.
Meowouch88-fordi jeg aldri klarer å uttale det nicket.
Berta -fordi jeg enten er 100% enig, eller 100% uenig i dine innlegg. Aldri midt i mellom.
Autofil-fordi vi liker det samme med 4 hjul...
Isa-fordi du utmerker deg ved å være så klar i dine meninger om det å være mamma, selv om du ikke er en mamma...

Og så har jeg noen som utmerker seg på en særegen måte:

SuperiorH
J@nnickemor
IMAK

Og det fordi at dere har rørt meg langt inn i hjerterota...
Gammel 13-09-2008, 08:22   #163
Veteranmedlem

Raija sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: vest i landet
Meldinger: 3,255
Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.

Glemte helt å nevne Meowouch88 og jenten som altid skriver blå skrift, Arachnida my girl.

Minste
Raija er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 11:00   #164
Supermedlem

Ane Rikke sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,211
Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.

At JEG er nevnt av noen var gøy! Jeg er selv veldig dårlig på å huske nick, men noen har festet seg;
Charlie og Berta, de har utrolig fine og utdypende svar, og utrolig hvor mye de kan/vet!
Husmusa, Leah og Lailaras fordi de er råflinke med interiør - og det digger jeg!

(nicket mitt før var Luddemamma etter kaninen Ludde, men de fleste trodde det sto luddermamma, så derfor byttet jeg!..)
Ane Rikke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 11:06   #165
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 18:02   #166
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 6,128
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av MammaAne Vis post
på Venna! Og Annba! Og Zemoc!
(ingen andre for jeg har ikke så mange innlegg, og har forsvunnet til SM i det siste.. )

Jeg tar det til meg, og lover full skjerpings assa!

-stemamma til enda ei jente født -00

Venna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 18:03   #167
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 6,128
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Zemoc Vis post
Er du RBK-supporter?? Naaaaahh... Nå liker jeg deg ENDA bedre

VELDIG RBK!
Har du ikke sett bildekrigen til Marian og meg?
Min frøken i RBK body, hennes i VIF.
-stemamma til enda ei jente født -00

Venna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 18:51   #168
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,898
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

*poff*

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 19:30   #169
Pio
Seniormedlem

Pio sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,198
Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.

Dustetråd!!

Gammel 14-09-2008, 19:36   #170
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Pio, pio, pio, pio, pio, piiiiooooo!! Husker deg med en gang jeg ser deg! Så jeg kjenner igjen nicket ditt LETT!

Hjelper det noe?

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
namedropping, nick

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:51.