Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2008, 23:44   #71
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,466
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilke nick kjenner du igjen?

Sitat:
Opprinnelig postet av Helene Harefrøken Vis post
:sprutle:
Av en eller annen grunn greide jeg å tenke koffert når jeg så den smileykoden der Og akkurat det koffert-bildet kunne jeg fint klart meg uten akkurat nå som jeg er kvalm fra før

Til din info så heter den : DRIKKEle:

Gammel 11-09-2008, 23:45   #72
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,478
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post

Vi er en sånn 8-12 (?) AF`ere som skal samles i bergen fra 19.-21. september. Det blir alkohyler inni bildet. Og muligens noe jakting? Resten kan du tenke deg til selv
Løkke til
Hilsen TrøttaTeflon

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 23:46   #73
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Zemoc Vis post
Av en eller annen grunn greide jeg å tenke koffert når jeg så den smileykoden der Og akkurat det koffert-bildet kunne jeg fint klart meg uten akkurat nå som jeg er kvalm fra før

Hilsen berta som kan smilyene utenatt

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 23:46   #74
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,466
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Venna Vis post
Sjarm - det har du
Hormonene - de har vi ikke sett
Grønt åsyn - har vi merket

Humor - DEN er på plass, og den ligner min, ergo - Du er tilgitt
Jeg VISSTE det

Og HH, utrolig feigt å redigere smileyfeilene sine daaah
Gammel 12-09-2008, 00:00   #75
Seniormedlem

Tash sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: sør/vest
Meldinger: 2,568
Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Jeg kommer til å huske deg fra nå av! Mangler det ikke en 'r' i nicket ditt..? Jeg leser noe annet, liksom...

Ssssssssssssss

Jeg hører mobbingen helt ut i skogen her altså.

93, 96, 99 og 08
Tash er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 00:02   #76
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 00:02   #77
Supermedlem

mymlen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Moelv
Meldinger: 1,235
mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er husket!

Men, jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er et kompliment, eller et hint om å finne et liv utenom nm? (og hvorfor det, egentlig? )

Men hvem jeg husker?

Berta, selvfølgelig, og Niobe, og Meo, og Kine, og Starlight. Og bilsikringsmafian (på den positive måten åffkårs) Og "mine mennesker" (altså barselsklubbene mine) (som begynner å bli endel siden jeg nekter å flytte over til lukket avdeling på BP, og dermed turnerer mellom terminklubber)

Og så er det ganske mange som jeg kjenner igjen avataren til, men ikke husker nicket til Og så masse folk til, men jeg skylder på ammetåke, jeg
Mymlen
Snusmumrikken født mai 1990, Sniff født november 2004 og LilleMy født 3. februar 2008

Husk i disse trange tider, bruk på papiret på begge sider.
Tenk også på din venn, og heng papiret opp igjen
mymlen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 00:03   #78
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Man kan alltid skylde på ammetåke Gjør det fortsatt jeg!

Sist endret av Meo; 12-09-2008 kl 01:06.
Gammel 12-09-2008, 00:05   #79
Hjelpeadmin

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,627
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:

Unnskyld! Ikke første gangen jeg har prøvd meg med koden sprutle heller

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Hilsen berta som kan smilyene utenatt
Sitat:
Jeg VISSTE det

Og HH, utrolig feigt å redigere smileyfeilene sine daaah
Jeg er litt feig

Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 00:07   #80
Supermedlem

mymlen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Moelv
Meldinger: 1,235
mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.

Pre-ammetåke: før man har ammet
Post-ammetåke: etter at man er ferdig med å amme
Ammetåke by Proxy: påført ammetåke av en som ammer
Post-ammetåke by Proxy, påført ammetåke fra en som har ammet..

osv osv osv..

Mymlen
Snusmumrikken født mai 1990, Sniff født november 2004 og LilleMy født 3. februar 2008

Husk i disse trange tider, bruk på papiret på begge sider.
Tenk også på din venn, og heng papiret opp igjen
mymlen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
namedropping, nick

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:06.