Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-09-2008, 21:16   #181
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,480
MP Rating: 0% (0)
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilke nick kjenner du igjen?

Starlight

Et nick jeg forresten ikke kommer til å glemme noensinne er nok Tik. Og det er for at jeg var så heldig at jeg fikk møte henne irl
Gammel 14-09-2008, 22:00   #182
Supermedlem

mymlen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Moelv
Meldinger: 1,235
mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pipling Vis post
Jeg kjenner igjen hun Pipling. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Herlig jente.
Du fjørkre, jeg nevnte deg, sånn indirekte, skrev alle i barselsklubbene mine! Så det så!

Mymlen
Snusmumrikken født mai 1990, Sniff født november 2004 og LilleMy født 3. februar 2008

Husk i disse trange tider, bruk på papiret på begge sider.
Tenk også på din venn, og heng papiret opp igjen
mymlen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 22:06   #183
Seniormedlem

benja2 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 2,288
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er husket
Gammel 14-09-2008, 23:17   #184
Seniormedlem

Pipling sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: mellom de 7 fjell
Meldinger: 2,088
Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Du er skjønn, Pipling

Takk det samme!
Jeg ler forresten bittelitt av avartaren din. Mest fantastiske bilde ever.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
(Feil tråd.. Skyt meg!)

Sitat:
Opprinnelig postet av Mymlen
Du fjørkre, jeg nevnte deg, sånn indirekte, skrev alle i barselsklubbene mine! Så det så!

Gammel 14-09-2008, 23:22   #185
Medlem

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 286
Vianne Rocher har et ubeskrivelig bra rykte.Vianne Rocher har et ubeskrivelig bra rykte.Vianne Rocher har et ubeskrivelig bra rykte.Vianne Rocher har et ubeskrivelig bra rykte.Vianne Rocher har et ubeskrivelig bra rykte.Vianne Rocher har et ubeskrivelig bra rykte.Vianne Rocher har et ubeskrivelig bra rykte.Vianne Rocher har et ubeskrivelig bra rykte.Vianne Rocher har et ubeskrivelig bra rykte.Vianne Rocher har et ubeskrivelig bra rykte.Vianne Rocher har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg husker Pipling! Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og Starlight (når det endelig gikk opp for meg hvem du er *slow* )

I drive really slow in the ultrafast lane
While people behind me are going insane
I'm an asshole
Vianne Rocher er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 23:42   #186
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,949
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Abritta Vis post
Og så har jeg noen som utmerker seg på en særegen måte:

SuperiorH
J@nnickemor
IMAK

Og det fordi at dere har rørt meg langt inn i hjerterota...
åhh, noen husker meg
Takk til deg og Tini2!

Det er mange her som skulle ha vært nemt, men i likhet med IMAK, så er jeg helt elendig på å huske navn/nick...så jeg tro jeg står over!!

Mange fantastiske damer
15.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 23:45   #187
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pipling Vis post

Takk det samme!
Jeg ler forresten bittelitt av avartaren din. Mest fantastiske bilde ever.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
(Feil tråd.. Skyt meg!)

*skyter*

Nei da Takk Meo på sitt beste

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 23:55   #188
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,659
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lille*My Vis post
Skremmern og Mim og en god del av de andre gamle traverene (tinetoff, møøse, skilpadden, ElinM, Kirsebær ... ) er på foreldreportalen. Ganske mange flytta over i protest da Mim ble pælma ut av NM..
Hva skjedde?
Gammel 14-09-2008, 23:58   #189
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Og lucifine husker jeg, for jeg er på dagen 20 år eldre enn datteren hennes

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 00:16   #190
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,659
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Og lucifine husker jeg, for jeg er på dagen 20 år eldre enn datteren hennes
Eeeeendelig noen som husket meg!
Svar

Stikkord
namedropping, nick

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:44.