Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-09-2008, 17:17   #131
Veteranmedlem

VeroTrollet sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilke nick kjenner du igjen?

Skal si du husker mange MammaMu. Nå vil jeg i allefall huske deg
Husker de fleste fra jas05, og mest de gale damene der (Niobe, MammaRosa, Pusa, Helene Harefrøken osv). Like gale alle sammen
Egentlig gald for at jeg ikke blir huska, for jeg synes jeg er nok her inne fra før
Gammel 12-09-2008, 17:24   #132
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kattrine Vis post
You made my day too! Var litt spent på om du kom til å nevne meg. Veit du har en crush på avataren min nemlig.
I løøøøve it!

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Mens meg med nesten 14 000 husker du ikke? sier visst ikke så mye lurt jeg...

Jeg skrev "Alle på unge", og du er blandt de Så jeg husket deg jeg, vennen

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 18:48   #133
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,478
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av mymlen Vis post
Pre-ammetåke: før man har ammet
Post-ammetåke: etter at man er ferdig med å amme
Ammetåke by Proxy: påført ammetåke av en som ammer
Post-ammetåke by Proxy, påført ammetåke fra en som har ammet..

osv osv osv..

Den unskyldningen er fult brukbar!!!

Sitat:
Opprinnelig postet av Abritta Vis post
Etter ammetåka kommer mammatåka. Den varer livet ut...
Denne også!!

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Går jeg virkelig stille i gangene her??
Husket deg nå, nå som jeg så deg..

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 19:13   #134
VIP-Medlem

Tini 2 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 5,175
Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marilena Vis post

Jeg har ikke smelt nok i dørene skjønner jeg..

Ikke jeg heller, må kanskje begynne å hyve meg uti heftige diskusjoner og vise meg fram litt

Her er foresten en liten liste i forbifarten:

Berta, Niobe, autofil, Stikka 74, Isa, Meouwuch 88(ble helt feil skrevet ja) , Lita84, Diddlina, Septa, Cathemor, Sannemor, zepta, FruLita, LindaSD, Pusa, Verotrollet, Taran, Tossi, mammamu, Blondie, Jannicke 81, Jannicemor, SpetakkelRandi, MTN, Pelleline, Appelsin, Helene Harefrøken,Synnemor, Starlight, Lailaras, Benja 2, Isilme, Millact, Fjolla, Silkepels osv
også ser jeg for meg et helt lass med avatarer som jeg ikke husker navnet på, samt at jeg vet jo nickene på de fleste i sept 06 og mange i 05. Vanskelig å huske alle i farten, men jeg kjenner stort sett igjen alle jeg ser her inne når jeg ser navnet deres.

Sist endret av Tini 2; 12-09-2008 kl 19:26.
Tini 2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 19:28   #135
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,645
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tammis Vis post
Husket deg nå, nå som jeg så deg..
Godt det da.

Men det er egentlig helt greit, da har jeg ikke dårlig rykte på meg her
Gammel 12-09-2008, 21:23   #136
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 21:34   #137
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 6,188
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Wow, jeg er imponert over hvor god huske dere har som klarer å skrive slike laaange lister. Jeg tror jeg bare må si; ingen nevnt - ingen glemt. Jeg er helt horribel på navn (også i den virkelige verden ). Men avatarer (ansikter) er jeg flink på

Vil uansett benytte sjansen til å si at jeg setter pris på de fleste her inne! Kjempe koselig med et slikt stor forum - alltid noen som kan svare på alt..Alt fra sko, til bilstoler ( ), vinterdresser, mat, helse osv..

og til alle!

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 21:46   #138
Supermedlem

MammaAne sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 962
Blogginnlegg: 13
MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.

på Venna! Og Annba! Og Zemoc!
(ingen andre for jeg har ikke så mange innlegg, og har forsvunnet til SM i det siste.. )

alene med
Prinsesse Sara 16.05.07
Lynvingen Noah 07.03.09
MammaAne er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 21:54   #139
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Strwberri. Jeg kan ikke se det nicket uten å begynne "Strrrrwwwwberrrriii, stiirrwwberri, stuuurrrwberri..."

Kan noen gi meg det fonetisk?

Stråww-berri..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 22:02   #140
Seniormedlem

Vina sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: I nytt hjem!
Meldinger: 2,128
Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Autofil Vis post
Hvem jeg husker ja...

Vina

Snuppa & Lillebror
Vina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
namedropping, nick

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:44.