Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-09-2008, 23:30   #151
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 9,014
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilke nick kjenner du igjen?

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
Så hvor mange innlegg må en skrive for å bli husket?
Det er jo ikke bare antall innlegg, det er jo også om man har en artig avatar, signatur, festlig skrivemåte eller lign.

Gammel 12-09-2008, 23:32   #152
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg leser også Hondacry

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 23:35   #153
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,645
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Jeg leser også Hondacry
Jeg også
Gammel 12-09-2008, 23:35   #154
VIP-Medlem

Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ullsokk* Vis post
Det gjør jeg også. Også leser jeg Silkepels som Svinepels . Ikke vondt ment asså!
Gammel 12-09-2008, 23:47   #155
Supermedlem

MammaAne sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 962
Blogginnlegg: 13
MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.

Btw, pusa, glemmer deg aldri pga signaturen din!
"I could shit rainbows!" elsker den!

alene med
Prinsesse Sara 16.05.07
Lynvingen Noah 07.03.09
MammaAne er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 23:57   #156
Veteranmedlem

Lille*My sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,769
Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av MissPhun Vis post
Hvor er det blitt av skremmern? Eller hva hun kalte seg...
Skremmern og Mim og en god del av de andre gamle traverene (tinetoff, møøse, skilpadden, ElinM, Kirsebær ... ) er på foreldreportalen. Ganske mange flytta over i protest da Mim ble pælma ut av NM.

Jeg husker også stort sett gjengangerene her i tråden, i tillegg til barselklubbfolka mine selvfølgelig.
Gammel 13-09-2008, 00:15   #157
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av MammaAne Vis post
Btw, pusa, glemmer deg aldri pga signaturen din!
"I could shit rainbows!" elsker den!
Det er liksom den følelsen jeg sitter igjen med etter å ha fått to nydelige jenter
Gammel 13-09-2008, 00:33   #158
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,478
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av MissPhun Vis post
Hvor er det blitt av skremmern? Eller hva hun kalte seg...
Sikker på at det er hun??

Sitat:
Opprinnelig postet av Lille*My Vis post
Skremmern og Mim og en god del av de andre gamle traverene (tinetoff, møøse, skilpadden, ElinM, Kirsebær ... ) er på foreldreportalen. Ganske mange flytta over i protest da Mim ble pælma ut av NM.

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 01:08   #159
Supermedlem

MammaAne sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 962
Blogginnlegg: 13
MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.

MY: Pælma?? Ble noen pælma??
seriøst? Hva i all verden kan hun ha skrevet for å fortjene det??

alene med
Prinsesse Sara 16.05.07
Lynvingen Noah 07.03.09
MammaAne er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 01:12   #160
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Meldinger: 5,228
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

det er bare å ikke følge reglene det
Kjenner ikke til denne historien, men vet om en annen historie der flere meldte seg ut fordi en hadde pengeinnsamling i bloggen sin, og det var linket til denne bloggen i signaturen (noe som ikke er lov), så hun fikk beskjed om å fjerne den slik jeg har forstått. Og det ble kaos her!

Meo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
namedropping, nick

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:06.