Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Forumhjelp og datahjelp > Brukernes anbefalte linker

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-09-2006, 15:29   #91
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 16,964
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Slik kan du kjøpe BILLIGE klær, inkl merkeklær fra utlandet

Str 18 i UK tilsvarer str 46, tror jeg.

UK har partallet under i str Feks 18=46. US har samme tall i str. Feks 16=46

Sjekka, og det stemmer sånn ca på denne modellen også.

http://www.onlineconversion.com/clothing_womens.htm

Her kan du konvertere det meste

...og Berta er atter igjen nybakt mamma
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2006, 07:46   #92
Supermedlem

Sweet Candy sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Asker
Meldinger: 1,346
MP Rating: 0% (0)
Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.

Alltid hatt lyst til å kjøpe noe derfra, men har ikke helt skjønt det. Hvordan kan man liksom være sikker på å få det man vil ha? Bare å passe på at ingen byr etter deg? Da kan det jo bli veldig dyrt etterhvert. Og hvodan er det med toll osv? Sikkert fler som har spurt om det, men jeg orker ikke gå igjennom alle innlegg for å finne det.

Takk for linkene ihvertfall

Sweet Candy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2006, 11:10   #93
Seniormedlem

Safir sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 2,533
Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta

Det blir litt stort!

Tuuusen takk for hjelp igjen Berta!
Safir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 09:53   #94
Medlem

Petty sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 453
Petty er fantastisk mot andre.Petty er fantastisk mot andre.Petty er fantastisk mot andre.Petty er fantastisk mot andre.Petty er fantastisk mot andre.Petty er fantastisk mot andre.Petty er fantastisk mot andre.Petty er fantastisk mot andre.Petty er fantastisk mot andre.Petty er fantastisk mot andre.Petty er fantastisk mot andre.

Takk for masse nyttig info!

Jeg handlet en MissSixtybukse på .com og ble kjempefornøyd! 210,- tils, og da var det faktisk 25dollar i porto og handling fee . Porto er ca 13dollar. Tror du jeg hadde kunnet "prute" på det? Litt ekstremt - og det er sikkert fakejenas til den prisen. Men de var fine - og gode
Gammel 08-10-2006, 14:56   #95
Supermedlem

Sweet Candy sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Asker
Meldinger: 1,346
Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.Sweet Candy er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Petty
Takk for masse nyttig info!

Jeg handlet en MissSixtybukse på .com og ble kjempefornøyd! 210,- tils, og da var det faktisk 25dollar i porto og handling fee . Porto er ca 13dollar. Tror du jeg hadde kunnet "prute" på det? Litt ekstremt - og det er sikkert fakejenas til den prisen. Men de var fine - og gode
Kom det i tollen da? Hvis ja, så blir det jo ikke så billig. Slapp du utenom, så er det et kupp ja! Er nyskjerrig på det, for jeg har lyst til å handle derfra, men magler litt informasjon på å gjøre det.

Sweet Candy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2006, 17:16   #96
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,245
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Min erfaring med e-bay er foreløpig ikke så bra. Bestilte i september, men har enda ikke fått noe.(tidlig i sept). Sjekket ryktet til hun jeg handlet av, som var veldig bra, men jeg vet ikke jeg. Kjipt i allefall!
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2006, 09:07   #97
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,044
Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har kjøpt en pysj til $12, hva tror dere blir totaltsummen for denne? ebay - here I come! Dette er virkelig moro, farlig - kan jo bli bankrott

Smukkeline
Gammel 17-10-2006, 10:51   #98
Veteranmedlem

mammmamia sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,402
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Zemoc
Min erfaring med e-bay er foreløpig ikke så bra. Bestilte i september, men har enda ikke fått noe.(tidlig i sept). Sjekket ryktet til hun jeg handlet av, som var veldig bra, men jeg vet ikke jeg. Kjipt i allefall!
http://pages.ebay.com/securitycenter...me=home:f:f:US

Gå inn her og rapporter det, du kommer inn på PayPal siden og kan kreve pengene tilbake..! Skjedde det samme med meg og jeg fikk alle pengene tilbake
Gammel 17-10-2006, 10:55   #99
Supermedlem

ann christin sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Stange
Meldinger: 650
ann christin er fantastisk mot andre.ann christin er fantastisk mot andre.ann christin er fantastisk mot andre.ann christin er fantastisk mot andre.ann christin er fantastisk mot andre.ann christin er fantastisk mot andre.ann christin er fantastisk mot andre.ann christin er fantastisk mot andre.ann christin er fantastisk mot andre.ann christin er fantastisk mot andre.ann christin er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Smukkline
Jeg har kjøpt en pysj til $12, hva tror dere blir totaltsummen for denne? ebay - here I come! Dette er virkelig moro, farlig - kan jo bli bankrott

Smukkeline
ett plagg koster som regel ca 50,- i porto.. Men vær obs påat selger kan sette høye "ekspedisjonsgebyr", såkalt "handling"... Jeg spør ALLTID om pris på porto før jeg byr hvis det ikke er spesifisert!

ann christin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2006, 10:55   #100
Veteranmedlem

mammmamia sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,402
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta

Nei, størrelse 18 i UK tilsvarer str 44..! Men US har samme tall ja..!

UK:
18 - 44
16 - 42
14 - 40
12 - 38
10 - 36
osv...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:57.