Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Forumhjelp og datahjelp > Brukernes anbefalte linker

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2007, 19:28   #151
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 16,964
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Slik kan du kjøpe BILLIGE klær, inkl merkeklær fra utlandet

Sitat:
Opprinnelig postet av Helene Harefrøken
Hvis man skal skriv på en høflig måte(på engelsk):

Er det mulig og sette verdien på pakken til under ** USD/Euro/GPB etc.
Hvis dette lar seg gjøre, ikke legg ved noen dokumenter i pakken.

Noen forslag til oversetting?

Please mark value max $30.00
Do not add any paperwork (receipt, packing slip etc).
Thanks! Berta

Neeeida, dette har jeg aldri gjort før...
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2007, 07:43   #152
Seniormedlem

Safir sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 2,533
MP Rating: 0% (0)
Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.

Når jeg søker på amerikanske ebay så må jeg alltid bytte shipping fra USA til Norge. Hvorfor går ikke dette automatisk, jeg er logget inn.

Er det noen som vet?
Safir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2007, 11:03   #153
Æresmedlem

Berta sin avatar

Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Safir
Når jeg søker på amerikanske ebay så må jeg alltid bytte shipping fra USA til Norge. Hvorfor går ikke dette automatisk, jeg er logget inn.

Er det noen som vet?

Sånn har det alltid vært for meg også, men jeg har ikke sett på det som et stort problem. Ofte når jeg er logga inn, gjør jeg endringen og da sitter den som regel resten av tiden jeg er logga inn og driver og søker og leiter.
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2007, 19:08   #154
Hjelpeadmin

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,176
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta
Thanks! Berta

Gammel 11-10-2007, 19:36   #155
Hjelpeadmin

Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva betyr forresten:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
PetiteKlikk på bildet for å se det i full størrelse.
Plus Size
Skjønner jo at det har med størrelser å gjøre men ikke hva, det er på ebay UK, på US har de jo Misses, Juniors etc. Det har jeg heller ikke skjønt helt, har du en forklaring til meg kanskje?

Da er jeg forresten under temaet dameklær
Gammel 19-10-2007, 09:11   #156
Seniormedlem

benja2 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 2,180
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.

fin tråd som gir mye opplysning......dette trengte jeg......
Gammel 19-10-2007, 15:38   #157
Æresmedlem

Berta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Helene Harefrøken
Hva betyr forresten:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
PetiteKlikk på bildet for å se det i full størrelse.
Plus Size
Skjønner jo at det har med størrelser å gjøre men ikke hva, det er på ebay UK, på US har de jo Misses, Juniors etc. Det har jeg heller ikke skjønt helt, har du en forklaring til meg kanskje?

Da er jeg forresten under temaet dameklær
Petite er små str.
Plus size er store str.

Gap har blant annet dette, inkl tall sizes. Det er mange kroppsvarianter og USA har et bra tilrettlagt system for lange, korte, tjukke osv for å få klær som passer best mulig. Jeg er overlykkelig for at jeg komer over tall sizes der!

Det er ikke lett å sette seg inn i størrelser på dameisden, men det er stort dett Misses og Juniors du skal se etter. Det kommer an på merke til merke. Derfor lønner det seg å kjenne merkene litt. Det er lite eller ingenting som skiller på J og M egentlig... M oh J har Levi's bla på deres damejeans. Det finnesr M og J, petite og pluss size i både USA og UK
Gammel 19-10-2007, 17:07   #158
Supermedlem

bubba sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 543
MP Rating: 0% (0)
bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Millabilla
Dette er kjempebra Berta. Må prøves, tusen takk.
signerer
bubba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2007, 17:20   #159
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,461
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Petite går i cm og ikkje i antall kilo. For meg som er 159 cm var det fantastisk å komme til England og faktisk finne bukser som faktisk passar i lengda og i bredda. Meinar eg las en plass at det er kler for 157 cm og eit stykke oppover og at i bredda går det i hvertfall til str 44 eller 46.
Next bla hadde masse petite,i tillegg til bukser med ekstra beinlengde. Har ei venninde på 183 og ho var og i himmelrike då vi var i London på shopping sist
Gammel 25-10-2007, 07:20   #160
Hjelpeadmin

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta
Thanks! Berta

Stemmer det at med dagens kurs blir det ca. 36 USD?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:57.