Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Forumhjelp og datahjelp > Brukernes anbefalte linker

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-10-2006, 20:48   #131
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 16,964
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Slik kan du kjøpe BILLIGE klær, inkl merkeklær fra utlandet

Gratulerer, gratulerer Hegemoren!!

Ah, Next.....

Dette så ut som en topp til voksen ved første øyekast Men etterpå ser jeg jo at du skriver det er en kjole i str 4 år. Stilig!!

De har en butikk på www.fields.dk

I København. Der har de også www.monsoon.co.uk og www.debenhams.co.uk
Pluss en hel masse andre butikker. En god grunn til en tur til København ja

Ta bare metroen fra sentrum og VIPS så er man der.

...og Berta er atter igjen nybakt mamma
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2006, 06:48   #132
Seniormedlem

stratos73 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Ålesund
Meldinger: 1,755
MP Rating: 100% (7)
stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.

Det er så masse fint til jenter, men har noen gode tips om merker som har mye fint til gutter??
Gammel 30-10-2006, 09:25   #133
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,044
MP Rating: 0% (0)
Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har kjøpt mye, sikkert alt for mye, til barna mine. I sær snuppa, mye fine sko å få kjøpt - litt annerledes enn de her i Norge. Ebay er supert

Smukkeline
Gammel 30-10-2006, 10:17   #134
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,889
galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.galadriel har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av stratos73
Det er så masse fint til jenter, men har noen gode tips om merker som har mye fint til gutter??
Gap, Timberland og OshKosh. Det siste mest til de minste.
galadriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2006, 13:53   #135
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,245
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Zemoc
Ja, det er vel det. Nå har jeg sendt en mail til posten her i norge, så får vi se da.

Takk for hjelpen
Må bare oppdatere litt.

Jeg kontaktet postkontoret i norge, men de kunne ikke gjøre noe. Hvertfall så tenkte jeg at jeg skulle kontakte postkontoret i canada samt selger en siste gang, men har ikke fått somlet meg til å gjøre det enda. Også i dag så lå det en liten amerikansk pakke i postkassa Ikke spør meg hva som plutselig skjedde, men nå er den i allefall her

For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2006, 14:53   #136
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 16,964
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra!!!

Postkontoret i Norge kan imidlertid hjelpe deg om du hadde fått rett person. Så lenge pakka kan spores, kan utenlandsavdelingen hos Posten hjelpe deg.

Det er ulempen med at Posten har fått et sentrert 800 nummer. Det er en del misforståelser og lite faglig kunnskap ute og går da, har jeg desverre erfart.

...og Berta er atter igjen nybakt mamma
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2006, 16:41   #137
Supermedlem

Sted: Akershus
Meldinger: 1,386
Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.

noen som kan komme med noen tips om klær man kan gjøre kupp på til ungdommer?
jeg har to jenter (tvillingpar=) som pleier å passe guttene mine ..så vil jeg gjerne gi de en gave...

men meg å merkeklær det hører ikke sammen he he
Gammel 05-11-2006, 16:44   #138
Supermedlem

dior sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: langhus / akershus
Meldinger: 1,156
MP Rating: 100% (2)
dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Rainbow_Girl
noen som kan komme med noen tips om klær man kan gjøre kupp på til ungdommer?
jeg har to jenter (tvillingpar=) som pleier å passe guttene mine ..så vil jeg gjerne gi de en gave...

men meg å merkeklær det hører ikke sammen he he

Å det finnes jo så mye fint!!!! - hva med juicy couture feks. finnes i vesker, treningsdresser, t-shirts osv. Eller D&G, dior solbriller er kjempe populære blandt ungdommer, chanel mange fine vesker, sminkepunger, belter, t-shirts, solbriller osv.

Eller er de mindre - hva med hello kitty - Miss sixty er også et veldig populært merke for ungdommer det samme er mudd, baby phat, roxy el

Håper det var til noe hjelp.

www.junev.piczo.com
dior er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2006, 23:02   #139
Supermedlem

Fantastica sin avatar

Sted: Sør for Bodø
Meldinger: 905
Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.Fantastica har en strålende fremtid.

jepp, nå er jeg garvet på e-bay
Har vel kjøpt ca. 20 ting der siden sist jeg var innom her. Er riktig så dyr hobby;-)
Fantastica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2006, 23:08   #140
Supermedlem

Bimalv sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 769
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.

abonnerer
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:57.