Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Forumhjelp og datahjelp > Brukernes anbefalte linker

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2006, 08:23   #71
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 16,964
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Slik kan du kjøpe BILLIGE klær, inkl merkeklær fra utlandet

Dette står hos meg:

Sitat:
Your member status is: Verified

This means that you have completed your enrollment in PayPal's Expanded Use Program and can send an unlimited amount of money with your PayPal account.
Tidligere var det i alle fall sånn at man kun kunne sende opp til ca $500, og deretter måtte man taste inn Expand koden for å bli VERIFIED og bruke så mye penger man ville.

Alternativt kan man overføre FUNDS

"ADD FUNDS

Deretter

"Transfer Funds from a bank account in Norway"

Trykk på den liken og så får du den informasjonen du trenger.

Sitat:
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.

Transfer funds to the following account:

Mottaker:
PayPal International Ltd

Kontonummer:
8200.02.50690

Bank:
Union Bank of Norway, Oslo

Be sure to also include The Transfer ID. This will ensure that funds are properly allocated to your PayPal account. Be sure to only process electronic payments and not cash as cash payments will be lost or delayed because they might not include the Transfer ID.

Til høyre vil det stå en kode som du må taste inn for at beløpet skal knyttes til deg.

...og Berta er atter igjen nybakt mamma
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2006, 09:35   #72
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,245
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror svarene våre krysset seg litt Om du ser over det du har svart, så ser du at det har ordnet seg

Men tusen takk for tips og hjelp
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2006, 10:16   #73
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 16,964
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Suuupert!!

Lykke til med kjøpene! Og pass deg for basillen!!

...og Berta er atter igjen nybakt mamma
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2006, 11:51   #74
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 4,921
MP Rating: 0% (0)
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Zmokka:
Er du bitt av ebay-basillen?

Gammel 09-09-2006, 12:35   #75
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,245
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Monielle
Zmokka:
Er du bitt av ebay-basillen?

JEG? Hva med deg? Jeg er overhodet ikke overrasket over å se deg aktivt deltakende i denne tråden

Blir kanskje noen julegaver fra E-bay i år ja Staaaaakkar visa'n min
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2006, 12:40   #76
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Hurum
Meldinger: 637
Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.

*abonere*
Gammel 09-09-2006, 13:01   #77
Veteranmedlem

Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Zemoc
JEG? Hva med deg? Jeg er overhodet ikke overrasket over å se deg aktivt deltakende i denne tråden

Blir kanskje noen julegaver fra E-bay i år ja Staaaaakkar visa'n min

Ebay er moro! Og så selger de favorittmerket(Next) der!

Nettbutikker....:danser:
Mye moro med VISA, ja!

Fikk forresten pakke i posten i dag, kule overdeler til V!
Gammel 10-09-2006, 21:55   #78
Seniormedlem

Safir sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 2,533
Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta
Det er vanlig å betale £1.00 og opp til £3.00 i hanlding fee for veldig billige ting.

For dyrere/flere ting (feks kjøp fra $20.00 og oppover), kan man komme opp mot £5.00 i handling fee.

Derfor spør jeg alltid om portoen først om det ikke er oppgitt.
Og jeg veit nå hva ting koster i porto så jeg veit hvem som tar overpris eller ikke, og hvor mye jeg skal by med tanke på portoen. For den vil jo trekke opp prisen.

Hva ble kjøpesummen på selve varen din uten portoen da?

Det er nok desverre vanlig å ta så mye i handling fee.
Her var det masse flott info!

Sitter og prøver meg litt frem. Er handeling fee inkludert i portoen? Dersom man spør om porto, kan det da ikke bli dyrere enn det man byr + porto?
Safir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2006, 15:05   #79
Seniormedlem

Safir sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 2,533
Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.

Har et spm. til jeg.

Hva betaler du i gjennomsnitt for et plagg sendt fra USA?
Safir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2006, 15:12   #80
Veteranmedlem

Safir: jeg er jo ganske fersk i ebay gamet, men svarer på hvordan det har vært for meg...når jeg har spurd om hva det koster totalt å sende den til Norge, så er det jeg har betalt+prisen for plagget. Da har de oppgitt prisen med porto og evt.handling fee., sånn at man ikke får en overraskelse etterpå. Nå som jeg er blitt litt kjent med porto og sånt, så ser jeg fort hvem som legger på litt ekstra eller ikke.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:57.