Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-09-2008, 18:57   #71
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,263
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg beklager..

Setter virkelig pris på alle svar. Takk

Hvis ikke NM har mange flotte damer med kloke svar og gode klemmer, så vet ikke jeg
Gammel 22-09-2008, 19:23   #72
Seniormedlem

Hope3 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 2,298
MP Rating: 100% (2)
Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette er gode nyheter, Kine
Både barnehage og logoped tar tak i saken og tar dere på alvor.
Gammel 22-09-2008, 19:40   #73
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,052
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra Kine
Godt ting er igang!
Gammel 22-09-2008, 21:16   #74
Veteranmedlem

Pelleline sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: 9170
Meldinger: 3,944
MP Rating: 100% (1)
Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.Pelleline har et ubeskrivelig bra rykte.

Dere er kjempedyktige!! Stå på og hold for all del motet oppe Så masse flott du har fått gjort allerede

Pelleline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 21:50   #75
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,656
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra at ting begynner å skje da! Stå på videre Kine!!

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 00:25   #76
Veteranmedlem

Berta1973 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Telemark
Meldinger: 4,456
Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.Berta1973 har en strålende fremtid.

Så bra at ting skjer
Gammel 23-09-2008, 22:44   #77
Seniormedlem

Little my sin avatar

Meldinger: 2,968
Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.

Godt å høre at språkutfordringene hans blir tatt tak - som sagt det nytter å pushe for å få fortgang i saker
Stå på for gutten deres, Kinemor
Gammel 23-09-2008, 23:37   #78
Seniormedlem

Heidipus sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,986
Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.

Så gode nyheter, Kine!
Nå er apparatet satt i gang! Stå på videre!
Heidipus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 23:42   #79
Veteranmedlem

ankimor81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: ski kommune
Meldinger: 3,120
ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.

Så flott!!
Gammel 05-11-2008, 13:42   #80
Seniormedlem

Little my sin avatar

Meldinger: 2,968
Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.

Hvordan går det med dere Kine?

Stikkord
dårlig, hørsel

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:46.