Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-11-2008, 13:55   #81
Supermedlem

Christinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 959
MP Rating: 0% (0)
Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.Christinemor har en strålende fremtid.
Sv: Jeg beklager..

Ja det lurte jeg på å. Hvordan går det med dere? Noe nytt siden sist?

STOLT MAMMA TIL VERDENS BESTE 5ÅRING
Christinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2008, 20:42   #82
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,263
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Søte dere er
Joda, det går sånn der.

Han har fått flere ord, men dog ikke riktig enda.
Skal i samtale den 17 nov med logoped og om jeg ikke tar feil en fra ppt (eller ppa) + barnehage
Gammel 08-11-2008, 00:50   #83
Veteranmedlem

Mamablue sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Enebakk
Meldinger: 4,060
Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.

Syntes Noah hadde kommet seg veldig med talen da dere var på besøk!
Han er så beskjeden og herlig den gutten din Kine, også er han blitt så kjempe lik deg -helt nydelig med andre ord
Leon er som snytt ut av nesen til Thomas!
Mamablue er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
dårlig, hørsel

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:04.